Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóvan csak mint érdekesség ként raktam be
A baj csak az vele,h qrva drágán adják szerintem!Az új ára 6.5m ft ez meg le van harcolva,tuti full generálos lenne és 6ot kérnek érte,mert Varga Ákos volt motorja ami megjárta a dakart?...nem tom de nekem ez nem jelentene plussz előnyt....inkább hátrányt h egy versenyzett gép...
mit találtam:link
Télleg Zoozee!
te hogy endurózi használod a cr-t mennyire költséges gép?Pl dugócsere mennyi időként esedékes?és hanyas keveréket használsz?
Igazi retro modell .eccer láttam egy ilyen régebbi gépet közlekedni,hát mit mnodjak.Nem sok gyapot maradt a kipufogójában,olya repedt fazék hangja volt .....Be kellett fogni a fülemet is mikor elment 4telin melettem....De ahogy elnézem a képen látható gép kipuffjában sem maradhatott sok csillapítóanyag...
a 88-ason meg a már emlegetett hátsó fék! ez is szép modell nem??
Sziasztok!
A tegnap esti múzeológiai vitát /magas tudásbeli felkészültségét csillogtatva/ evenx nyerte mikor felismerte , hogy 88-tól elöl- hátul tárcsafék van a crossmotorokon! De ez rutinkérdés volt így csak 2 pont jár érte!!!
Gratulálok neki tényleg az az rm125 1987-es lehet maximum szerintem is !/persze ha eredeti állapotában pompázik/! 1987 suzuki rm 125 ilyen szép volt !
Jok a csanaki képei
Ááááá ez nem az én műfajom!Nem én akarom megvenni.Csak megkért,hogy járjak utánna mégis mit lehet kérni érte.
Lenne egy általános felfogási kérdésem:

Egy példát mondanék el.Ma épp motorozgattam háztájékon a kis KTMemmel(az adatlapomon látható), és egy vacsi uj aprilia robogoval állt le keménykedni egy srác.Úgy odabaxtam h a füle sem érte a földet amikor én már hetedhétországon voltam.Miért van az h apu vesz nekik egy 600ezeres robogót és övék a messze földön híres legyőzhetetlen versenygép???O10]
Szal ennyira elvesztik a realitásérzéküket.Jójó persze azt hiszik h az enyém egy xakadt xar,mert az is de akkor legalább dupla,tripla erős.Én ha kawával is megyek sose állok le keménykedni egy 600as gixxerrel,vagy csak egy 400enduróval sem....
Ez a gép legfeljebb 1987es gyártású lehet,mert 88tól jöttek szériában végig a dupla tárcsafékek.
Egy fillért nem adnék érte,bár ezt én mondom.Több lesz vele az üröm mint az öröm.
akár........de mennyire van széthulva ..???????és mikori.....azért ezt nézd meg....

meg ne csörögjön zörögjön...ne logjanak a telói....annyira!!!!....mondjuk ha teszemazt egész tűrhető és nem is megy rosszúl akkor érdemes megvenni ennyiért.....de csodára ne számitcs.......nagyon öreg legalább 20 de lehet több...(monjuk egy kép segítene az ídő meghatározásban)..egy ilyen sportgép pedig használva volt....bisztosan....de ha csak arra akarod hogy néha meny egy két kört és ezt a műfajt is érezd akkor nem rossz......
Haverom 60ra gondolt
szívesen.....
az ár....hu
pl..egy 94 es jó (téleg jó) álapotu.....mundjuk 300.- is van pofájuk elkérni...

na most pontosan jó lenne tudni hogy mikori....és hogy mennyire gatya..de 100 valamennyi max szerintem
Megnézem!Köszi!
jó kérdés.......elviegben a kormány oszlopon kéne lennie egy fekete matricának vagy bele hegesztve a vázba .....ott van az alváz szám meg elviegbe az évszámnak is szerepelnie kéne....
Hello.A blokkra 96 van irva.Hol tudom megnézni pontossan?
nem akarok hülyeséget mondani de azt hiszem 85-ig volt dob 86-tól már hárul is tárcsa volt......
az bisztos hogy nem 96-os....
Szevasztok! A haverom hozzájutot egy Rm 125-höz.96 os viz hütés elöl tárcsa hátul dob fék.Eléggé leharcolt állapotban van a gép.De megy rendessen.A kérdés a következö mi az ára egy ilyen mocinak?
Hétvége:
Na mi van az emberekkel el vannak tűnve itthonról nagyon !!!
hazafelé szántás szélébe nagy dagonya ott volt valami ami megütötte a bal lábát, biztos követ vagy valamit kifordított a földből, de gyorsan mentünk és később álltunk meg ,ezért nem tudjuk mit ütött el
jól bedagadt a lába talpán nagy véraláfutás, csizma azért lejött most nyalogatja a sebeit otthon és tb kártyát készít arra az esetre ha rosszabbodna állapota!