az enyém meg sxc,mert a vadbarmok azt írták a forgalmiban itthon, mert az felelt meg 33kw-nak.. közben meg sxcből elvileg nem volt 400as... így Zoziék is alig találták meg a gyári adatbázisban...vázszám alapján is.. de amúgy valami parasztenduro volt újszülött korában,csak aztán az osztrákok szépen átszabták
lehet öszvér a gép....
ja azt kéne tudni hozzá de mondok irányárat...
amúgy pinkbe lehet kapni utángyártottat ...ezek nem rosszak főleg a japán lamellák amik gyárilag is benne vannak..mondjuk nem olcsóbb nagyon ...
jól látom 612 LC4? vázszám alapján enyém 95ös, akkor meg már kellene kiegyenlitő tengelynek lennie..
mivel motorszámom sincs, ehet hogy valami öszvér bájk?
olyan a blokkom ( kiegyenlítőtengely néküli) mint ott a kis képen van, de nem ilyen trokhár berúgó kar van rajta mint a 600as még régebbi gépeken. szóval ez valami köcsög típus lehet ?! 625nek nagyobb a kuplunglamellának az átmérője..
link
ez alapján KTM 620 LC 4 RALLY és 95 ös évjárat...
ez megvan nekem gyári KTm PDF ben is...
ja azt kéne tudni hozzá de mondok irányárat...
amúgy pinkbe lehet kapni utángyártottat ...ezek nem rosszak főleg a japán lamellák amik gyárilag is benne vannak..mondjuk nem olcsóbb nagyon ...
mivel motorszámom sincs, ehet hogy valami öszvér bájk?
vagy egyenlőre azt kéne kitalálni pontosan milyen is a motorom típusa?
az olajat meg tudtam volna oldani!, de akkor kipufogó rendszert is cserélni kellett volna, az meg felnyomta volna az árat...
én meg most ha kicserélem a kuplungot el is viszik
pont te jutottál eszembe, hogy ez jó lehet , mondjuk nemtudom neked hol van az olaj..