Vastag fekete kormány, jobb oldalán gyújtástérkép kapcsolóval, régi idomokkal az 2006 os modell.
Ugyanez vékony kormánnyal , kapcsoló nélkül 2005 ös modell.
Dobj róla képet és infót, talán ismerem a gépet.
értem! akkor valószínű hogy amit néztünk az 2006-os csak 2007ben lett forgalomba helyezve és így akar "fiatalítani"a gépen! szétnézek majd a honlapotokon mert szükséges lenne pár alkatrész esetleg matrica ez+az!
egyenlőre köszönöm és majd még biztos fogok kérdezni
A legnagyobb átszabás a 2006-07 es évfordulón volt.
Azóta van a motorokon a jelenlegi dekor és idomzat.
És a gyárilag vastag kormány és a 2 térképes gyújtás is különbség a két modll között.
döme!
2005és 2007es EC 300között hol lehet találni különbséget? vagy még ugyan az a modell? vagy egy kis modellfrissitéses történetet tudsz írni?
köszi
nem kérdeztél hülyeséget,
ha csak bele akarod önteni aszt benne tárolni mert a doboz kell másra hát tedd meg, de ennyi erővel egy kólás ügegben is tárolhatnád
Ugyanez vékony kormánnyal , kapcsoló nélkül 2005 ös modell.
Dobj róla képet és infót, talán ismerem a gépet.
de a motocrossworld -os teszten azt irták hogy gond nélkűl használták 6 psi,-vel ami valoban 0,41 bár.
basszus tiszta álom lenne ha gond nélkűl lehetne járni a román sáros patakmedreket 0,4 bár-al,
asszem most elélveztem a gondolattol.
egyenlőre köszönöm és majd még biztos fogok kérdezni
Globe. . .
Azóta van a motorokon a jelenlegi dekor és idomzat.
És a gyárilag vastag kormány és a 2 térképes gyújtás is különbség a két modll között.
2005és 2007es EC 300között hol lehet találni különbséget? vagy még ugyan az a modell? vagy egy kis modellfrissitéses történetet tudsz írni?
köszi
ha csak bele akarod önteni aszt benne tárolni mert a doboz kell másra hát tedd meg, de ennyi erővel egy kólás ügegben is tárolhatnád