patikába szerintem nem kapsz
hát figyelj... ma 17:00-tól otthon vagyok, majd beordítassz, vagy dudálsz mert csengő az nincs, aztán megnézed, hogy jó-e, kell-e
De eszembe jutott egy másik lehetséges bajforrás. Ha jól emléxem nincs simson matrica a tankodon. Lehet hogy az előző tulajnál elromlott és nem volt pénze pótolni. Ha pedig a simson matrica elromlik, vagy nincs is akkor már eleve nem úgy kapja az üzemanyagot ahogy kéne.
Ha előtte is indult, akkor a levegő és benzinszint csavarokhoz nem kellene nyúlni. Az lehet a hiba, hogy megszívta magát..... gyergya ki... ujjal félig befogni a gyergya nyílást és kézzel a berugókart 4-5 lenyomni... a hengert kiszellőztetni.... gyergyát megtörölgetni+ drótkefe.... ha szükséges akkor kiégetni gázon.
Ha hideg helyen állt, akkor ildomos indítás előtt kicsit megmelegíteni hajszárítóval a hengert és a karbi környékét.... nekem nagymotornál is bevált.
Sok sikert a kísérletezéshez.
Egy is elég és olyan kéne , hogy beleférjen egy féldeci fékfolyadék, a csőre pedig 5-6 mm átmérőjü.
Kérdezősködtem már patikákba, de nem tuttak adni, meg húzgálták a szájukat, bittos aszitték, h be akarom lőni magam.
Hát szerintem egyértelmű a baj forrása, a hipersűritő kondenz fluxinátor kiegyenlitő része már kondiálisan nem fluxinál. Egyértelmű jel, hogy tolásra sem indul be.
na offolok lassan mert munkakezdés van
hát figyelj... ma 17:00-tól otthon vagyok, majd beordítassz, vagy dudálsz mert csengő az nincs, aztán megnézed, hogy jó-e, kell-e
De eszembe jutott egy másik lehetséges bajforrás. Ha jól emléxem nincs simson matrica a tankodon. Lehet hogy az előző tulajnál elromlott és nem volt pénze pótolni. Ha pedig a simson matrica elromlik, vagy nincs is akkor már eleve nem úgy kapja az üzemanyagot ahogy kéne.
Ha hideg helyen állt, akkor ildomos indítás előtt kicsit megmelegíteni hajszárítóval a hengert és a karbi környékét.... nekem nagymotornál is bevált.
Sok sikert a kísérletezéshez.
Kérdezősködtem már patikákba, de nem tuttak adni, meg húzgálták a szájukat, bittos aszitték, h be akarom lőni magam.
amúgy:
Hát szerintem egyértelmű a baj forrása, a hipersűritő kondenz fluxinátor kiegyenlitő része már kondiálisan nem fluxinál. Egyértelmű jel, hogy tolásra sem indul be.
melyik kell? és mennyi?