Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KX500 2T
4ütemből csinálnak 2ütemet? Vagy mivan?
és mien olaj?keverékolajból?motorolajbó?
sok ilyet csinálnak, láttam már ezt a blokkot mito ba is...
Sziasztok most találtam. kx250f-böl 500-as 2t.
ja télleg..a nem et nem láttam
ha cross akkor 2 tank...ha enduró akkor egy ezres
arra egy 1000est mondanak , de ugyanennyi olajjal
tehát direkt odaírtam h nem nikasilos
Még csak kezdem az alkatrész rendelést. Viszont az áraktol már elél...tem.
járatos crossnál keverd 1:30 ba
egy tankot járasd,nikaszilnál bőven elég,aztán keverd 1:50 be
de nem is lenne pofám rámelegiteni egy kalap szart senkire, legalább motoros a motorost ne bassza át....
meg ez az utcán nem megy el neki, utca aztán nagyon más. pont ugyanúgy kell rajtolni de mindegy, és mialatt a cbr felpörög a crossmoci már a 2est váltaja
csőváz all!Lenne egy pár érdésem 1.:egy bejáratós 125-ös 2T nem nikasilos cromgyűrűs motorba mien keverékoilt rakjak, és mien motorooilt?és ha már meglesz a bejáratás akkor mien olaj kell mind2őből? THX
Ez már gáz
az ilyet ugy megverném,aki nyugodt szivvel eladja neked a szar motort sok pénzért..mész fele 3 napot és rákölthecc még gecisok pénzt...
mondjuk nekem 4 hónap után powerszelep törött el..erről mondjuk nem tehetett az előző gazdi..
de 176 pénzem bánta
Csákány. Nekem csak endurom van, de sajna az enyémet is hüvelyezni kell. Hála az előző tirpák gazdájának.
jaboccs
ő az igazira gondolt ami hoszu nevén: fullgyáriteliversenycross!
nézzétek már meg a cbr alázás videónál paller uccsó hozzászólásást
szerinte egy igazi crossmotor 15órát bír ki
a kis zseni
hali, de rég voltál erre
háát én inkább ha ujrakezdeném DT t vennék.sokkal jobb alkatrészelátottság, és megbízhatóság szól a dt mellett.
a faja nekem vőt 250es jó kis gépek azok!
huszonötöskádéiksz
Milyen motor volt ez Evenx?
én olyan 1000km t járattam a gépem, nekem is vasperselyes lett. eccer sem ragadt meg, utánna sok sok km t mentem vele, mikor eladtam olyan 12e km körül lehetett benne felujitas óta. lassan egy gyűrűcsere ráfért volna, de az már legyen az uj gazdája problémája.