Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

husky el vagy tűnve mi van veled???? írjál már valamit !!!
nem tesz semmit...de ahogyan zéé és én is montam apró kicsi dolgoktól teljesen más.....ugyhogy ne törd annyira a fejed ezen mert felesleges....
Ilyen kx-el sokat motoroztam 12éve egy barátomnak volt ilyen nagyonjó volt vele menni én átültem a 250-esről olyan filigrán volt ahhoz képest nagyon szépen szólt a gép! ugráltunk vele akkorákat!
Persze hogy látom,nem is erről van szó.Engem tényleg az érdekelt hogy mekkora és milyen jellegű eltérések, hasonlóságok vannak egy enduró és egy gyári között.Nah ragad le a szemem és úgy érzem röppályára álltam az ágy felé.Köszönöm a válaszokat különben!
szerintem te is látod a szembetűdö kűlömbséget a két motor között.....

ránézésre látni......nem roszból....
szóval a külömbséget tényleg így lehetne jellemezni legjobban ég és föld ! de ez nem azt jelenti ,hogy az egyik az szar a másik meg gecijó! nagyon kicsik a külömbségek milliméterben kifejezve de hajszál választja el a motorokat egymástól a majdnemugyanolyan dugattyú pl. teljesen más! Nembeszélve karbi kipufogó henger dugó fordulatszám gyújtás powerszelep kiömlők beömlök felömlök ezek helyzete keresztmetszete főtengely meg még ezer dolog nem egyforma de leltárilag mindkettőben megvannak és még hasonlítanak is egymásra ! de ezeket az alkatrészeket majdnem mindet össze lehetne keverni a 300-as ktm-ével ott is ijesztő lenne a hasonlóság mégse ugyanaz! azért a kx majd kétszer olyan bika pl. és ez csak egy paramétere ami a végösszehasonlításnál mindjárt a duplája külömbséget mutatja pedig azt mondtad a dugópicit más csak de a ktm.be is!
Nah pl itt van a kx jobb oldalrol és a kdx jobb oldalrol.Az oldaldekni egyforma.
Nah igen az enyém dettó ilyen,csak az a csúnya fekete motoros helyett én sokkal jobban mutatok rajta
pl...a szimeringre...lehet söt valószínű hogy mondjuk egy 125 rx- aprilia nak is lehet hogy azonos...
NA ez a tied.....

amugy pont az a majd nem a külömbség.....egy kicsit más ...de valójában teljesen más......persze hasonlit mert az is 125-ös.....csak hogy mondjak egy példát....a te főtengejed mondjuk fél kilóval nehezebbb....a dugod egy centível hosszab....érti.....és teljesen más a motor....mindene de ebbe kár belemerűlni.....persze valamibe hasonlítanak mind a kető kawa,,,,
mindjárt írom mi a külömbség szerelő szemmel !csak ettem!
szerintem a semmin kívül azért pár dolog azérrt egyezik a két blokkban.Ezt akkor látná az ember,ha mindkettot szerelte volna.Pl az én motoromba a kx dugó teljesen jó,majdnem ugyanolyan.A főtengely szimmeringek dettó ugyanazok.Vagy ezek csak véletlen egybeesések?A vezérlése teljesesen más,azt rögtön gondolom.
mármint hogy 22 le...böl 40....mire gondolsz???...hogy a kx-....kdx??
Az enyém 92es és 125ös igen.Nem rossz kis kezdőmotor,sok bosszúság melett annál több örömöt okozott már.Végülis szeretem,csak nehéz megszabadulni tőle sajnos...Pedig nem hinné hogy annyira drágán adnám.
Én inkább a blokk felőli részre lennék kíváncsi.Hogyan lesz 22lóból 38..40.Ez érdeklene engem.
ilyesmi lehet....a tied 91-es.......csak ez 125-ös.....

amugy a külömség pl a viz és a tűz közt.....teljesen más mindenbe....futómű...motorkarakterisztika...fékek.....átét... ..váltó...stb..
Nah persze ez evidens:nagyobb karbi van rajta,más a kipuff rendszer,más a gyujtás,kisebb a lendkerék...
Te jobban értessz hozzá.Az érdekelne,hogy pl itt van a kdx.Meg legyen egy uailyen évjáratú KX.Nah a kettő között milyen elemi különbségek vannak?
szereltem de nem ezt! a motorképet meg valami japán oldalon találtam
Nézegettem ezt a blokkot,hajszálig megegyezik vele.Csak sajnos az enyém már nem 22lovas sztem...Sima persely van benne,nem nicasilos,mert nem volt rá pénzem..
A kép nem stimmel,mert az enyém nem fordított telós.A blokk viszont ugyanaz.Ezek szerint szereltél már ilyen blokkot?
ez hányas évjárat? az volt odaírva KDX125 sr 124ccm 22LE/9500 furat xlöket 56x50.6mm 104 Kg tank 9L
ja és neked ilyen blokkos?
na eddig olvasgattam, most megyek aludni mert holnap megint melo, 5 kor kelek
és megint nem halattam a motorok oszerakásávla egy percet se
meg azért hogy null kilométeresen ne robanyon fel rögtön az első kanyarba....
Egyik ismim most vett wr450et.Nagyon király a gép...Eddig 300as exc vel nyomta,de azt eladta és vette ezt.Ma este is járatta,mert holnap mennek a hegyekbe veretni.Azt mondta,hogy amikor megkapta,akkor kb20lóerős lehetett.csak adtak hozzá power kitet,azt kelett átcserélni,meg a kiuffot kifolytani,a síbert,meg a gáz is csak negyedállásig működött.Érdekes,hogy gyárilag így le kell folytani egy ilyen szép gépet,h a hülye hatóásgoknak eleget tegyen a műszaki szemlén......
szia husky felébredtél???