Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenkinek 600ccm endurohoz kelene nekem kipufogo légyszives segitsetek Köszi mindenkinek
Mondtam haladjál,vagy álmodozz tovább
Értek hozzá,de írni nem tudok
Hézagolás baj van ott Vizslassad meg,mi miért van
Akkor olyan írjon aki ért is hozzá ,és arra válaszol amit én az első hozzászólásomban írtam.
Hello! tudok írni, írok.
Ez már az volt...
Helló !
Kérnék egy kis segítséget , van egy 2007-es cpi sx-emvanósz, és nem működik a digitális kilométeróra .Valószínűleg a keréknél nem érzékeli
a jelet.Aki tud írjon.
A léptetővillák tengelyei is cserélve lettek, mert van belőle mégegy szett! A körmökön sem láttad durva lekerekedést és mint irtam az első 20percben a motor jó volt, holott a szétszedés előtt már produkálta a dolgokat! Most megint csinálja.
akinek bejott az elet. ha mar kimotoroztad magad csinalj par kepet is, hadd csorgassunk a nyalunkat
sztem jó lehet, de hamarabb ki is nyírhatja a főtengelyt, hajtókart
OHHH.....
Asszem elkelt a motorunk!
Mert már nem találom a hirdetést!
Pedig aszt mondta a srác hogy hétvégén el lehet menni megnézni!
Szia!
Megnézhetnéd a léptető villák tengelyeit,nem e görbék?
vagy a kapcsolódó fogaskerekek körmei nincsenek e le gömbölyödve?
Sziasztok!

Végre kiderült mi a gond a mocimmal:hajtókar, 2db szívószelep, vezérműlánc, és bónuszként egy henger
290-es hengert ajánlottak, szerintetek jó? vagy nem érdemes?
Az a biztos ha szétszeded és átnézed az egészet. Konkrétat nem tudok mondani igy.
segitenek de sajnos nem tudok te nekem tudsz valamit mondani?
Hello! Lenne egy kérdésem és aki ért hozzá az jó lenne ha irna valami értelmeset, mert kicsit megakadtam. Hoztam magamnak egy Kx 250-et '93-as amiben a 3-4fokozat nem volt jó. 3-ikat kidobta 4-ikben darált. Szétszedtem a fogaskerekeken látszólag semmi komolyabb kopás nem volt. Cseréltem 2db léptetővillát azokon látszott bemaródás. A berugótengely végén van egy acél persely annak a tartófüle, hogy oldalra ne tudjon elmozdulni, és ezáltal ne tudjon a hézagolás elmenni le volt reszelve. Ezt én megoldottam csavarokkal. Blokk összerak-beindit-kipróbál és mindne fasza volt. A 3-ikat és 4-iket is szépen vette. Erre Kb 20-30percet ketyegtem vele majd elment a 3-ik/darálni kezdett/ majd kb megint 20-perc után elment a 4-ik is/darálni kezdett/ most ugyanott tartok mint szétszedés előtt. Megint kezdem szétszedni, de tanácstalan vagyok, hogy hol keressem a hibát. A z első 20percben fasza volt minden. Szivesen venném a segitséget
van 1 kis gondom....... egyszer csak menes kozben eszre vettem nem nyit normalisan a power vagyis nincs az az ereje........szetszedtem es le volt esve a biztosito visszaraktam...ment egy olyan 2 orat es megint ugy csinal de most nincs leesve rola a biztositek vajon mi lenne a baj? s mindha egy kicsi csorgo hangot adna ki.....
Ugyanannyiba kerül.
Télleg bakker
Most cseréltem enyémen is, megkeveredtem.
Viszont 14 nem biztos hogy elfér elől. Úgyhogy akkor a hátsót kellene mondjuk egy 49esre cserélned ha még hosszabb áttételt akarsz.
ha 12-est tesz előre akkor még rosszabb az enduróra... pont hogy előre nagyobb, hátra kisebb kell!
am meg endurozni endurót kell venni.....
10w 50-est?
Te érzed hogy mi a jó. De ha CR 125 akkor én előre raknék egy 12es lánckereket a 13 helyett, ha nagyon endurozol vele. Bár sose értettem hogy mér jó crossal endurozni, ráadásul 125-el.
Én 2200-ért szerzem a Motul 5100-at, nagyobb erőlködés nélkül. Minden bizonnyal ennél is lehet olcsóbban.