Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kuplungjááááábaaaaaaaaaaaaa Na ne csiádmán
Szevasztok.
Sziasztok. Nem tudjátok hogy milyen olaj kell az ec 300-as kuplungjába ?
joo estét
Ez milyen környék?Honnan fotóztátok
Jó szétoffoljuk a GasGas topikot Mondjuk ahogy észrevettem GasGas ról esik itt szó a legkevesebbet
mondjuk nyáron kevésbé csúsznak a kövek a végefelé
Amit a képen látsz FARIOLI 525 EXC-t meg amit lehetett méregdrágán kapni Factory 525 EXC 2007-es.Ez a kettő is majdnem mindenben eltér egymástól.Csak dizájnra egyezik majdnem a kettő!
Létezik a szériából is Factory dekorszettes verzió...
és nincs a matricákra a Factory rányomtatva
Szerintem a gyári versenyzők motorjain a rugózás kb. kívülről hasonlít csak a szériára...a legnagyobb okosság ott van bennük...
ez a exc factory? az akra rendszer a fekete felnik a villahí meg a kuplungdeklin kívül mi különbözik még a sima exc től? ja gondoloma fék nem a gumicukor verzió
igazad volt
Knight csávónak volt ám szép motorja is!Bazz elcserélném szőr a szőrbe a gépemre
én úgytudtam, hogy norvég
akkor bocsi

Man-szigeti...az meg az Egyesült Királysághoz tartozik ha jól tudom
Knight nem Norvég?
RMZ sztem Angliában is olcsóbb lett volna
Volt feka tank rá de nem vettem.Nem vagyok úgy el eresztve.Ez a fehér tank túl bunkó Jó a sima gyári narancs,ezzel is elmegyek 100Km-t simán tankolás nélkül!Meg még van egy gyári komplett narancs idomszettem felmatricázva
jó aza tank gyorsan lehet bele tankolni meg jónagy azt h kifakul meg karcos lesz kinem szarja le?
2001-2002-es 4T SX-eké sztem jó lenne rá...bár tény hogy az egy literrel kisebb...de úgyis örökké azzal jöttök hogy a 4T csak úgy termeli a benzint...hát Istenem, legfeljebb nem hetente egyszer hanem kétszer fogja lefejteni belőle
nemhiszem hogy nagyon támogatók nélkül maradt volna
csak arra volt pénze...
nem a tankra írtam hogy fain hanem a motorra...


a tank az szemétrakás