Szétnéztem, de szerintem is marad a digitális kerékpár óra csakl azt nem tudom, hogy az meddig is mér?
Amúgy ilyen alkatrészeket nem árulunk csak garanciás szervízzel tudnánk hozni, de ahhoz kellene egy olyan motor mint ami neked megfelelő és hozzá a szervízfüzet, ja és mani!
Gyermekeim, hát mit nem lehet ezen érteni?
Kettős gyújtás....egyszerű, tényleg az mint ami a neve...kettős gyújtás!
Magyarul van egy kapcsoló amin látható egy napocska meg egy esőfelhőcske a napocskában a motor pontosan ad szikrát ahol a legnagyobb hatékonysággal tudja a benyát berobbantani, a felhőcskében pedig úgy van megcsinálva, hogy egy kicsit le van butítva (mintha lóerőt vennénk el a motorból) így a gépsárkány csúszós, saras, kotványos terepen nem viselkedik idegesen hanem egy kicsit "lustább" lesz, így hatékonyabban tudunk vele kigyorsítani vagy erdős meredek csúszós talajon feljutni, mivel a motor ebben a kapcsoló állásban inkább mászik mint idegesen ugrik!
vazze, mekkoraa sürgés-forgás ezen az oldalon!
Egész" megszédültem..
Fotelmotorosok..már mindannyian alszotok..
Na én is mentem, csá mindenkinek!
(ki a fasznak köszöngetek én itt?Nincs itt má" senki vazze!)
pl.: a féknyereg rögzitő csavarhoz!Fagsz egy lemezt,átfurod,ráheggesztesz egy anyát,beletekered és csak a féktárcsa közelébe görbited a mágnessel egy magyságba
Jani! Emlékszel?
Holnap rendelek a nevedre 25 db pizzát!
Neked csak fizetni és enni kell!
Egészségetekre, Én pedig köszönöm a bökőt, legalább sikerült valamivel felszeletelni
Ilyen fasza gyerek az én Jani barátom! Kaját ad, kedvesen beszél hozzám...
Andris! Akkor szia, később találkozunk!
Amúgy ilyen alkatrészeket nem árulunk csak garanciás szervízzel tudnánk hozni, de ahhoz kellene egy olyan motor mint ami neked megfelelő és hozzá a szervízfüzet, ja és mani!
Kettős gyújtás....egyszerű, tényleg az mint ami a neve...kettős gyújtás!
Magyarul van egy kapcsoló amin látható egy napocska meg egy esőfelhőcske a napocskában a motor pontosan ad szikrát ahol a legnagyobb hatékonysággal tudja a benyát berobbantani, a felhőcskében pedig úgy van megcsinálva, hogy egy kicsit le van butítva (mintha lóerőt vennénk el a motorból) így a gépsárkány csúszós, saras, kotványos terepen nem viselkedik idegesen hanem egy kicsit "lustább" lesz, így hatékonyabban tudunk vele kigyorsítani vagy erdős meredek csúszós talajon feljutni, mivel a motor ebben a kapcsoló állásban inkább mászik mint idegesen ugrik!
a gasgasnál mit csinál az a nyomaték kapcsolo?miért van az rajta? mit csinál az?
Egész" megszédültem..
Fotelmotorosok..már mindannyian alszotok..
Na én is mentem, csá mindenkinek!
(ki a fasznak köszöngetek én itt?Nincs itt má" senki vazze!)
Ha összejön, hétvégén már gurulok is egy lightosat..
Ja, úgy néz ki, szombaton viszik a KTM-et!
gas gas on meg nemtom...
de hogy teszed fel?
a telóvédóbe belefúrod a vevőt vagy mi?
Semmi baj majd holnap várom előre is köszi Csáóóó