Tavaly amikor bemutatták az új Kawasaki KLmittudomén milyen nevű 450-es versenyendúrót, csodálkozva láttam, hogy a tágulási tartály a bal hátsó rajtszámtábla mögött van odarakva! Ahol a kerék forog, kövek és minden szar oda megy! És egy egy literes átlátszó műanyag tartályt oda raktak!
Érdekes!
Amúgy a GasGas 4 ütemnek van akkuja és az az ülés alatt van, védve mindentől!
múltkor rögtönöztem a jobboldali hűtőidomot ez a fránya csavar miatt és nem volt más csak bálamadzag aztán azzal nyomtam tovább meg volt egy kis kábelkötegelőm is azt is bevetettem
hamár arról van szó hogy mi hogyan van Gas Gason
TS-R el egy bajom van de az nagy! Az aksitartó a hátsó kerék mellet van nekem letört vasárnap egy kis darabb le is tört belőle!
GG ken is hátul van?
Andrisnak kellett volna, de nem tudtam ma elérni! Francia oldal és Én fingot sem tudok Francul! Andris a profi ebben......tudod, légiós volt a kölök 5 évig!
Szóval amint megvan a cím rögtön küldöm! Nem vagy elfelejtve!
félre ne érsd nemarról van szó hogy méltatlankodok vannak rajta esztétikai hibák nem zavar mert terepen úgyis kap eddig egyik mocim se volt esztétikus csak érdeklődök hogy ez a tank dolog hoyg van mert eddig szinte csak japán motorunk volt és ott nem így volt megoldva mind1 lényeg hogy mostmár tom amúgy jó a gép nekem tetszik
Tavaly amikor bemutatták az új Kawasaki KLmittudomén milyen nevű 450-es versenyendúrót, csodálkozva láttam, hogy a tágulási tartály a bal hátsó rajtszámtábla mögött van odarakva! Ahol a kerék forog, kövek és minden szar oda megy! És egy egy literes átlátszó műanyag tartályt oda raktak!
Érdekes!
Amúgy a GasGas 4 ütemnek van akkuja és az az ülés alatt van, védve mindentől!
mert világítás is van aksi nélkül
vagy nem oszt, nem szoroz a TS-Rnek, mert DT-kről olvasni néha, hogy aksi nélkül erölködik a power motor és leég...
Csak tessék ezeknél a motoroknál úgy gondolkodni mint egy versenyző amikor verseny közben gondja lesz!
Rögtönöz, azonnal megoldást talál és az mindig jó lesz!
Ha az a ragasztóban merül ki akkor azt rakja oda! Amúgy az FBS jó lenne csak az a baj, hogy nem áll ellen a benzinnek!
Én anno a műanyag tankos Aprilia Climberemnél kétkomponensű Eporapid-al oldottam meg, megkeményedett és utánna csiszolható, festhető és benzinálló!
TS-R el egy bajom van de az nagy! Az aksitartó a hátsó kerék mellet van nekem letört vasárnap egy kis darabb le is tört belőle!
GG ken is hátul van?
Andrisnak kellett volna, de nem tudtam ma elérni! Francia oldal és Én fingot sem tudok Francul! Andris a profi ebben......tudod, légiós volt a kölök 5 évig!
Szóval amint megvan a cím rögtön küldöm! Nem vagy elfelejtve!
Jani NEM küldted a cimet! tudod kinti motorok!