Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóreggeltet!
hát a következöre várnod kell 2010-ig,de megéri,, az a gáz hogy egy nap nem elég rá, legalább kettö kell mire mindent megnézel,,bauma.
nem még..bár sokat tanyáztam münchenben
szeretem én is a műszaki dolgokat,,,
Bauma-án jártál már? Münchenben rendezik meg három évente,, nagy élmény menj el egyszer,,bemászhatsz ezekbe,,,meg mindenbe ami ott van,
hát ja a müszaki dolgok éngem is érdekelnek....
hát én szeretek (főleg műszaki) dolgok után érdeklődni , elolvasni róla a fellelhető írásokat stb...
halálunkig tanulunk ne feledjétek és mi motorosok nem biztos, hogy sokáig olvasgathatunk
az se lehetett szar mikor lehalászták róla ....bár lehet lelökték róla mert az olcsóbb mindíg mintha ez a monstrum 3 percig áll
kűldöm a cimet, isten vagy,,,
megvannak nekem is ezek a képek, a dozer pilotája mit élhetett át, ahogy fentröl lecsuszik, és a tirex elkezdi falni befelé,,,,
sziasztok látom zé mestert leköti a bánya téma
itt eszi a dózert
Buldózert eszik reggelire - Bagger 288


1978-ban a német Krupp vállalat építette a Bagger 288-at a világ legnagyobb földmunkagépét, mely porig alázta, az akkori királyt a NASA szárazföldi űrhajóhordozóját, pedig valljuk be az sem volt kicsi 13 500 tonnás súlyával.



A monster nagy lánctalpas markoló 240 méter hosszú, 96 méter magas és tiszteletet parancsoló 45 500 tonnát nyom. Egy munkanap 240 000 tonna földet tud kitúrni, ami egy focipálya méretű és 30 méter mély medence kiásásának felel meg.

22 000 lóerős motorjához magasfeszültségű hálózaton kivülről érkezik az energia. Sebessége már kevésbé impresszív, bár csoda, hogy meg tud mozdulni: óránként percenként 2-10 méter tud előrehaladni, ami kb. 0,6 km/h sebességnek felel meg. A 46 méter széles kasztni 6 8 db egyenként 3,8 méter széles lánctalpakon gördül előre. Fordulóköre kb. 100 méter, így Y-t nyomni vele egy szűk utcában nem olyan egyszerű.


Ha a gépkezelő az ölébe önti a forró kávét vagy kihagy egy pillanatra könnyen ledarálhat egy buldózert

A távolról agresszív, bármit ledaráló fogaskeréknek kinéző markolófej 22 méteres átmérőjével majdnem akkora mint a budapesti vidámparkban lévő óriáskerék (31m). Kerületén 18 db egyenként 6,5 m3 téfogatú vérszomjas markolóegység foglal helyet.

A Bagger-ről legtöbbet 2001 februárjában lehetett hallani, amikor is végzett a bányában, nyugdíjba küldték és 22 kilométerrel arrébb kellett vándorolni és mindezt egy német főúton keresztül. Az utazás 3 hetet és 15 millió márkát emésztett fel. A Bagger 288-nak van egy 289-es kódnévre hallgató ikertesója is.
ebből 16000 kw a villany
én is így vagyok ........meg nem akarom haverok banzáját elbaszni a rossz lábammal...mikor oda a jó is kevés....de vittem volna motoromat is idén csak sajna ez a baleset ......pedig biztos jó buli lett volna
viszont megvan új nekem új 2007 es erzberg hivatalos film dvd-n......azt nézem ....ha érdekel privátba küldj egy címet és megleplek vele esetleg...se ...vagy hívjál fölfelé
ez a legnagyobb állítólag a világon.......fő hajtásteljesítménye 16500 kw
amugy meg a hétvégén erzberg,, elmentem volna, de bambulni nem megyek, csak fájditanám a szivemet,,
én itt csak vakond fészkeket látok,, sehol egy kakukk,,
melyik a kakukktojás?
most adtam be magamnak ezt a véralvadásgátló injekciómat és már ez a huszadik kb. és kezdek betelni vele....nincs már hely rajtam
benzines
komoly diesel