Ja, azt elfelejtettem, hogy igény szerint kerül megrendezésre a túra de az eddigi jelentkezők alapján két-három hetente kell megrendeznünk mert bizony sok terepmotorozást igénylő leendő motoros jelentkezik!
Úgyhogy a következő a Motorshow kiállítás utáni hétvégén fog megrendezésre kerülni, a helyszínt még nem tudom mert szeretnénk mindig más terepet bejárni, szinesíteni az útvonalakat!
Ok már csak 1 kérdés milyen gyakran rendezitek ezt meg?? Mert 250kmre vagytok tőlem és jó előre kell kocsit foglalnom meg akko 2 mennénk! Mifelénk a terep qrva sanyar semmi kihívás
Ha valaki saját mocival jön akkor természetesen nem kerül semmibe és nincs beugró összeg sem! Eljön velünk és jól érzi magát!
A legutóbbi túrán is többen csatlakoztak és elmondásuk szerint nagyon jól érezték magukat! Természetesen mi is arra törekszünk, hogy ne csak egy monoton motorozás legyen az egész hanem egy jó hangulatú buli ahol jókat lehet röhögni és sokat lehet tanulni!
Természetesen lehet jönni és jönnek is saját motorral mások is!
A sörözés pedig jó Magyar motoroshoz méltóan közben is egy kicsi és utánna is kicsi! Anélkül nehez megy a paripa!
Ezen a hétvégén (02.24) ismét megrendezzük a GasGas Kalandtúrát! Az indulási helyszín Pilisjászfalu és onnan megyünk kb. 100 kilómétert!
A túrán megismerkedhetnek az érdeklődők a terepmotorozás szépségével, hangsúlyozván, hogy ez a motorozási forma nem csak abból tevődik össze. hogy "na akkor gyerünk nyélgázon mindent tönkretéve"!
A túra alkalmával segítséget nyújtunk, hogy a kicsit extrémebb körülmények között hogyan boldogulhat a leghatékonyabban a motoros!
Közben természetesen mindenki megismerkedhet egy kicsit jobban a kiválasztott motor típussal!
Jelentkezni még korlátoltan lehet az alábbi motorkerékpárokra:
GasGas EC 200
GasGas EC 250
GasGas Wild 450 versenyquad
Kawasaki KX 250
KTM EXC 250
Több motorkerékpárt erre a túrára már sajnos nem tudunk biztosítani mert a még meglévő motorokat már befoglalták a hétvégére!
Javaslom tehát ha valakit érdekel a túra akkor azt minél előbb jelezze!
A motorkerékpárok bérlési költsége 15.000.- mely ár tartalmazza az egész napos használati összeget és egy kis sörözést egy jó kocsmában!
Ezen kívül még 2.000.- üzemanyag költséget számolunk fel!
Érdeklődni, jelentkezni a torokjanos@csiki-bege.hu mail címen lehet!
Köszi, ez szép volt és jól is esett!
A hétvégi túra jövő héten azaz 24-én lesz! Ha minden igaz Tápióbicske és nagy környékét fogjuk bejárni, úgy tippelem közel 100 kilométer fogunk megtenni!
A pontos helyszin majd a hét elején fog eldőlni!
Szia!
Mint kereskedő nem csalódtam, mert mindenben segítesz amiben kell, jössz-méssz, szóval első osztályú! Csak a lelkemet tette tönkre a motor, mert kb olyan mint ha egy lányba szerelmes vagy és mindig megcsal, na kb ez olyan érzés számomra, na jó annyira nem de viszonyítás képp mondom, hogy lehessen érezni a súlyát! A hétvégi túra ezek szerint elmarad, ugyhogy ismét elhalasszuk, majd csak egyszer összejön!
Szia
Miért tudtál volna nemis gondoltam O06]na mind1,az a baj van itthon tartalék fékem de az is szarmár legalább találkoztam bent 1haverral a szervizben dolgozik szoltam neki bevan akciozva a TZR-m......
Én elsősorban nem mint kereskedő, hanem mint motoros és versenyző nézem a márkákat! Több márka megfordult már a kezeim között és nem véletlenül döntöttem a GasGas mellett! Versenyezni (minő meglepő) Yamahával kezdtem még "98-ban! Hát nem is tudom, valahol valakinek biztos jó, de nekem és a versenyző társaimnak sajnos nagyon nem vált be! Sem motorikusan sem pedig váz és idom ügyileg! Én még életemben annyit nem szereltem motort mint abban az időben (de nem csak Én) pedig mint sokan mások Simson és MZ volt a kezdet nekem is! Használtuk versenyen-szereltük, használtuk túrákon-szereltük! Mindenki váltott, volt aki európai volt aki Japán vasra! Én az Aprilia mellett tettem le a voksot! Akkoriban Kátai Peti az endúró mellett gondolkodott a trial meghódításán is, de hamar rá jött, hogy ott nem adják az eredményeket gyorsan! Így megvettem tőlle az akkori motoromat egy Aprilia Climber 280-t! Tuti gép! A mai napig fényesen teljesít, igaz már más gazdival! Rotax blokk van a kicsikében! Kell ennél több? Viszont az évek és a technikai fejlődés eljárt az Aprilia felett is! A mai korban a motorok már minimum 10 kiloval könnyebbek! Ez pedig sokat számít! Szóval jött a GasGas! Nekem nagyon bevált! Ezzel a márkával tudtam Ausztriában bajnok lenni és legjobb barátom is a hazai mezőny kezdő kategóriájában első lett!
Mostanában két-három hetente szervezem a kalandtúrát endúrósoknak, ezen Én is endúróval csapatok egy 450 FSE-vel és eddig csak annyi volt a gondom vele, hogy a hátsó dob egy kicsit szétpotyogott! Na jó, darabokra esett! De valószínűleg azért mert már házilag lett egy kicsit "tutningolva" a dob! Nem tom! Számomra a lényeg, hogy jól teljesít! Folyamatosan jön velünk EC 300, EC 250, EC 200 és egy 450-es verseny quad! A kétütemű paripák minden gond nélkül teljesítenek, pedig mindig más és más nyúzza őket a verseny quad-ot csak olyan emberkének adjuk oda aki már agyilag is tudja irányítani az alatta lévő vasat! Az egyetlen bosszantó, hogy talán a gyárban egy kicsit alul méretezték az akkumulátorok méretét és elég gyorsan lemerülnek, nehezen forgatják meg a motort! Természetesen ez csak a 4T befecskendezős modellekre érvényes! (450FSE, 450Quad)
Ami számomra nagy gondot jelent a motorokkal kapcsolatban (a meghibásodás terén) az az, hogy az első kerék csapágyak viszonylag hamar feladják a harcot! Ez mind a trial mind pedig az endúró modelleknél igaz! Valószínűleg nem épp a legjobb minőség ami gyárilag benne van! Mi SKF-el pótoljuk ha felmerül ilyen probléma és utánna már nincs gond! Ezt még otthon is meg lehet csinálni és 7000 forint körül jön ki anyagilag!
Köszönöm szépen, hogy mint kereskedőben nem csalódtál és garantálom, hogy ezután is megteszek mindent, hogy ez a kép ne változzon!
A motoroddal kapcsolatosan Én is eléggé tanácstalanul állok, mert cégünknél 17 EC300-at értékesítettünk tavaj és ezek a gondok nem merültek fel egyik motornál sem! Ebből a 17-ből 6 pedig versenyzik is! (itt zárójelben jelzem meg azért, hogy a kerékcsapágy gond szinte mindnél felmerült!!!)
Minden esetre azért mindenkinek javaslom, hogy ha kételyei támadnak a márkát illetően akkor jöjjön el és csapasson egy nagyot valamelyik endúróval és győződjön meg saját szemével! Én a lehetőséget mindenkinek megadom, úgy gondolom ez is elég egyedülálló az országban, mert nem nagyon szokott mód nyílni arra, hogy egy egész napra kipróbálja valaki a kiszemelt motort!
ja, és mégegy aprócska dolog! Milyen jól jön ez az 1 év garancia most! Jelzés értékű, hogy a konkurens márkák csak 30 vagy 40 üzemóra garanciát adnak a motorjaikra! Vajon miért???
Kicsit huzos árak vannak itt(éhes magyar...)én is yamaha párti vagyok de legalább van hozzá+nagyon nagyon ritkán tömöm öket pénzzel mert régi de bevált technika (soha rosszabbat )Számomra a gasgas meg a többi motormásolat csak max jol nézki, aztán vége is..
Duma az van! Yamaha amugy is nagyon drága, mind motor mind alkatrész, de meg is tehetik mert az egyik legjobb a piacon, imádom a Yamaha-t! Biztos csak az lesz mostantól, persze ha nem válik be a GasGas. Eddig nem nagyon teszi, de még bízom benne, az alkatrész árait nem ismerem mert garanciában szervizelik.
Rábeszélni a kereskedök azok nagyon tudnak ami pl a yamaháéknál bosszanto ha nem 1-2éves géped van huzzák a szájukat ha alkatrészt rendelsz(az már nem is téma hogy holt hülyék hozzá )ma rendeltem elsöféknyeregbe felujitó szettet(karmantyuk4db+4porvédö=8700Ft )
Igen nekem is azt kellet volna venni, de bele ugrottam! Meg a kereskedésben is, igy ugy amúgy, hű ha, így megbízható ugy megbizható, mert volt ben egy használt és azzal sem volt gond, na persze, nekem ezt mondták! Mindegy, nem lehet mit tenni! Pedig a 4t GasGas biztos jobb, na majd ha elromlik ismét akkor veszek egy olyat, hát ha, adok még egy esélyt a márkának mert tényleg nagyon jó motor, csak ne lenne gond vele de ha az is ilyen lesz, felrobbanok, és tényleg visszatérek a japán technológiához! A kereskedő elött azért szól egy jó érv is, mert jönnek a motorért, és haza is hozzák, de ez szerintem jár ennyi gond után! Köszi az együtt érzést, a ismerősödnek pedig kitartás, nincs egyedül!
Na ez szép ezért mondom én csak bizonyitott márkával érdemes foglalkozni(nem arra gondolok mikor ez a hires versenyzö/csapat ezzel megy/nyer)Ismerösöm is szopik rendesen derbi 125sm(futár..pizza)most is alkatrészre vár(honapok szoktak lenni )már megbánta aztmondta csak valami bevált tipust vesz következönek..
A kérdésedre válaszolva, hogy megbízható e a márka, biztos az, de az enyém nem. Akik istenítik a márkát biztos joggal teszik mert az övék tökéletes, a kereskedő is fújni fog rám vagy már teszi is, mindegy nem érdekel mert ez egy fórum és azért van, hogy segítsünk egymáson. Tavaly Juliusban vásároltam egy 300 EC-t ami első ránézésre tökéletes volt, könnyű, gyors, erős, tele extrával...stb Igen olyan is, csak ha megy, már pedig az ritkán van, 1800-2000 kilométer alatt irreálisan sokszor volt már szervízben!! Volt már rajta váz csere, a blokk is beállt, kipufogó is eltört, a kilométer óra is elromlott többször is, most a változatosság kedvéért megint szervízben van, mert hengerfejes lett! Plusz egyszer még a motort is elhagyták, vagyis se Dorogon nem volt se a Csiki-be, szerintük, közben pedig majd egy hétig a kisbuszban maradt. Szép mi? Kérdezgetem a kereskedőtöl, hogy miért lehet ennyi gond, de kitérnek a válasz elöl, vagyis az ő szavaival élve „majd javítják” hm... köszönöm szépen. A motort pedig mindig olajoztam, melegítgettem...stb! Ennyi idő alatt nem lehet tönkre tenni, szándékomban sincs, miért lenne? A törlesztőt meg fizetem, motor meg sehol, legalább egy csere motort adnának, ha már ennyi gond van, hogy ne a nagy semmire fizessek, de hiába. Bízom benne, hogy ha visszakerül hozzám, akkor már több gond nem lesz vele!!!
Köszönöm a segítséget.
Azt hiszem bemegyek a Lehotayhoz és kipróbálom a náluk levő 280-at. Úgyis Csolnokon lakom (nemrég költöztem oda a bnőmmel) úgyhogy közel van Dorog.
Legszívesebben vennék egy ec300at, de azzal nem tudunk ketten motorozni, pedig jó ára van, és nagyon erős lehet. Tudom, aki nővel akar motorozni az vegyen túramotrot.
Az is megoldás lehetne esetleg ha nagyobb fogaskereket raknék előre a 280-ra és akkor máris elviselhetőbb lenne közúton az karaktere. De nem vagyok híve az ilyennek. Egy motor teljes egészként van megtervezve, ha belenyúl az ember az egész koncepció borul..
Arrafelé(Csolnok annyi fasza erdő-mező nádas-bokros terep van ahol lehetne kanyarogni, ugyhogy biztos veszek vmi endurót, de még alszom rá egyet, hogy milyet.
Még1x köszi a segítséget.
A kis Pampera 280-t arra találták ki, hogy az "öregebb" ráérősebb emberkéknek is legyen vas a kezeik között! Nagyon jól lehet használni lóti-futi melókra mivel könnyű és igen fürge! Viszont a trialblokknak köszönhetően igencsak korlátozott a végsebessége: kb: 110-120 km/h a vége! Természetesen a váltó áttétele és a motorblokk sok alkotórésze nem 100%-ig megegyező a trialkecskék erőművével, de sokmindenben közeli az egyezés! Ezért is nevezik a Pampera (és a hozzá hasonló) modelleket trialendúrónak! Hasonló felépítmény még a Beta ALP, a Yamaha Tricker vagy a Rieju Tango is! Mind azt a célt szolgálják, hogy gyorsan, fürgén és persze könnyedén elvigye a gazdit a célig, ami lehet nehezen megközelíthatő helyen is akár! A lényeg, hogy odajuss és ne fáradj ki addig!
Javaslom, próbáld ki! Dorogon a GasGas importőrnél jelenleg is van egy 2005-ös! Biztos vagyok benne, hogy ha megkeresed akkor segít neked! De ha gondolod Én is tudok (megpróbálok) segíteni!
Javasolom hogy próbálj ki egy Pam. 280-ast, és egy EC 300-at is. A 280-as ban egy az egyben triál blokk van. :) Ez a azt jelenti hogy a fokozatok annira közel vannak egymáshoz hogy 4.-ben simán elindulsz vele. Egyesben másfél méter megtett út után kiforog a motor, és válthatsz megint. Nyomaték van bőven, de erőben ott van mint egy 125-ös ETZ. Menetem a motorral gyík. Emiatt olcsó.
Kész van a motorod! Holnap az ügyintézőnkel felhozatom Dorogról hozzánk és innen már el tudom gyorsabban juttatni neked!
Holnap sikítok!
Hali!