Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom srácok h off...meg nem ide vág a dolog...de motorral kapcsolatos az ügy...és érdekelne...h vki jártas e festék árakban: metál aranyrol lenne szó...h dl-je mennyibe fáj máshol...mert nem akarom h átvágjanak...
jobb szeretek tisztába lenni az árakkal...nekem 3000 FT/ decit mondtak...+ filler+lakk...sztetek ez reális...
már kérdeztem mást is és azt mondták aranynál igen ...azért kiváncsi vagyok
máj 4 töri szóbeli, máj 5 közgáz írásbeli...
Én holnap nyomom!
Ja matekból! a faxom ki van! holnap meg töri, angol, info
szevasztok... mi a helyzet? most kezdem el írni az info dogámat
Na csocsi mindenkinek, mentem reptérre mert lassan leszáll egy fuvarom és nem jó ha kések!


Mint a Szállító c. filmben, csak felveszek egy triálkesztyűt, beütöm az indítókódot oszt gó!


Csá mindenki!
Márk! Pénteken meg vizsga mi?
Hát pont ez amitől áll a bál! Ha megnézed a GasGas abban különbözik az enyémtől, hogy a kormánykiflik, lánckerekek titánium ötvözetből vannak és a tank lejjebb nyúlik a vázban, hogy a súlypont lejjebb kerüljön!

A Sherco szinte semmit nem változtatott és a Beta sem!

A Montesa-Hondánál meg szinte csak a külső körvonalak hasonlatosak a széria motorokhoz!

Ilyen áron bármelyik gépből ki lehet hozni azt a teljesítmény különbséget! De a triálsport pont nem arról kell, hogy szóljon kinek milyen erős a gépe hanem az emberről aki azt vezeti!

Persze ennek ellenére minden tisztelet Antonio Bou előtt, csak azért kicsit piszkálja mindenki csőrét ez a különbség!
úúúúúúúúúúú de veréb voltam nem figyeltem a ly-t
Valamejik? Valamelyik


Őszintén, foggggalmam sincs, hogy mi van itt!
na igen...azt mi is néztük hogy nem egy vb-s motor...inkább valami kirándulós motor max....
ennek nem 20% átalakítás kell...hanem 80%
UPC, vagy valamejik másik?
Szép a kicsike!

Csak most pont a Honda körül vannak nagyon nagy problémák a világbajnokság körül! Mert a vb-n a szabályzat szerint a motorok max. 20%-ban térhetnek el a széria gépektől! Ezt tökéletesen teljesíti a GasGas, a Sherco és a Beta is! Viszont a Montesa-Hondánál totál nagy bajok vannak mivel a széria motor (amit Te is lefényképeztél) 250ccm-es, harmat gyenge és technikailag is egy alap szintű motor! Viszont amit a vb-n indítanak egy 350ccm-es és szarrá tuningolt gép! Ez miatt már fellebbeztek a többi motorgyártók is a FIM-nél!
Hát az a mozdulat az biztos, hogy beszarás!


óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, ha csak negyed ennyire tudnék triálozni mint Ők!
ja ezt meg még pár hete láttam egy honda boltban ahol a quadot szereltük
hogy érted ezt most?
óóó nemsokára jön az a réééééész amit mondtam
naja...durván tolják ezek a srácok.
de én már csak a dontőt néztem,amikor már csak fujinami,raga,meg toni mentek
melyik tv társaságnál vagytok?
Na az ilyen megmozdulások a Raga gyerek stílus mozdulatai! Nagyon durva volt, Én is csak pilláztam! Simán leszarja, még hátrafalé is megy az akadályon ha úgy hozza ki a lépés!
nem tudom még hogy jo-e nekem a péntek, megprobálom magam szabaddá tenni, de nem igérem biztosra,
Tudom, hogy rá gondoltál! Tök mindegy mi a neve, akkor is kegyetlenül tudnak!

Fedettpályán a Antonio Bou fenomenálisan teljesít, élvezet nézni a lágyságot ahogy tereli a kis vasat! Szabadtéren viszont Adam Raga és Takahisa Fujinami aki hasonló gyönyörűséggel vezeti a motort!
tegnap azé az kemény volt amikor a raga nekiment az alkadlynak..és viszacsúszott...és a földre 1,5 méter magasból hátsókerékre érkezett..de úgy hogy közbe fékezte hogy ne guruljon ki a sárga csikon kivűlre...há aszittem rosszúl látok
De ne feledd, hogy azt amit ott Ők csinálnak csak pár ember csinálja meg a világon! Max. 30-40 emberke!
nem ragára gondoltam,hanem arra a toni gyerekre