meg ez az utcán nem megy el neki, utca aztán nagyon más. pont ugyanúgy kell rajtolni de mindegy, és mialatt a cbr felpörög a crossmoci már a 2est váltaja
csőváz all!Lenne egy pár érdésem 1.:egy bejáratós 125-ös 2T nem nikasilos cromgyűrűs motorba mien keverékoilt rakjak, és mien motorooilt?és ha már meglesz a bejáratás akkor mien olaj kell mind2őből? THX
az ilyet ugy megverném,aki nyugodt szivvel eladja neked a szar motort sok pénzért..mész fele 3 napot és rákölthecc még gecisok pénzt...
mondjuk nekem 4 hónap után powerszelep törött el..erről mondjuk nem tehetett az előző gazdi..
de 176 pénzem bánta
én olyan 1000km t járattam a gépem, nekem is vasperselyes lett. eccer sem ragadt meg, utánna sok sok km t mentem vele, mikor eladtam olyan 12e km körül lehetett benne felujitas óta. lassan egy gyűrűcsere ráfért volna, de az már legyen az uj gazdája problémája.
ha cross akkor 2 tank...ha enduró akkor egy ezres
egy tankot járasd,nikaszilnál bőven elég,aztán keverd 1:50 be
mondjuk nekem 4 hónap után powerszelep törött el..erről mondjuk nem tehetett az előző gazdi..
de 176 pénzem bánta
szerinte egy igazi crossmotor 15órát bír ki
a kis zseni