helló!na megvan az új bukó(1. kép). bertolli szemüveget vettem hozzá+1halványkék lencsét+10lehúzót
+láttam 1 atom tm-et(a felnihez van rögzítve a tárcsafék)
Ez egy nagyon nagy előny!
Amikor nyáron én is csak aszfalton hasnáltam a KDXet, akkor semmi de semmi baja nem volt soha. Amikor keményen terepen vele ,akkor mindig de mindig volt vmi probléma. Lelazult vmi, ez jött szét , az adta meg magát...
Az RX a legerőssebb, az 32ló körül van. A KDX olyan 24 és a DT 22 körül.... de ezek csak olyan általános értékek, bele lehetne kötni mindegyik adatba ,hiszen van folytott verzió, van six dayses ,stb.....szóval ahány annyi féle adat.
nem is azt mondtam hogy gyengébb mint a dt. csak annyit hogy amikor endurot vettem a lehetőségek a következők voltak: aprilia rx, kawa kdx, yamaha dt
és amiket kinéztem mind elkapkodták.... a dt t tök véletlenül találtam.. de nem bántam meg
nagyon jó mocc... így mégjobb hogy nem kell kínoznom terepen mert van crossmotor
nem merevítős. a cr re van egy mereítős acerbisem.. de még nincs rajta.
arra viszont jó hogy akik köcsögök velem a forgalomban annaka fisszapillantója bánja... annyira merev hogy elötögesse őket....
hát igen városba meg terepre is.. de terepen csak lightosabbra... nem pályára... én nekem nem lenne szívem szétcseszni a pályán.... azért is vettük a CR t. arra ideális... ki is lett szépítve. már csak a matricákat kéne felraknom rá...
igen tud.. ..és köszi mindenkinek a szívjes fogadtatást de tényleg
nem akartam megnézni amúgy a casinot..utálom a james bond filmeket..mindig felrobbant vmit,megmenti a világot,mindig mással dug..nem szimpi meg uncsi de ha vkinek kedvenc filme,akkor bocsi a véleményem akkor is változatlan
A kipuff ugyanaz! mert voltam megnézni és tudom ,hogy ugyanaz. Azért érdekelne, mert elvileg ez KacsaTE450 motorja volt, és pont erre vagyok kíváncsi. Majd Faisst kideríti nekem.
+láttam 1 atom tm-et(a felnihez van rögzítve a tárcsafék)
Amikor nyáron én is csak aszfalton hasnáltam a KDXet, akkor semmi de semmi baja nem volt soha. Amikor keményen terepen vele ,akkor mindig de mindig volt vmi probléma. Lelazult vmi, ez jött szét , az adta meg magát...
Az RX a legerőssebb, az 32ló körül van. A KDX olyan 24 és a DT 22 körül.... de ezek csak olyan általános értékek, bele lehetne kötni mindegyik adatba ,hiszen van folytott verzió, van six dayses ,stb.....szóval ahány annyi féle adat.
és amiket kinéztem mind elkapkodták.... a dt t tök véletlenül találtam.. de nem bántam meg
nagyon jó mocc... így mégjobb hogy nem kell kínoznom terepen mert van crossmotor
A Dt-t megeszi ha jó.Amúgy meg ha ujra 125ös enduró kéne ,akkor DT t vennék: olcsóbb hozzá az alkatrész, és minden van hozzá!!!!!
arra viszont jó hogy akik köcsögök velem a forgalomban annaka fisszapillantója bánja... annyira merev hogy elötögesse őket....
hát igen városba meg terepre is.. de terepen csak lightosabbra... nem pályára... én nekem nem lenne szívem szétcseszni a pályán.... azért is vettük a CR t. arra ideális... ki is lett szépítve. már csak a matricákat kéne felraknom rá...
nem akartam megnézni amúgy a casinot..utálom a james bond filmeket..mindig felrobbant vmit,megmenti a világot,mindig mással dug..nem szimpi meg uncsi de ha vkinek kedvenc filme,akkor bocsi a véleményem akkor is változatlan
Amúgy nem sírom vissza, csak már géphiányom van, és a nélkülözés már betegéggé fajul lassan...
Szerintem nem ugyan az....bár lehet....nem tudom, leg egyszerübb ha elmész megnézni
Szerintetek a képeken látható motorok egyformák, azaz ugyanaz a motor lehet???