Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azzt én nem vettem észre, csak hogy csúszik a kuplung, mondjuk amugy is csúszott.
na lépek mert elalszom..holnap estig megszülöm mijazez motorod van
tudom hogy nem ilyen, de mivel enyémhez nem találtam és a főtengelyt ki kellett cserélni , ezt találtam a leg hasonlóbb nak. elsősorban az összes csavar nyomaték értéke miatt használtam, hogy minden úgy legyen lehúzva ahogy kell és oda menjen menetrögzítő ahová kell
én annyit szólok hozzá hogy úgy ette mint szőke picsa a vattacukrot
kéne hogy működjön vele ..
ez az enyimé
azt megköszönném...
nem kell miatta éjszakáznod vagy valami, mert akkor holnap mindenképpen szét szedem! már csak a méretek miatt is!

tuti hogy amit betettél kép a kuplungról hogy az jó...

castrol power 1 racing van benne, ehez mit szólsz?
neked nem is ilyen a kuplungod
ha eladod dobj rá még egy vasat
ilyenem volt, ez alapján csináltam. tudom kicsit más, csak a nyomatékokat néztem ki belőle
holnapig még olvasom őket mert átnézem rendesen és elküldöm neked...
van az összes legyártott motorról..
én nem ez alapján a manual alapján raktam össze. ami alapján csináltam abban nem volt leirva a fém lamellák vastagsága, így lehet hogy a sorrend nem jó! tehát lehet hogy ezért csúszik?
és a szelepfedél is ugyanaz mindegyiken. 400-640. egyedül a high flow más
valahogy el tudnád nekem juttatni ezt a PDf-et?
így néz ki a kuplungom...
detto.
de a 620nak meg a 400 nak ugyanolyan a hengerfeje?
3 hengerfejem van már... 94ből, 96ból meg a gyári 99es...ugyanaz mindegyik
hengerfej hogy lehet ugyan az ha más a dugó átmérője
a löket változhatott.. vagy a hengerfej vagy valami
a váltó meg a hengerfej részei ugyanazok! van vezérlésem,lánc,tengely.. MINDEN
94-97ig 400asban 95ös van..97-2001 89es a 400asban,na erre varjál gombot. és a kisebb dugóval jobban mennek
hát csak nem nagyon kompatibilis!
fszért csináltak ezek ennyi blokkot
a 600as LC4 ben 98as dugó van enyémben meg 101-es! mint a 620 -asokban