Na ehhez nem tudok objektívan hozzászólni, mert a busa már rég volt, a Thunderjóska meg könnyebb volt sokkal!
De az biztos, hogy a súlypontja nagyon el van találva, még álló helyzetben is könnyű döntögetni, ami azért a busáról nem mondható el!
2-őt próbáltam. Az egyikben 15 volt (ezzel nem sokat mentem), a másikban 78 (ezzel mentem 1 napot). Semmi különbséget nem tapasztaltam a kettő között. Mindkettő újszerű volt.
Kicsit azért én is tennék hozzá pár gondolatot.
Nemrég én is mentem egy napot egy ilyen zizivel.
A motor újszerű volt, ami meg is kopott volna, a tulaj azonnal cseréltette. Meg ebben nem volt a megtorpanás, mert már a szalonból hazahozva ki lett dobva a korongsor, amit az elektronika vezérel. Így kicsit jobban is megy, meg kevesebbet is fogyaszt.
A váltó tényleg érdekes. Ezen is nagyot csattant, ráadásul a busánál ha behúztam a kuplungot és ott tartottam kicsit, már nem is rántott egyesbe váltáskor, a kawa akkor is csattan, mint disznó. Mégis azt mondom, hogy precízebben kapcsolja a fokozatokat, mint a busa, de csattogós és kész.
A futómű és fék picivel jobb csak, mint az új busának. Erőben nem tud olyat, mint Fater busája.
Talán az új erősebb, azt még nem próbáltam. Utcán viszont nagyon kellett cibálnom a gázt, hogy tudjam valamennyire tartani a tempót az 1290-es duke-kal, pedig a haver nem is erőltette. Az a ktm elég gyilkos.
Kényelem szempontjából kicsit jobb a busánál, de ezen is elgémberedtem, mint a szar. Bár talán ebben a korban már lehet, hogy nem a motorban van a hiba. Éljen a GoldWing!
Hát őszintén, nagyon jó motor, de nem vagyok elájulva tőle!
Mindig akkor megy el az "étvágyam" amikor beindítom és hidegen meghallom a hangját (egyszerűen nem tudom megszokni a kawasakik blokk hangját- de az összesét!), és bebaszom egyesbe (ezt nem lehet szebben leírni mert akkorát szól)!
Viszont a többi ötös! Nagyon jól túri a sofőr bénázásait, tehát futómű és fék csillagos ötös! Kényelmes hosszú túrákon (akár 10 órát is egy huzamba kibírsz), tengernyi erő és nyomaték bármikor rendelkezésedre áll, viszont nem olyan agresszív a teljesítmény leadása mint a busáé! Talán az új modell már más lehet... nem tudom...
Viszont amit nagyon csípek az az, hogy mindenhol megbámulják a motorosok és van respect-je! Hiába akár sokkal drágább motorral jön az illető akkor irigykedve nézik és mondanak egy jó szót!
De mondjuk annyit azért helyesbítenék, hogy ha már szépen be van járatva akkor az egyes is vaj puha és kisimul a motor járása is!
Szóval még mindig barátkozok vele, hogy ezt vettem busa helyett, de azért jó ránézni és örülök hogy megvan (teszem azt hozzá, hogy azóta sem volt értelmes vétel a környéken), már több mint 4000 km-t mentünk vele és rendületlenül mássza meg velünk a hágókat és meg sem kottyan neki! Más motorosok azt sem tudják hova kapcsoljanak vissza mert olyan meredek az emelkedő ez meg... (ilyenkor azért kiélem magam! ), direkt oda baszok neki hagy tátsák a szájukat milyet tud még így is gyorsítani!
De az biztos, hogy a súlypontja nagyon el van találva, még álló helyzetben is könnyű döntögetni, ami azért a busáról nem mondható el!