figyelemmel kisértem már abban az időben is a motorsportokat,aztán egyszer ott a mühelyben szóbakerültél,ez megmaradt az agyamban és mikor múltkor együtt mociztunk ez beugrott
Most nem leszek népszerű... Marhára értem a Ti extrém enduro éhségeteket, pláne, hogy nem tegnap óta fűzitek, én egyenlőre a motoron "leküzdhető" akadályokkal is bőven beérem, nekem még azis kihívás, mintahogy többen megis győződhettetek róla, plusz Titeket sem akarnálak visszahúzni a támadásban, plusz rutintalanság okán sem a motoromat, se magamat nem basznám szét, plusz C-vitamin pezsgőtabletta... Visszaadjam a belépőkártyámat?! De ettől énmég felnézek rátok..
Németország leghosszabb hídját avatták fel 2007-ben, ami az észak-német Mecklenburg-Elő-Pomeránia tartományt köti össze
az idegenforgalmáról nevezetes, Balti-tengeri Rügen-szigetével.
- A német híd 4200 méter, a Megyeri híd 1861 méter, a Margit híd pedig 660 méter hosszú.
- A német hidat két év alatt húzták fel, a Megyeri hidat szintén 2 év alatt építették meg, a Margit hidat pedig a tervek szerint 14 hónap alatt újítják fel.
- A német híd 125 millió euróba (33 milliárd forintba), a Megyeri híd 63 milliárd forintba került,
a Margit híd felújítása pedig (optimistán!) 20 milliárd forintba fog kerülni.
- Magyarország legdrágább hídja a Megyeri híd. Hossza 1861 méter (63milliárd), tehát méterenként 34 millió forintért épül.
- A Margit híd hossza: 607 méter. Ha a Megyeri híd 34 millió/méteres árával számolunk, akkor 18,2 milliárdba kerülne egy új Margit híd. Tehát még akkor is spórolna az ország, ha felrobbantanák az egészet, és újra építenék…
A németek 7,8 millió forintért építettek 1 méter hidat, a Megyeri hídnál ez 33,8 millió, vagyis négyszeres áron húzták fel. Nem 20 százalékkal drágábban,
hanem 400 százalékkal drágábban. A Margit felújítása pedig 30 millióba fog kerülni méterenként.
Vagyis a németek egynegyed annyiért építettek egy vadonatúj hidat, mint amennyiért itthon építenek vagy felújítanak egyet…
“…Az előterjesztő jelzi azt is, hogy az árak a Főmterv Zrt. 2007-es becslésére épülnek, és azok 30-50 százalékkal is növekedhetnek. Egyebek közt azért, mert a gazdasági válság miatt ugrásszerűen drágultak a banki finanszírozási költségek, emelkedik az áfa, az acél világpiaci ára és az infláció.”
2007-ben a hengerelt acél 500 EUR, tavaly ilyenkor 750 EUR, most meg 375 EUR. ”
Na ennyire nem voltam csókos, az absztinens brigádhoz húztam, nem jártam sörözni a másik oldallal, úgyhogy Uaz, Barkas II. szemle orrvérzésig, zsigulihoz akkor nyúltunk, amikor a szittyósok szabin voltak, vagy megakadtak a feladattal.. Nanemaztakartam mondani, hogy én voltam akkor császár, hanem akivel párban voltam... Amúgy honnan ugrottam be Neked, éppen most, mint Army?
há jah haverok is azt csják néha.....de örülök,h luk van a seggemen néha, suli mellett elég ezt fenntartanom így is....... majd ha felnövök akkor lesz sm is........
Én biztos nem raknék bele mást csak a gyárit!Ha már csinálnék vmit mert muszáj akkor beleragasztanék 1mm acélperselyt mert ha csak kidőrzsárazod akkor már a szimeringek is befognak esni!
Most készült el!
Farkas születése a címe.
Egy kép a filmből.
durva helyeken van használva
mért nem cseréli le valami komolyabra
az király
Zoozee axiómája.
drz nem volt veletek?
azt nehéz lenne átemelni
az idegenforgalmáról nevezetes, Balti-tengeri Rügen-szigetével.
- A német híd 4200 méter, a Megyeri híd 1861 méter, a Margit híd pedig 660 méter hosszú.
- A német hidat két év alatt húzták fel, a Megyeri hidat szintén 2 év alatt építették meg, a Margit hidat pedig a tervek szerint 14 hónap alatt újítják fel.
- A német híd 125 millió euróba (33 milliárd forintba), a Megyeri híd 63 milliárd forintba került,
a Margit híd felújítása pedig (optimistán!) 20 milliárd forintba fog kerülni.
- Magyarország legdrágább hídja a Megyeri híd. Hossza 1861 méter (63milliárd), tehát méterenként 34 millió forintért épül.
- A Margit híd hossza: 607 méter. Ha a Megyeri híd 34 millió/méteres árával számolunk, akkor 18,2 milliárdba kerülne egy új Margit híd. Tehát még akkor is spórolna az ország, ha felrobbantanák az egészet, és újra építenék…
A németek 7,8 millió forintért építettek 1 méter hidat, a Megyeri hídnál ez 33,8 millió, vagyis négyszeres áron húzták fel. Nem 20 százalékkal drágábban,
hanem 400 százalékkal drágábban. A Margit felújítása pedig 30 millióba fog kerülni méterenként.
Vagyis a németek egynegyed annyiért építettek egy vadonatúj hidat, mint amennyiért itthon építenek vagy felújítanak egyet…
“…Az előterjesztő jelzi azt is, hogy az árak a Főmterv Zrt. 2007-es becslésére épülnek, és azok 30-50 százalékkal is növekedhetnek. Egyebek közt azért, mert a gazdasági válság miatt ugrásszerűen drágultak a banki finanszírozási költségek, emelkedik az áfa, az acél világpiaci ára és az infláció.”
2007-ben a hengerelt acél 500 EUR, tavaly ilyenkor 750 EUR, most meg 375 EUR. ”
Amikor mondtam Neki azt hitte viccelek. . . Hát nem!