Bezony és nem is tudják, hogy hogy a rákba tudják megcsinálni, de megcsinálják!
valahogy piszokmód összeszoknak a motorral, mintha összenőttek volna és azonos test lennének!
Tényleg mint a hegyikecskék amikor szökellnek a sziklákon! Egyszer kétszer már Én is elkaptam egy-két pillanatot amikor éreztem, hogy eggyé váltam a géppel, de sajnos nem tudom összerakni egyetlen akcióvá!
Nos a fizikusok sem tudják bebizonyítani pontosan hogyan lehetséges, de a legnagyobb akadály megmászás jelenleg 3 méter 10 centis teljesen függőleges fal megmászása úgy, hogy a motor első kereke mindössze 1 méterre van a faltól és mindezt helyből nekiindulva!
Gondold el, olyan mintha a szoba falához odamennél 1 méterre és a plafon legfelső pontjára kellene felugranod!
Az hogy egy autón keresztbe is át tudjak menni nekem 5 év után sikerült! Idén lesz 10 éve, hogy versenyzek és most értem el ode, hogy azt mondjam kezdem tudni mit jelent a triál!
A világbajnok versenyzők 3 éves korukban kezdik és csak ennek élnek végig és még így sem mindenki éri el azt a szintet mint a legnagyobbak!
A legnehezebb motorsport, de ez a sport az egyedüli ahol nem a köbcenti a meghatározó a versenyekben hanem az emberi tudás!
És a legveszélytelenebb motorsport is egyben!
Ha valaki valami piszok nagy tehetség akkor 3-4 év alatt el tud jutni egy igen jó szintre de még a közelébe sem egy EB szintnek!
Viszont nyugaton a nagy motorsport versenyzők gyerekkorukban szinte mind a triállal kezdik/kezdték mivel egy hatalmas egyensúlyérzéket ad a kezdetekhez amit később nagyon jól tudnak kamatoztatni más motorsportágakban!
kösz hogy válaszoltál a kérdéseimre
amugy sokkal költségesebbnek hittem
elgondolkodtató hogy érdemes kipróbálni
eddig azt hittem azért nem annyira elterjedt mert nagyon drága, de ha azt nézzük fele annyiban sincs mint egy krosszmoci vagy egy enduró
azt pedig gondolom én is hogy nagyon sok gyakorlás kell hozzá
megyek
további Jó éjt nektek!
Tudod, pont ez a gyönyörű és csodálatos a triálban! Egy új dimenziót nyit meg! Az egész világ egy játszótér lesz és Te egy nagy gyerek leszel benne aki folyton valami csínytevésen töri a fejét!
A triálnak tökmindegy milyen a terep! A triálban máshogy fogod a tájat nézni! Ott egy árok, egy kocsibejáró híd oldalfala, egy akanafedél, egy kútgyűrű, egy kis patak, egy elhanyagolt kerítés alap vagy ha igazán gonoszkodni akarsz akkor egy két autó stb.
Mindenütt lehet megfelelő terepet telálni egy triálmotor számára! Mentem már gyerekjátszótéren a fordított U alakú mászókán át, de piactéren is ugráltam egy jót az árusító helyeknek szánt beton asztalokon is!
Hajdúböszörményben mindenképpen megnézlek, mert kiváncsi vagyok egy ilyen gépre
sajnos felénk mé nem láttam
mondjuk ez nem is lenne ideális terep számára, itt nem nagy technikai endurós lehetőségek vannak, nincsenek hegyek
ja és ha tudnál árat mondani újra és használtra is az megköszönném?
Minden tekintetben iszonyat olcsó a fenntartása! Tényleg hihetetlenül olcsó!
Kérdezd meg a többieket is, ne csak Én mondjak véleményt, hogy amikor együtt voltunk motorozni Én mennyire fáradtam ki!?
Sokkal kellemesebb egy triállal és negyed annyira sem megerőltető motorozni vele terepen mint egy endúróval!
Köszönhető a súlynak, a súlypontnak!
Crosspályán nem nagyon jó, lahat vele nagyok repkedni, de a triálmotor futóműve nagyon puha, nagy asztal ugratókra nem való és nem is olyan nagyon hosszú a rugóútja!
És már nem is fogok! A tegnapi egy nagyon kivételes eset volt, de tudod Én követem nagy példaképem Döme bácsi nyomdokait és már nem fogok alkoholt inni!
Itt már csak 2 alkalom fog közbeszólni, de akkor is csak egy-két pohárkával vagy egy-két üveg söröcskét!
Az egyik amikor megszületik a keresztlányom (Kelemen Andris kislánya)
A másik pedig amikor végre eljutunk az Én sörcimbimmel a Belga sörözőbe! Vagy ha oda nem akkor majd ha egyszer végre összefutok vele majd valahol!
Ja, henger és dugó csere, ha aktívan versenyzel akkor olyan 4-5 év után szükséges ha csak hobbi akkor 7-8 évig kibírja minden gond nélkül!
Természetesen az alapvető gondozási feltételek betartása mellett!
A világ legolcsóbb motorsportja a triál! És erre hála Isten kezdenek itthon is szépen lassan rájönni!
Csak van ebben a sportban egy aprócska bibi ami a hazai nagy motorosoknak nem tetszik! Itt bizony ha megveszed a technikát azzal nem fog semmi féle segítség sem jönni! Itt a technika nem old meg helyetted semmit! Itt a legfontosabb Te vagy!
Más motorsportokban megveszed a legdrágább tuningcuccokat és király vagy! Itt még tuning cuccok sincsenek, csak és kizárólag az ember számít!
Ha elkezd valaki aktívan triálozni akkor 2 év és kezdi érezni a dolgot! na ezt nem tudják kivárni a nagynak mondott hazai motorosok! De ha valaki kivárja és szereti akkor egy teljesen új dimenzió nyílik meg előtte!
Olajcsere ha minden hétvégén nyomod ezerrel akkor kb. 3-4 szer évente ami egy alkalommal 2000 forintba kerül!
Természetesen Én keverem be az üzemanyagot kb. 60-as 70-es keveréknek megfelelőre (azért ilyen sovány mert nem nagy fordulaton működő motorról beszélünk és ha olajosabb lenne akkor nem égetné el az olajat)
A fogyasztását kb. úgy tudom demonstrálni, hogy ha együtt motorozol egy EC 300-as versenyendúróval ugyanazon a terepen akkor kb. ugyan annyi idő alatt fogy ki az üzemanyagtartályuk csak míg az EC 300-as 9 lityit eszik meg addig a kis kecske 3 lityit ugyan azon a nyomvonalon!
valahogy piszokmód összeszoknak a motorral, mintha összenőttek volna és azonos test lennének!
Tényleg mint a hegyikecskék amikor szökellnek a sziklákon! Egyszer kétszer már Én is elkaptam egy-két pillanatot amikor éreztem, hogy eggyé váltam a géppel, de sajnos nem tudom összerakni egyetlen akcióvá!
A másik kolegának jó éjt!
Nos a fizikusok sem tudják bebizonyítani pontosan hogyan lehetséges, de a legnagyobb akadály megmászás jelenleg 3 méter 10 centis teljesen függőleges fal megmászása úgy, hogy a motor első kereke mindössze 1 méterre van a faltól és mindezt helyből nekiindulva!
Gondold el, olyan mintha a szoba falához odamennél 1 méterre és a plafon legfelső pontjára kellene felugranod!
És megcsinálják, nem sokan de meg csinálják!
ja és totál széria motorokkal, nincs tuning!
Az hogy egy autón keresztbe is át tudjak menni nekem 5 év után sikerült! Idén lesz 10 éve, hogy versenyzek és most értem el ode, hogy azt mondjam kezdem tudni mit jelent a triál!
A világbajnok versenyzők 3 éves korukban kezdik és csak ennek élnek végig és még így sem mindenki éri el azt a szintet mint a legnagyobbak!
A legnehezebb motorsport, de ez a sport az egyedüli ahol nem a köbcenti a meghatározó a versenyekben hanem az emberi tudás!
És a legveszélytelenebb motorsport is egyben!
Ha valaki valami piszok nagy tehetség akkor 3-4 év alatt el tud jutni egy igen jó szintre de még a közelébe sem egy EB szintnek!
Viszont nyugaton a nagy motorsport versenyzők gyerekkorukban szinte mind a triállal kezdik/kezdték mivel egy hatalmas egyensúlyérzéket ad a kezdetekhez amit később nagyon jól tudnak kamatoztatni más motorsportágakban!
amugy sokkal költségesebbnek hittem
elgondolkodtató hogy érdemes kipróbálni
eddig azt hittem azért nem annyira elterjedt mert nagyon drága, de ha azt nézzük fele annyiban sincs mint egy krosszmoci vagy egy enduró
azt pedig gondolom én is hogy nagyon sok gyakorlás kell hozzá
megyek
további Jó éjt nektek!
egy 1-2 éves ára 800.000.- és 900.000.- között mozog
ami pedig olyan 7-8 éves azok olyan 400.000.- körül mozog!
A triálnak tökmindegy milyen a terep! A triálban máshogy fogod a tájat nézni! Ott egy árok, egy kocsibejáró híd oldalfala, egy akanafedél, egy kútgyűrű, egy kis patak, egy elhanyagolt kerítés alap vagy ha igazán gonoszkodni akarsz akkor egy két autó stb.
Mindenütt lehet megfelelő terepet telálni egy triálmotor számára! Mentem már gyerekjátszótéren a fordított U alakú mászókán át, de piactéren is ugráltam egy jót az árusító helyeknek szánt beton asztalokon is!
Holnap!
sajnos felénk mé nem láttam
mondjuk ez nem is lenne ideális terep számára, itt nem nagy technikai endurós lehetőségek vannak, nincsenek hegyek
ja és ha tudnál árat mondani újra és használtra is az megköszönném?
Kérdezd meg a többieket is, ne csak Én mondjak véleményt, hogy amikor együtt voltunk motorozni Én mennyire fáradtam ki!?
Sokkal kellemesebb egy triállal és negyed annyira sem megerőltető motorozni vele terepen mint egy endúróval!
Köszönhető a súlynak, a súlypontnak!
Crosspályán nem nagyon jó, lahat vele nagyok repkedni, de a triálmotor futóműve nagyon puha, nagy asztal ugratókra nem való és nem is olyan nagyon hosszú a rugóútja!
Nézd meg az első telóm mennyire "beül"!
jó éjt!
És már nem is fogok! A tegnapi egy nagyon kivételes eset volt, de tudod Én követem nagy példaképem Döme bácsi nyomdokait és már nem fogok alkoholt inni!
Itt már csak 2 alkalom fog közbeszólni, de akkor is csak egy-két pohárkával vagy egy-két üveg söröcskét!
Az egyik amikor megszületik a keresztlányom (Kelemen Andris kislánya)
A másik pedig amikor végre eljutunk az Én sörcimbimmel a Belga sörözőbe! Vagy ha oda nem akkor majd ha egyszer végre összefutok vele majd valahol!
számomra meglepő milyen kevés karbantartást igényel és milyen keveset fogyaszt
használatát tekintve, endurózni gondolom lehet vele csak fárasztó lehet a sok állás?
krosszpályán lehet vele menni vagyis hogy alkalmas rá?
ha szinte ugyanugy lehet használni mint egy versenyendurót akkor szerintem meggondolandó egy ilyen gép beszerzése
ja és árban mennyi?
gondolom ezeket is lehet használtan venni?
Természetesen az alapvető gondozási feltételek betartása mellett!
Csak van ebben a sportban egy aprócska bibi ami a hazai nagy motorosoknak nem tetszik! Itt bizony ha megveszed a technikát azzal nem fog semmi féle segítség sem jönni! Itt a technika nem old meg helyetted semmit! Itt a legfontosabb Te vagy!
Más motorsportokban megveszed a legdrágább tuningcuccokat és király vagy! Itt még tuning cuccok sincsenek, csak és kizárólag az ember számít!
Ha elkezd valaki aktívan triálozni akkor 2 év és kezdi érezni a dolgot! na ezt nem tudják kivárni a nagynak mondott hazai motorosok! De ha valaki kivárja és szereti akkor egy teljesen új dimenzió nyílik meg előtte!
Olajcsere ha minden hétvégén nyomod ezerrel akkor kb. 3-4 szer évente ami egy alkalommal 2000 forintba kerül!
Természetesen Én keverem be az üzemanyagot kb. 60-as 70-es keveréknek megfelelőre (azért ilyen sovány mert nem nagy fordulaton működő motorról beszélünk és ha olajosabb lenne akkor nem égetné el az olajat)
A fogyasztását kb. úgy tudom demonstrálni, hogy ha együtt motorozol egy EC 300-as versenyendúróval ugyanazon a terepen akkor kb. ugyan annyi idő alatt fogy ki az üzemanyagtartályuk csak míg az EC 300-as 9 lityit eszik meg addig a kis kecske 3 lityit ugyan azon a nyomvonalon!