Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a középső híd része nagyobb távot hidalt át mint az esztergomi mária valéria híd
sajnos pont arról a bányáról nincs fotóm ...de félelmetes volt ....sőt kora hajnalban értünk oda és egy ilyen kilátórész mellett vitt az út és megálltunk ..és be kell valljam , hogy félelmetes volt a táj
zoozee, találtam neked egy ujj qvadot,,,, akarsz vele menni,?
ettöl komolyabbak nincsenek,
mondjuk ettől komolyabbak voltak
néztem ilyeneket (bagger) a tv-ben és mondták, hogy ez egy hét alatt többet fejt mint az egész 19 században a kubikusok összesen ...................
régen németországban ilyeneket kellett volna festenünk(aztán átraktak az ország másik felébe óriási villanyoszlopokat festeni)..életbe se szar ....de ahol ez vájkál ott motorozni is lehetne
akkora külszíni fejtésen voltam ...aztmondták kb. 15 kilométer átmérőjű a gödör és 200-220 méter mély....
az is úgy nézett ki mint a holdfelszín .....ameddig elláttam egy szál fű se volt
morgen

sikerült felébrednem .....már rég nem aludtam végig az éjszakát
mennék motorozni
amúgy valószinű valami motorozásszerűt álmodtam és jó volt de sajna pont ébredtem ...de biztos , hogy vezettem .....többet nem tudok mondani ..kérem kapcsojjaki
lehet hogy te nyögnél többet a bordáid miatt
gold na mi van? mindenki alszik?
jó éjt !
Na, jóccaka mindenkinek!
Én is szeretlek keresztapu, de akkor sem szoplak le!
Na jó éjt...
Zoozee, nézd meg a blokkot, ha van időd!
asztalaviszta!
Úgy szeretlek Andris


Amúgy természetesen tudom, csak szar érzés legbelül!
egyébként az olajpumpa volt a ludas, amire a Csiki-Bege brigád azt mondta hogy semmi baja...
Ha úgy gondolnám hogy direkt tetted ezt, szerinted felkértelek volna hogy legyél a keresztapa?
Ha úgy gondolnám, már nem élnél...
Na, ezért mondom hogy nagyon összejátszottak ellenem a körülmények...ennyi.
Az is itt van hogy kis csóró senkiházi vagyok, aki nem tud megfizetni egy gyári full felújítást...
Ha lenne, jó lenne, de nincs.
Szerintem nagyon jó motorok a GG-k, ezt is bizonyítja hogy a 250 2t-met úgy hajtottam 1 évig hogy közbe 1x megragadt a dugó, elforrt a víz (nem tudtam pótolni azonnal) és utána még 1 évet futott hibátlanul...
A 450-el meg orbitálisan beszoptam...ámen.
Csak az a szörnyű, hogy Én beszéltelek rá és anno még azt hittem mindig tudok neked majd segíteni!

Szar az élet, sajnos nem úgy alakult, hogy meg tudjam neked oldani ezt a prolémát, pedig Én is tehetek róla!
Andris motorja nem azért lett beteg mert nem gondozta volna, vagy nem figyelt volna rá kellően! Bármely más motorral megesik ez a probléba csak arról nagyokat hallagat mindenki mindenhol! De ha egy GasGas-al történik meg akkor az már rögtön szar!

Ezt útálom ebben az országban!

De most ezt nem rátok értem ám , csak úgy előtör belőllem néha a düh a tudatlan és nagyhangú emberek miatt! Túl sokat találkozok ezzel!

Minden motort emberek készítenek és amit ember készít az el is romolhat, és ami el romolhat az előbb vagy utóbb el is romlik!

Ez most csak egy ilyen kirohanásom volt, nem kell velem törődni ám!
Senki sem savazta a GG-t Zoozee....
Egyszerűen csak az van hogy egyedül maradtam egy szituban, amiből nem igazán van kiút..
1, Összeszedek annyi pénzt, amiből valamennyire össze lesz rakva a gép...
2, Megveszem a gyári alkatrészeket - ezt felejtsük el, sosem lesz annyi pénzem
3, leülök a gép mellé és 7 éven keresztül figyelem, amíg lejár a törlesztőm...majd eladom 50ezer forintért...
ne itt savazzátok a gg-t
nem a gasgas gyár tehet arról, hogy itt nem adnak rá garanciát ill.nem tartják be azzal kapcsolatos ígéretüket , kötelezettségüket....
és a márkakereskedő se tehet róla mert a köztükés a vevő között lévő alvállalkozók miatt fikázzák a márkát jelen esetben......szerintem...
de javítsatok ki ha nem így van
na meg nincs a zsebemben 6 -800.000 forint sem....