az a legnagyobb baj a kerékcsapágyakkak, hogy általában a kosztól mennek tönkre és ezért fölösleges a világ legdrágább csapágyát beletenni mert az is hamar meghal ........ezzel azért nem azt állítom , hogy az ötvenfilléres a királyság
a szimering meg a futógyűrűje a fontos még, hogy jólegyen mert az sokkal többet számít ott lent
ja és a távtartó is sokat hosszabbít az élettartamon, ha nincs még összenyomorgatva rövidebbre......
igazából ezt az egészet egy szettben kéne beletenni....
ktm-nél 8000 huf egy ilyen gyári szett mindennel együtt....ez megéri
az a legnagyobb baj a kerékcsapágyakkak, hogy általában a kosztól mennek tönkre és ezért fölösleges a világ legdrágább csapágyát beletenni mert az is hamar meghal ........ezzel azért nem azt állítom , hogy az ötvenfilléres a királyság
a szimering meg a futógyűrűje a fontos még, hogy jólegyen mert az sokkal többet számít ott lent
ja és a távtartó is sokat hosszabbít az élettartamon, ha nincs még összenyomorgatva rövidebbre......
igazából ezt az egészet egy szettben kéne beletenni....
ktm-nél 8000 huf egy ilyen gyári szett mindennel együtt....ez megéri