Ilyen kx-el sokat motoroztam 12éve egy barátomnak volt ilyen nagyonjó volt vele menni én átültem a 250-esről olyan filigrán volt ahhoz képest nagyon szépen szólt a gép! ugráltunk vele akkorákat!
Persze hogy látom,nem is erről van szó.Engem tényleg az érdekelt hogy mekkora és milyen jellegű eltérések, hasonlóságok vannak egy enduró és egy gyári között.Nah ragad le a szemem és úgy érzem röppályára álltam az ágy felé.Köszönöm a válaszokat különben!
szóval a külömbséget tényleg így lehetne jellemezni legjobban ég és föld ! de ez nem azt jelenti ,hogy az egyik az szar a másik meg gecijó! nagyon kicsik a külömbségek milliméterben kifejezve de hajszál választja el a motorokat egymástól a majdnemugyanolyan dugattyú pl. teljesen más! Nembeszélve karbi kipufogó henger dugó fordulatszám gyújtás powerszelep kiömlők beömlök felömlök ezek helyzete keresztmetszete főtengely meg még ezer dolog nem egyforma de leltárilag mindkettőben megvannak és még hasonlítanak is egymásra ! de ezeket az alkatrészeket majdnem mindet össze lehetne keverni a 300-as ktm-ével ott is ijesztő lenne a hasonlóság mégse ugyanaz! azért a kx majd kétszer olyan bika pl. és ez csak egy paramétere ami a végösszehasonlításnál mindjárt a duplája külömbséget mutatja pedig azt mondtad a dugópicit más csak de a ktm.be is!
amugy pont az a majd nem a külömbség.....egy kicsit más ...de valójában teljesen más......persze hasonlit mert az is 125-ös.....csak hogy mondjak egy példát....a te főtengejed mondjuk fél kilóval nehezebbb....a dugod egy centível hosszab....érti.....és teljesen más a motor....mindene de ebbe kár belemerűlni.....persze valamibe hasonlítanak mind a kető kawa,,,,
szerintem a semmin kívül azért pár dolog azérrt egyezik a két blokkban.Ezt akkor látná az ember,ha mindkettot szerelte volna.Pl az én motoromba a kx dugó teljesen jó,majdnem ugyanolyan.A főtengely szimmeringek dettó ugyanazok.Vagy ezek csak véletlen egybeesések?A vezérlése teljesesen más,azt rögtön gondolom.
Az enyém 92es és 125ös igen.Nem rossz kis kezdőmotor,sok bosszúság melett annál több örömöt okozott már.Végülis szeretem,csak nehéz megszabadulni tőle sajnos...Pedig nem hinné hogy annyira drágán adnám.
Én inkább a blokk felőli részre lennék kíváncsi.Hogyan lesz 22lóból 38..40.Ez érdeklene engem.
Nézegettem ezt a blokkot,hajszálig megegyezik vele.Csak sajnos az enyém már nem 22lovas sztem...Sima persely van benne,nem nicasilos,mert nem volt rá pénzem..
Egyik ismim most vett wr450et.Nagyon király a gép...Eddig 300as exc vel nyomta,de azt eladta és vette ezt.Ma este is járatta,mert holnap mennek a hegyekbe veretni.Azt mondta,hogy amikor megkapta,akkor kb20lóerős lehetett.csak adtak hozzá power kitet,azt kelett átcserélni,meg a kiuffot kifolytani,a síbert,meg a gáz is csak negyedállásig működött.Érdekes,hogy gyárilag így le kell folytani egy ilyen szép gépet,h a hülye hatóásgoknak eleget tegyen a műszaki szemlén......
ránézésre látni......nem roszból....
amugy pont az a majd nem a külömbség.....egy kicsit más ...de valójában teljesen más......persze hasonlit mert az is 125-ös.....csak hogy mondjak egy példát....a te főtengejed mondjuk fél kilóval nehezebbb....a dugod egy centível hosszab....érti.....és teljesen más a motor....mindene de ebbe kár belemerűlni.....persze valamibe hasonlítanak mind a kető kawa,,,,
Én inkább a blokk felőli részre lennék kíváncsi.Hogyan lesz 22lóból 38..40.Ez érdeklene engem.
amugy a külömség pl a viz és a tűz közt.....teljesen más mindenbe....futómű...motorkarakterisztika...fékek.....átét... ..váltó...stb..
ja és neked ilyen blokkos?
és megint nem halattam a motorok oszerakásávla egy percet se