Szeva!
Szerintem az olyan motorokat helyből ott kell hagyni, amit így akar eladni a gazdi. Szerintem mindenki megpróbálja a legjobb állapotúra hozni a motorját amikor el akarja adni. Ha neki még ilyen problémái vannak, azzal csak valami komolyabb hibát akar fedezni.
"Nem jól van beállítva a power/karbi/gyújtás, csak gyertyát kell cserélni..." Ilyen dumát kibaszott sokat hallottam már. Ha CSAK ennyit kell csinálni, akkor miért nem csinálta már meg és nem kellene magyarázkodni
Ahoj Ronis!
Nem voltam most a hétvégén az emberednél birigli ügyben, mert most lett kész a sajátom egy fincsi karbonvázzal és egyenlőre megduplázott értékénél fogva marad ez az egy szuttyos tekerentyű.Bruhaha... ..........de találtam a tegnapi gyerekkori képedre egy ohne-photoshopos verziót.. ...Szerintem semmi közöm nemvolt a képhez.........csak találom őket.Hehehehe......
Wellness-muzsikus völgyed , hogy szuperál?Van még fa körülötte, vagy már mind a völgyben pihen?
Illetve lenne ez még, de azt mondta, hogy szarul van beállítva a szelep meg a gyújtás és nagy az utógyújtás. Ez nagy gond? vagy lehet orvosolni? Mennyi lenne kb a szervíz? Köszönöm a segítségeket!
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok és gas-gasokon gondolkozok. Sajnos nincs tapasztalatom még a gas-okban ezért is fordultam hozzátok. Endurozni szeretnék de néha sm. A szervízigényességükről szeretnék érdeklődni? Mert én úgy hallottam, hogy nagyon szervizesek és drága hozzájuk az alkatrész. A válaszokat előre is köszönöm Különben egy FSE 450est néztem ki, 2005ös
Szerintem az olyan motorokat helyből ott kell hagyni, amit így akar eladni a gazdi. Szerintem mindenki megpróbálja a legjobb állapotúra hozni a motorját amikor el akarja adni. Ha neki még ilyen problémái vannak, azzal csak valami komolyabb hibát akar fedezni.
"Nem jól van beállítva a power/karbi/gyújtás, csak gyertyát kell cserélni..." Ilyen dumát kibaszott sokat hallottam már. Ha CSAK ennyit kell csinálni, akkor miért nem csinálta már meg és nem kellene magyarázkodni
Egy tanács: Az ilyenenek ne higgy és keröld őket