ja előbb lemaradt...olyan 2000-3000 között van ....évekig elég és ezerszer mentett ki szorult helyzetekből...szinte bármire jó....kilukadt tank belukadt blokk az erdőbe stb...öt perc mehetsz tovább..ilyesmi...
Gyorsragasztó és tömítő anyag. Gumi kivételével minden anyaghoz használható. 15 percen belül acélkemény. Fúrható, megmunkálható, festhető. Víznyomás alatt is használható.
amúgy jó ötlet a menet....mi is csináltunk meg már így főfékhengert ...de nem otthon mert nagy volt az ablakátmérője vékony a tartály fala és ezért sűrű menet kellett bele... meg ki kellett marni belőle a padkákat de jó lett
ha viszont ma motorozni akarnék gyorsba egyet akkor vannak ezek a quick steel gyurmák ami minden endurósnál van azzal nyomnék oda egy gombócot csak előtte zsírtalanítsd valamivel a lukat ....szerintem darabig bírja de lehet örökre..bár a fékolaj egy nagyon agresszív folyadék amúgy..
szakad az eső..... dani jó a jövő hét mert most , hogy szabin voltam többet voltam bent mint amúgy.....még a telómat is otthagyram hagy csörögjön a kenyéradó gazdámnál...nem bírom idegekkel
nekem a kémlelőablak is menettel volt belecsavarva, kvázi üvegcsavar volt de ha mástnem, belevágnék egy menetet, igen. azt annyi. próbálétam szerezni ilyne ablakot, de aztán mondom, lófaszt, és beledobtam azt, és kész.
gas gas pampera 125 (2002) első főfékmunkahenger (ajp) sérült a betekintő ablaka, olaj elfolyt, az üveg lyukas.
- lehetséges-e a javítás, ha igen hogyan
- lehetséges-e főfékmunkahenger cseréje, ha igen honnan szerezhető be.?
amúgy itt most állt el az eső ill. kezd elállni..egész héten ez éltetett hogy ma veretünk egyet az erdőbe és reggel arra keltem hogy szakad....
arra keltem hogy majd' megfagyok
de google talán dob rá valamit
Gyorsragasztó és tömítő anyag. Gumi kivételével minden anyaghoz használható. 15 percen belül acélkemény. Fúrható, megmunkálható, festhető. Víznyomás alatt is használható.
amúgy jó ötlet a menet....mi is csináltunk meg már így főfékhengert ...de nem otthon mert nagy volt az ablakátmérője vékony a tartály fala és ezért sűrű menet kellett bele... meg ki kellett marni belőle a padkákat de jó lett
ha viszont ma motorozni akarnék gyorsba egyet akkor vannak ezek a quick steel gyurmák ami minden endurósnál van azzal nyomnék oda egy gombócot csak előtte zsírtalanítsd valamivel a lukat ....szerintem darabig bírja de lehet örökre..bár a fékolaj egy nagyon agresszív folyadék amúgy..
- lehetséges-e a javítás, ha igen hogyan
- lehetséges-e főfékmunkahenger cseréje, ha igen honnan szerezhető be.?
A válaszokat elölre is köszönöm: Sáling Tamás
Szopik az egész csapat 1 miatt.