Én írtam egy többoldalas szöveget a Cagiva ill. a mito történelméről. Az Evo-ról is készült egy bemutató, ugyanis egy mindenre kiterjedő bő tesztet akartam írni, de aztán megállt a paripám és nem igazán lett befejezve. Majd egyszer belesz. Ami eddig van azt feltudom ajánlani bárhova :)
Itt gyönyörűen süt a nap, remélem nálatok is, megyek is mindjárt egy karikát...
A következő ötletem támadt;
mivel a fórumon mindig bukkannak fel új és új emberek + előjönnek újra a már megválaszolt kérdések, összesíteni kéne a már megválaszolt gyakorlati adatokat egy konkrét helyen, mondjuk a 125.vilaga.hu–n.
Amikor terveztem motort venni (+azután is) nekem ez az oldal sokat segített, mivel totál hozzá nem értő voltam/vagyok még. A fórum is hasznos, bár ott rengeteg idő volt míg átnéztem és olyan válaszokra bukkantam, amire szükségem volt, pl a mito váltóba 10W40/35-es fullszintetik kell...
De kérdezhetném, hogy milyen fajta gumi kell a mitomra, hány BAR nyomásra van szükség és miért (közút/pályázás külön)...stb. amin jórészünk már túl van de sokan nincsenek tisztába vele!
Én, aki csak most kezdtem az egész motoros témát nagyon hasznos lenne egy-egy ilyen adatösszegyűjtés külön-külön a motorokra, pl mito I / evo-ra.
Véleményem szerint mitogerinek kéne ezt összehozni, de legalábbis felügyelni, és olyanoknak, akik már „kivívták” nevüket a „szakmában”.
Gondoltam így holtszezonban megtervezem sz.gépen, hogy hogyan nézzen ki a mito-m új egyedi festése. Egyelőre próba kedvéért csináltam egy hófehéret.. innentől viszont pár kattintással bármilyen színűt tudok, matricázva is akár
beteszem az eredeti képet meg amit csináltam belőle.. lábtartó, kipuff, plexi, blabla leszedhető átszinezhető szintén egykét kattintással.. hátsó ülés+gyári lámpák meg hozzáadhatóak
hogy miért tettem be? hogy lássátok milyen lenne hófehérbe, mert szerintem így is baba :)
csillivilli RiSkahajtó,mennyé isteníte a rotax szívű polírvasadat a saját topicotokba!pusszancs
ja és a mito szépségverseny mito tulajoknak szól,meg a kérdés is nekik szólt:)
gondolkozom rajta de igazábol nekem csak egy 160 as dugó kéne de sehol nem kapok nagyon dijaznám ha v ki tudna szerezni nekem eggyet de használtanis jó lenne
Itt gyönyörűen süt a nap, remélem nálatok is, megyek is mindjárt egy karikát...
A következő ötletem támadt;
mivel a fórumon mindig bukkannak fel új és új emberek + előjönnek újra a már megválaszolt kérdések, összesíteni kéne a már megválaszolt gyakorlati adatokat egy konkrét helyen, mondjuk a 125.vilaga.hu–n.
Amikor terveztem motort venni (+azután is) nekem ez az oldal sokat segített, mivel totál hozzá nem értő voltam/vagyok még. A fórum is hasznos, bár ott rengeteg idő volt míg átnéztem és olyan válaszokra bukkantam, amire szükségem volt, pl a mito váltóba 10W40/35-es fullszintetik kell...
De kérdezhetném, hogy milyen fajta gumi kell a mitomra, hány BAR nyomásra van szükség és miért (közút/pályázás külön)...stb. amin jórészünk már túl van de sokan nincsenek tisztába vele!
Én, aki csak most kezdtem az egész motoros témát nagyon hasznos lenne egy-egy ilyen adatösszegyűjtés külön-külön a motorokra, pl mito I / evo-ra.
Véleményem szerint mitogerinek kéne ezt összehozni, de legalábbis felügyelni, és olyanoknak, akik már „kivívták” nevüket a „szakmában”.
Hozzászólásokat, építő észrevételeket várok tőletek!
Üdv:Marci
u.i.:mától olcsóbb a BENZIN....
Gondoltam így holtszezonban megtervezem sz.gépen, hogy hogyan nézzen ki a mito-m új egyedi festése. Egyelőre próba kedvéért csináltam egy hófehéret.. innentől viszont pár kattintással bármilyen színűt tudok, matricázva is akár
beteszem az eredeti képet meg amit csináltam belőle.. lábtartó, kipuff, plexi, blabla leszedhető átszinezhető szintén egykét kattintással.. hátsó ülés+gyári lámpák meg hozzáadhatóak
hogy miért tettem be? hogy lássátok milyen lenne hófehérbe, mert szerintem így is baba :)
MSN-en megtalál akit érdekel.
ja és a mito szépségverseny mito tulajoknak szól,meg a kérdés is nekik szólt:)
najó, nemhiszem hogy bármi értelme lenne itt és most ezt a vitát megnyitni :D
Neked az a legszebb, nekem meg ez, azt kész!
egy Mito soha meg sem közelítheti az RSt, az újat meg végképp nem!
lehet nem a jó topicban próbálom meggyőzni az embereket??
Hát az evo már elég koros gép az igaz de az rs-nél még mindig szebb Ez tudom hogy ciki az rs tulajoknak de erre azt mondom mér azt vettek
Üdv
Üdv!