Hmmm... tényleg szép emlék!
Ott az én kicsikém....
Képek!? Kapd be!
(ez a sztori arról szól, hogy nagyon higgadtan jöttünk visszafelé és valahol egy szakaszon 200 körül megtanult repülni a fényképező! Isten nyugosztalja... )
Érdekes.
A 2011 -es ről találtam 1-2 dolgot.
Pl:
A bosch-al karöltve fejlesztettek rá ABS-t amit a Brembó fékek Kiviteleznek.A komplett fékrendszer 1 Kg.
A váz az csőváz.
Maga a blokk vizes 2 hengeres 116 Le.
Még anyit hogy ki lehet rajta kapcsolni a “rollover detection"
ha föld útra mész vele.
Igazi versenytársai a :
Ducati Multistrada 1200 S Touring,
Yamaha Super Tenere,
BMW RT1200GS
Fekete,Narancs.és Fehér szinekben lesz kapható.
értettem a célzást!
de akkor sem tehetek róla!
megfagyott hát megfagyott!(a tescó ban se bizhat az ember?)
de kárpótollak!
ha addig nem talizunk akkor szilveszterkor......
Megfejtettem a dolgokat.
1; 170 paci az már korekt de kell hozzá váz is. A csorók mint mi ,nem tudjuk megfizetni a karbon vázat,ezétr marad a spiáteres alu.
az meg nehéz.
a csöváz (az 1 köszönés ) meg az is drága .
Vékony szart meg nem lehet tenni az elhajlik, megcsavarodik.
Meg ezek a Rizszabálók olyan faszok hogy TÖMEG motorokat gyártanak .Semmi egyediség . . . . . .
Az a lényeg minnél többet vegyenek az emberek.
' ' ' ' " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " "
Gondolom ha egyedit akarsz FIZESD MEG .
Ha nincs pénzed akkor avval járj ami van és kuss!
Ugyhogy mostantól GAZDAG LESZEK (talán)
Addig meg marad a "Világ leggyorsabb SZÉRIÁBAN (évi 15.000 db minimum) gyártott motorja a GSX1300R 'HAYABUSA' "
Ott az én kicsikém....
Képek!? Kapd be!
(ez a sztori arról szól, hogy nagyon higgadtan jöttünk visszafelé és valahol egy szakaszon 200 körül megtanult repülni a fényképező! Isten nyugosztalja... )
ami a komfort csomagot takarja.
Pl: hátsó táskák,Állitható plekó,Markolat fűtés . . . . .
DE. 12.890 JURÓ
125 Le.
Szerintem elég.
A teli sulya:189 kg.
Érdekes.
A 2011 -es ről találtam 1-2 dolgot.
Pl:
A bosch-al karöltve fejlesztettek rá ABS-t amit a Brembó fékek Kiviteleznek.A komplett fékrendszer 1 Kg.
A váz az csőváz.
Maga a blokk vizes 2 hengeres 116 Le.
Még anyit hogy ki lehet rajta kapcsolni a “rollover detection"
ha föld útra mész vele.
Igazi versenytársai a :
Ducati Multistrada 1200 S Touring,
Yamaha Super Tenere,
BMW RT1200GS
Fekete,Narancs.és Fehér szinekben lesz kapható.
Tömören ennyi.
Ne kímélj tudom hogy már unjátok Robotos-sal együtt a Ktm mániámat de mindegy ti engedtetek be a bandába!
HA valaki Shoei sisakra pályázik...
nem én szutam be először tudom, de jo kis oldal szerintem
Egyik ilyennel mentem is veletek.Emlékszel?!
180Kg;115Le tuning nélkül
Ma délután egy rövid gurulás valaki?
16:15 kor indulás Nagykátáról érkezés bárhová ahonnan még a nagyon hideg elöl hazaérünk...
Szép emlék!
Véletlenül kezem ügyébe került!
Mennyit röhögtünk!
De még mindig nem küldet el a te fényképeidet, amit ott készitettél!
BOJNICE
De várom az ötleteket .
nem az oldalodom takarójába kell kapaszkodni....kormányozni meg főleg!
és sisak sincs rajtad! Tudod! már robogóra is kell!
mivel leállitották a gyártását, onnantól Limitált széria!
a talánt nem a gazdag mögé kell beszurni,hanem a leggyorsabb elé!
de akkor sem tehetek róla!
megfagyott hát megfagyott!(a tescó ban se bizhat az ember?)
de kárpótollak!
ha addig nem talizunk akkor szilveszterkor......
Megfejtettem a dolgokat.
1; 170 paci az már korekt de kell hozzá váz is. A csorók mint mi ,nem tudjuk megfizetni a karbon vázat,ezétr marad a spiáteres alu.
az meg nehéz.
a csöváz (az 1 köszönés ) meg az is drága .
Vékony szart meg nem lehet tenni az elhajlik, megcsavarodik.
Meg ezek a Rizszabálók olyan faszok hogy TÖMEG motorokat gyártanak .Semmi egyediség . . . . . .
Az a lényeg minnél többet vegyenek az emberek.
' ' ' ' " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " "
Gondolom ha egyedit akarsz FIZESD MEG .
Ha nincs pénzed akkor avval járj ami van és kuss!
Ugyhogy mostantól GAZDAG LESZEK (talán)
Addig meg marad a "Világ leggyorsabb SZÉRIÁBAN (évi 15.000 db minimum) gyártott motorja a GSX1300R 'HAYABUSA' "