felső villabefogot meglazitod, és ott a helyén egy nagy villás kulcsal meglazitod a telo tetején lévő nagy csavart, de éppen csak hogy meglazul és annyi...
utána kihuzod a telokat,befogod satuba a tengely helyénél , és meglazitod az also nagy imbuszt, vagy hatlapfejű csavart....
ha nem megy mert elforog körbe akkor fejre forditod egy rongyra tedd a csavar végét, dugsz egy nagy csövet a tengely helyére össze nyomod mint atom és ugy lazitod meg olyankor nem forog el mert a rugo belülröl össze nyomja...
ha kijött a csavar kiöntöd az olajat alul egy edénybe, leveszed a porvédőt, alatta kipattintod a biztositó rugot , kicsavarod a felső csavart amit elött már a helyén meglazitottál és kihuzod az egész belét rugostol....
ezután megfogod a crom szárat és az alut és határozott mozdulattal szétrántod 2-3 finom rántással.. igy kijön a szimering meg a teflon perseny, de ezt csak akor szedd ki ha cserélni akarod...amugy ne mert összerakni már célszerszám kell...
nincs mit 5000 ezer, mert Újév van az összerakás már 8 ezer lesz..
figyeltem nehogy elaludjak! észnél voltam. tudtam ha kétszer nagyot pislantok meg kell állni ! csak nem volt hol.
volt mikor tökre kamionosnak képzeltem magam! mondom igaz a hír hogy ezek tudnak szenderegni vezetés közben . beigazolódott. bécstől gösingig szinte végig aludtam.
ja csak nem itt. ide nem jön kutya sem. bár ma volt egy furgon lilienfildi rendszámal tele gyanus majommal. meg is bámultak mikor jöttem fel a műhelyből.még néztem is ide nem járnak be csak úgy emberek. .vendégnek meg nem vendégek voltak. mindegy leszarom. majd ma szabadnapot írok szombaton meg lecsúsztatom. amúgy egyszer már melóztunk ünnepkor mert beugrasztottak hogy dupla szabadnap jár érte. aztán jól kivolt húzva a napunk a jelenlétből fizetéskor.
áá ne csinálj ilyet... volt ismerős anno aki ebbe döglött bele, lenyomta a svájc oda-visszát, és az otthontol 50 kilcsire bealudt ajkánál és jött a fa...
amúgy viktor. legközelebb kilöklek a faterpatakból, ha ennyire feltartassz!amúgy ahhoz képest ,hogy 120 kilós vagy és egy behemót motorral járod az erdőt egész ügyesen menekültél a feterpatakban! mondjuk nem értettem minek állsz meg pont akritikus helyeken ahol lendületben kellett volna maradni.. mindegy így se haladtuk meg azt a 4 percet mig kimentünk belőlle..
régebben olvastam itt hogy a rekord valami 13 perc. tán azok hátrafelé mentek ?
semeddig nem tart szétrántani, sokat mondok ha öt perc kényelmesen... bár még sose mértem szintidőt,
abbol jo ha szétrántod legalább látod milyen a bele, megaztán az a fránya olaj sár-kopadék is az also csavar-szelepnél gyűlik össze , a rohadt gravitácio, fasznak üldögélt newton pont egy fa alatt... csak a baj van belőle...
és ha azt fent kiöntöd pont végig csurog a belén és tovább sikál...
mire várnak? jóidő van! még itt 1100 méteren a hegyekben is ma 12 fok volt kék éggel.
amúgy péntek szombat voltunk románba csak viktor az utca hirmondója le lett állítva és megkukult. pedig tök királyat mentünk . nekem kicsit hosszúra sikerült a nap mert miután hazaértünk románból még összepakoltam és kijöttem emide plusz egy 600 as beugrott hajnali 3 ra értem ide. bécstől már kutyák szaladtak át az úton meg 20 méterenként őzet láttam az út szélén és kivilágítatlan biciklist az autópályán. leterkert ablakkal jöttem kilómétereken át 2 x mosdottam meg a hóban ami 3 percig hatott aztán pofozgattam magam meg ordíttattam a rádióban természetesen a jódlizenét! de így is max 50 el voltam képes haladni már a végény a hegyek közt annyira álmos voltam.. áá borzalom volt. utána reggel keltem a szokot időben és elkezdtem melózni. mitmondjak.... nem ért sokat az aznapi melóm.
111 MMA (Bevont elektródás ívhegesztés)
12 SAW (Fedett ívű hegesztés)
131 MIG / 135 MAG (Semleges- / Aktív védőgázos fogyóelektródás ívhegesztés)
141 TIG (Semleges védőgázos volfrám elektródás ívhegesztés)
15 Plazmaív-hegesztés
2 Ellenállas-hegesztés
52 Lézersugaras hegesztés