Utoljára elnézem... Télleg nagy lehet a forgalom abban a helyes "buksikádban", a Lego témát a motorom szerelésére írtam, amiben felajánlottad, hogy besegítesz..
Naszóval összeáll a kép?
ebben az a szép, hogy én állítólag vagyok, de nem nagyon tudom magamat sem követni, hát még a topikot
a LEGOOO a világ egyik legjobb játéka egy ideje megint gondolkodom, hogy kéne venni egy vödörnyit
bocs, hogy nem reagáltam
Klassz... Így figyeled a történéseket?!... Csak a LEGO-s válaszodra reagáltam, utólag, mert 2napig nem voltam.. Eszemben sem volt válasz nélkül hagyni..
Hm.
nem tom.
De enyémhez még adták a gyári cuccokat:
dugó, 2 gyűrű klt, 1 csapszeg, összes tömítés szimm nélkül.+néhány fúvóka
meg tán légszűrő
Nem hiszem hogy nagyon állítanának össze szettet gyárban
az másfajta szelep...
amit fogyaszt az blokké.
Nézz utána, mennyi lehet /darab
ha "rendesen" használták, akkor érdemes lehet vétel után beleszórni 1 garnitúrát
Hát, könyv szerint 15 óránként dugó... 7,5 óránként olajcsere
De sokat nem mondhatok róla, mert:
1. nem tudom még gyilkolni, mert csíra vagyok hozzá; bár a gázmarkolatot már körbetekertem rajta
2. elég kevés órás a motorom, hosszú távon ki tudja mi lehet
Az én véleményem ezért ne legyen döntő.
Dulai szerint bot az eleje és tök agresszív, durva a blokkja, pl.
Eddig viszont nagyon tetszik, bár a ktm után a fék és kuplung nem símogatós. Meg a súlya sem 125 2 takt.
Mesteremberek, kérdés: Néztem ki magamnak 1 rmz-450-est. azt mondta a srác kotyog benne valami azt mondta hogy hajtokraos, lehetséges? Mennyibe fájna ilyen móka Hajtókar duó szelepszárszimering stb?
Szia csikaaa, nu hogy vagy? Látsz már rendesen? Képzeld, Keme es Kakukk motorja után az enyém is megy ahhoz a szerelőhöz, vmi nem stimmel vele, mert alul gyenge
Naszóval összeáll a kép?