Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóljál ha kell valami belsőség,van minden,aprópénzért
lehet ezeknek a blokkja van a tiédben
de az is lehet hogy a lánc miatt érzem nyúlósnak...az is csereérett már...viszi a pénzt a rohadt kurvája,de az élmény megfizethetetlen amikor este látom hogy tolom neki mint a picsa aztán durrogásoknál piros fény bevilágítja az utat



kivettem a blokkot körbeforgattam mindenfelé akármerről néztem, motorszám NINCS

belül vannai számok de azok csak ilyen item number vagy mia picsa
megnézem a régebbieket
főnök úr,ránézünk majd az enyémre is? néha nyúlik a kuplung...de lehet csak a magurába kéne olaj
most bizonyosodunk
szemmel láthatóan sokkal kisebb a kuplungom
609 ccm van a forgalmiban
nekem is be van tömve
valahogyan meg tudnék bizonyosodni róla milyen blokkom van? 101es a dugó benne...
megy a blokk aljára egy cső na nekem az nincs. viszont a helye be van csavarozva !


jaja utána meg X szóval télleg 99es
akkor 4 ütemű
a tiédben 92-93-as612 es blokk lehet...és a többi része újabb...
nekem vbkexd40
vázszámom ugy kezdődik VBKEXD ebből az EXD a típust jelöli ( gondolom ez tudod nem oktatás képen mondom )

ez is EXD
igen azt tudom de se az eleje se tank meg oldalidom nem gyári
rally nem lehet mert annak nagy tankja meg csúnya oldala van

az már dakargyanús
hát az enyém már úgymond "gyári" normális dolgok vannak rajta...de a szentendrein mentem a múltkor,jó 3 hete amikor ment még.. és a széria 640 nem tudott elmenni,együtt mentem vele mondjuk ami az eszik 5-6ot az enyém 8 körül...
ezek a KTM ek már csak ilyenek, enyém nem lett agyon tuningolva, de csak nem birtak magukkal és a felismerhetetlenségig át van már alakítva
még volt 540 lc4 is