Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csá elvtársak!!!
pénteken meg szombaton voltunk egyet-kettőt kerülni "mito"-val (ő 250bandittal jött meg egy másik haverunk is jött vele)
a két nap kb 200km-t lenyomtunk... hál istennek nem volt semmi probléma.
nagyon jó volt csak fújt az a szemét szél egy kicsit..
a motorral is meg voltam elégedve 80-120 között mentem vele fogyasztás is elég jól jött ki és semmi gixer nem volt .. kinéztünk a m47-re hmvehely-szeged közt ott egy kicsit többel verettük..
tegnap pedig békéssámson-hmvhely erzsébet- kútvölgy- székkutas-hmvhely ott egy kerültünk egy párat és vissza sámson.. azért érzem a hátam meg a karjaimat..
Tyt vásárhelyen qurva jó motorozni jók szélesek az utak stb lehet nyomni a racingot walkerokkal se találkoztunk...
remélem felétek is jó idő volt és tudtatok kerülni egy párat!
további jó időt, olcsó benyát, és száraz széles utat!!!
Mito szerelés közbe kiderült, hogy a kipuffogóba volt vagy fél liter olaj.. Vajon mennyire normális jelenség ez? Avagy mi okozhatta?
Az olajtartály csontszáraz volt, feltehetőleg keverékkel használhatták..
Te Mitogeri!

Az elérhetőséged - telszámodat elküldhetnéd mailben nekem! Előbb-utóbb biztosan szükségem lesz rá..
:) Mondjuk 125-pályázásra való versenykittek-alkatrészek kapcsán..
Különben most a Mito blokk kiszerelésével vagyok bajban, mert az istennek se akar kijönni a blokkot - hátsó lengővillát összefogó központi tartórúd. Elméletileg (a service manualban is így van) a csavar levétele után egy dornival kikéne tudni ütni a túloldalra, de meg se moccan a cucc...
Sztem Fazert vagy Hornetet.
hy,hogyhogy eladod?vettél másfajtát?
szevasztok van egy kipuff rendszerem régi mitora 35E ftért arrow rendszer!!!!!!!!!!!!!!!! a számom: 06705821112 vagy apum száma :06707018500 őt ellehet érni bármikor
ez a meik jobb dolog nézőpont kérdése,döntsd el melyik tetszik jobban.
mito 1 picivel kevesebb min egy evo,de simán alakítható..
persze
SOHA!!
Szevasztok ismét
Szeretném kérdezni hogy ha esetleg nem találnék evot csak sima I. mito-t akkor motorikusan nincs nagy különbség nem?
Gondolok itt végsebre meg nyomaték,ilyesmiker.
Egy mito jobb mint egy RS?
bocs, helyette
Mito, ha eladod mit veszel helyzete?
Geri! Az af1 első felnije ugyanolyan széles mint a mitoé? mert most hogy bent van a hátsó elkezdtem nézni az elsőt aztán mintha túl széles lenne.... na majd elmegyek megnézem a volt rxed itt van 5 kmre
és esetleg elsőfelni elfekvőben???
Csá enyém rendszámos.
Sziasztok fontos lenne jobb első teleszkopom ereszt
milyen olaj kell bele és bemegyek a boltba mitmondjak milyen szimeringet kérek? üdv Kicsijuhasz, ja és milyen hatso flékbetétet? légyszi segítsetek
Geri kár h tárgytalan,nekem már kötelező a rendszám a városba vége a 125/50 nek mára már.
Még egyenlőre érdeklődás fázisba vagyok de amint eladtam enyémet átlépek a komoly érdeklődöbe és akkor szólok
köszi!
Cső enyém eladó,most kapott friss müszakit fel lett motorikusan ujíítva ujra van festve 93-as.
Az adatlapomon van rola kép.Ha érdekel szólj.
szasz,azt elvitték múlthéten az utsót,nagyon faja volt,15péz,10-15közt szokott lenni.
Szeva.....Mito első tárcsa kellene nékem...hogyé adod??
Használt,bontott cucc nálam mindig szinte minden van,tuning is.
350ért szerintem főleg kereklámpás mitot fogsz kapni,az evoknak fenntvan az ára eléggé.Az előbbi kérdésem feléd tárgytalan az én gépeim nem rendszámosak
milyen mitot szeretnél?nekem nemsokára lesz 2 eladó.Gondolom utcai motor kéne..
Sziasztok!

Nem venné meg tőlem vki a Suomy csúcsmodell, 1 évig használt bukóm? Adok hozzá átlátszó és irrídium ezüst plexit is. Mérete S-es. 45 pénzt kérnék érte!

Ha vkit bővebben érdekel, akkor kukkantson be a Ruha,csizma,bukó... vagy vmi ilyesmi nevű topicba.
Számom: 70/544-8635

Szép időt!
EZ megnyugtatpo
Az már kevésbé hogy nem nagyon van mito.Vagy csak én nem találok?
dugó henger közti hézad 17 század,,a tűréshatár 7-8...egy nicasilosnál..