Viszont sokmindent meg lehet belőlle tudni és ha már egy ilyen könyvet egyátalán a kezedbe veszel akkor az azt bizonyítja, hogy Te igazi motoros vagy aki nem csak a meglévő motorjával gizdázik hanem érdekli amúlt, a fejlődés és minden ami motorkerékpár!
Látod ez az ami hiányzik a mai "motorosok" nagy többségéből! Sokszor nekiállnak vitatkozni valamilyen témában, de olyan hülyés és tudatlanok, hogy az észvesztő!
Minden tiszteletem a Tiéd ha ilyen könyveket olvasol és így fejleszted a tudásod!
És ott nincs olyan apró kis gyári kulisszatitok sem leírva mint pl.:
"bizony ez a Japán gyártó erre a versenyre felbérelt két embert akiknek az volt a feladatuk, hogy a verseny végeztével a díjátadó alatt ezt a szépséget meglovasítsák! Ez sikerült is nekik és ezután már viszonylag könnyen nekiindult a Japán gépdömping"
vagy:
"a mai napig a gyár bejárata előtt két motor van kiállítva! Az egyik a gyár üdvöskéje amivel a legnagyobb sikereket érte el míg a másik az európai gyár és annak tulaja iránti tiszteletből lett kiállítva tanusítván az utókornak, ha nincs a Gróf akkor ez a Japán márka nem tudott volna kiemelkedni!"
Űzni mást nem de a motorsport és a motorkerékpárok az életem!
Most épp egy motorkerékpár lexikonon munkálkodom amiből az ifjak tanulhatnak, okulhatnak és megláthatják, hogy bizony nem csak a 4 Japán márka és a KTM létezik a világon!
Meg fog lepődni mindenki, de ezidáig 172 motorkerékpár márkát (nem típust) gyűjtöttem össze! És java részük meghatározó volt a motorkerékpár történelem befolyásolásában!
miről szólt a társalgás tegnap?
GasGas-os szép álmokat!
Látod ez az ami hiányzik a mai "motorosok" nagy többségéből! Sokszor nekiállnak vitatkozni valamilyen témában, de olyan hülyés és tudatlanok, hogy az észvesztő!
Minden tiszteletem a Tiéd ha ilyen könyveket olvasol és így fejleszted a tudásod!
nagyon jó kis könyv, csak sok-sok minden hiányzik belőlle! Pl. hol a GasGas, Sherco, Scorpa?
"bizony ez a Japán gyártó erre a versenyre felbérelt két embert akiknek az volt a feladatuk, hogy a verseny végeztével a díjátadó alatt ezt a szépséget meglovasítsák! Ez sikerült is nekik és ezután már viszonylag könnyen nekiindult a Japán gépdömping"
vagy:
"a mai napig a gyár bejárata előtt két motor van kiállítva! Az egyik a gyár üdvöskéje amivel a legnagyobb sikereket érte el míg a másik az európai gyár és annak tulaja iránti tiszteletből lett kiállítva tanusítván az utókornak, ha nincs a Gróf akkor ez a Japán márka nem tudott volna kiemelkedni!"
Adler
Aermacci
Ajs
aprilia
Ariel
Awo(simson)
Be
nelli
Betamotor
Bianchi
Bimota
BMW
Brough
BSA
Buell
B
ultaco
Cagiva
CCM
CZ
DKW
Ducati
Fn
Gilera
Harley Davidson
Henderson
Hercules
Honda
HOrex
Husaberg
Husqva
rna
hyosung
India
jawa
kawasaki
kreidler
KTm
laverda
maico
matchless
mondial
montesa
moto morini
moto guzzi
motobécane
Münch
MV Augusta
MZ
Norton
NSU
opel
peugeot
puch
Royal Enfield
Sachs
Suzuki
Triumph
Victory
Vincent
Voxan
Wanderer
Yamaha
Zündapp
Ha ezek közül látnál egy-kettőt használtan akkor azoknak az ára bizony több 10 millió lenne!
íme pár világbajnok márka a listából:
-Ariel
-BSA
-Ossa
-Triumph
-Zündapp
-NSU
-
FN
-Montesa
-Betamotor
-Horex
-Hercules
-Aaremachi
-Bim
ota
-Opel
-Maico
stb.
Most épp egy motorkerékpár lexikonon munkálkodom amiből az ifjak tanulhatnak, okulhatnak és megláthatják, hogy bizony nem csak a 4 Japán márka és a KTM létezik a világon!
Meg fog lepődni mindenki, de ezidáig 172 motorkerékpár márkát (nem típust) gyűjtöttem össze! És java részük meghatározó volt a motorkerékpár történelem befolyásolásában!
hamarosan megtekinthető lesz!