Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyi volt a bukó és szemcsi?
helló!na megvan az új bukó(1. kép). bertolli szemüveget vettem hozzá+1halványkék lencsét+10lehúzót
+láttam 1 atom tm-et(a felnihez van rögzítve a tárcsafék)
Ez egy nagyon nagy előny!
Amikor nyáron én is csak aszfalton hasnáltam a KDXet, akkor semmi de semmi baja nem volt soha. Amikor keményen terepen vele ,akkor mindig de mindig volt vmi probléma. Lelazult vmi, ez jött szét , az adta meg magát...

Az RX a legerőssebb, az 32ló körül van. A KDX olyan 24 és a DT 22 körül.... de ezek csak olyan általános értékek, bele lehetne kötni mindegyik adatba ,hiszen van folytott verzió, van six dayses ,stb.....szóval ahány annyi féle adat.
nem is azt mondtam hogy gyengébb mint a dt. csak annyit hogy amikor endurot vettem a lehetőségek a következők voltak: aprilia rx, kawa kdx, yamaha dt
és amiket kinéztem mind elkapkodták.... a dt t tök véletlenül találtam.. de nem bántam meg
nagyon jó mocc... így mégjobb hogy nem kell kínoznom terepen mert van crossmotor
RX-hez képest....
Mihez képest?
A Dt-t megeszi ha jó.Amúgy meg ha ujra 125ös enduró kéne ,akkor DT t vennék: olcsóbb hozzá az alkatrész, és minden van hozzá!!!!!
kizárt hogy ugyanaz
Nem túl gyenge a kdx?
jaja... én is először kdx et akartam de elvitték az orrom elől... és nagyon speckó állapotban volt
nah szokeráztok....hogy lenne má ugyanaz....
te csak ne vágyakozz
Anno mikor megvettem a kdx emet én is kiszépítettem. Rá se lehetett ismerni, sztem korához képest nagyon szép állapotba volt!
Blokk ugyannak tűnik, csak a váz futómű nem ugyanaz
:D mással mindig? de jó neki....
nem merevítős. a cr re van egy mereítős acerbisem.. de még nincs rajta.
arra viszont jó hogy akik köcsögök velem a forgalomban annaka fisszapillantója bánja... annyira merev hogy elötögesse őket....

hát igen városba meg terepre is.. de terepen csak lightosabbra... nem pályára... én nekem nem lenne szívem szétcseszni a pályán.... azért is vettük a CR t. arra ideális... ki is lett szépítve. már csak a matricákat kéne felraknom rá...
igen tud.. ..és köszi mindenkinek a szívjes fogadtatást de tényleg
nem akartam megnézni amúgy a casinot..utálom a james bond filmeket..mindig felrobbant vmit,megmenti a világot,mindig mással dug..nem szimpi meg uncsi de ha vkinek kedvenc filme,akkor bocsi a véleményem akkor is változatlan
erre mondtad hogy vetekszik egy simsonnal?
A kipuff ugyanaz! mert voltam megnézni és tudom ,hogy ugyanaz. Azért érdekelne, mert elvileg ez KacsaTE450 motorja volt, és pont erre vagyok kíváncsi. Majd Faisst kideríti nekem.
Gyári adat szerint 16,6...mondjuk áttétel függő is
hát ha az alattomos fajta akkor tud...papir lap is tud kezet vágni
Már nem igazán emlékszem ,de nem olyan jó időt.(sőt elég xarat) Asszem 17sec körül nyomta a 401m -t. De akkor éppen elég volt....itt falun....

Amúgy nem sírom vissza, csak már géphiányom van, és a nélkülözés már betegéggé fajul lassan...
hát különbség egy rendszám pár mtarica, teló védő, tárcsa védő....
Szerintem nem ugyan az....bár lehet....nem tudom, leg egyszerübb ha elmész megnézni
más a kipufogó,nincs matrica.....
a zsemle tud szájakat elvágni?????
Lenne egy kérdéséem hozzátok:
Szerintetek a képeken látható motorok egyformák, azaz ugyanaz a motor lehet???