Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos egy újabb zakó,egy újabb géppel...A kéztörésem 2 éve volt.
Szemtanúkat is keresek magamnak hàtha látta valaki az előttünk guruló audi elé bevàgó parasztot,elbeszélgetnénk:én a mankóm és a köcsög vízfeje
pont a baleset előtt egy cayenne turbó(persze SK rendszám ki ha én nem tipus) izgult rá a seggemre,öcsémnek még mondtam is ha nincs mögöttem rámászok,de púppal a hàtamon dupla felelősség így hagytam a görényt.A csatt a Stefània úti kereszteződés előtt volt a hungáriàn,szàguldoztam a szélső sàvba 40el mivel piros volt már rég.elég pöpecre "1 ujjasra" tuningoltam a féket,amikor az audi blokkolt és felvillant a féklámpa hiába markoltam már a fékkart,esély nem volt màr így mérnöki pontossàggal telibe vertem az a8 faràt.A tankon szétcsaptam a tököm ugyan,de annyi lélekjelenlét még volt hogy mentsük ami menthető.fel se tűnt hogy törésem is van,csak mondtàk össze leszek csavarozva.Na most ami nekem vakfolt:hogy repültük át a kocsit ? Öcsém kiesett a cipőjéből,állitólag úgy megilletődött hogy kiszaladt a járdàra és leült
Ez meg mindig ugyanaz, vagy ez mar egy ujabb baleset?
Mintha tavaly is lett volna valami komolyabb borulasod, nem?
Nem éppen kedvenc pihenési forma.Dolgozni sem mehetek,se motorozàs de örülök hogy megúsztuk ennyivel ezt.Tesóm még mindig nehezen hiszi el hogy àtrepült a hàtamon egy autót
Az nagyon nem jó jobbulást
Én itt vagyok de combnyak-csípőtörés miatt motorra aligha ülök fel idén màr,na meg a vasat is ki kell pofozni
Mi van kihalt mindenki vagy simmán csak nem jár ide senki
Sziasztok rég nem jártam itt talán már nem is emlékszik rám senki
Meg volt az ok amiért nem jártam erre
Ha valakinek volna kedve gurulni egy rövidet pl dobogokő akor szoljatok
Sziasztok!

Kellene a segítségetek! Én Szabolcsi vagyok,és szeretnék egy személyt megtalálni Turán (Pest megye). ha valaki tudna segíteni az kérem jelezze írjon egy Telefonszámot felhívom,és elmondom miről is volna szó. Köszi előre is!
Az üveggyöngy az hatékonyabb!
Bocsi a név elírás miatt!
Értem!
Mindenesetre sok sikert hozzá!
Szia!
Eddig is 2-3 hetes előjegyzésünk volt főszezonban. Minden tavasszal nagy a torlódás nem csak nálunk hanem az összes szervizben, ez egy normális jelenség, ezzel nincs mit tenni. A motorozás kultúráját csak elfogadni lehet, megváltoztatni nem. Próbálkoztunk már sokmindennel de télen a motorosok zöme egyszerűen nem veszi rá magát a karbantartási munkák elvégzésére. Ráér szezon elején - gondolják. És ebből fakad a 3 hetes előjegyzés májusban, nem a gondatlan téli tárolás miatt (ez egy külön probléma). Szóval a tavasz az így is úgy is túlterhelt. Mindig az volt és az is marad. A sorrendet illetően a weboldalunkon épp ma reggel egészítettem ki az infót, miszerint a klubszerviz tagság nem járna soronkívüliséggel mert észrevettem, hogy ez nem mindenkinek egyértelmű. Ez nem egyfajta VIP tagság vagy ilyesmi. Soronkívüliséget senkinek nem tudunk biztosítani, mert mindenkit egyformán tartunk tiszteletben. Úgyhogy ebből a szempontból úgy érzem nem lesz probléma de azért köszönöm a hozzászólásodat!
UI.: A nevem nem Feri, hanem Mirek de semmi gond
Szia Feri!
Ezzel nekem egy gondom,aggályom lenne!
Tegyük fel működik a dolog,amit halkan jegyzek meg jó ötletnek tartok,máshol már régóta működik. De lesz mondjuk 100-olyan ember aki él ezzel a lehetőséggel.Jön a tavasz,és szépen eszükbe jut a tavaszi "nagytakarítás". Szépen bejelentkeznek hozzád,de te egy idő elteltével már lehet hogy csak két hetes időpontot fogsz tudni adni,és akkor még nem beszéltem a hirtelen beeső javításokról! Nos szerinted az az emberke (klubkártyás),aki fizeti az évi "X-ezer" forintot neked,hogy fogja megemészteni,hogy mondjuk majd csak három hét múlva tudsz foglalkozni a vasával.Nem tudom,de ez gond lehet nem?
Sziasztok!
Egy kollektív segítséget szeretnénk kérni. Próbálunk létrehozni egy egyedülálló dolgot a szervizünkben és arra kérnénk benneteket, hogy olvassátok el és amennyiben szimpatikusnak tartjátok, legyetek szívesek megosztani a Facebookon, hogy minél többen értesüljenek erről. Mi tök jó ötletnek tartjuk és eddig 90%-ban a visszajelzések is ezt igazolják. Egy-egy megosztással sokat segítenétek, előre is köszönjük! Minden infó a linken és megosztani is könnyű innen:
Mirekmotors Klubszerviz
Sziasztok!

Ha minden jol megy es az idojaras is kegyes lesz hozzank, akkor vasarnap (aug. 23) megyunk paran euroringre. Akinek van kedve, az nyugodtan csatlakozzon
A 2000 utani 900-as hondak mar nem olyanok, mint a 2000 elottiek, vagy mondjuk a regebbi 6kilosok. Egyatalan nincs villanymotor hangjuk, inkabb traktoros
A 929-em is eleg zakatolos volt. 31-2ezer km-rel vettem anno es amikor osszetortek, 96ezer volt benne ugy, hogy csak fekbetetet, olajat, lancszettet es gumikat csereltem rajta (meg egyszer egy borulas miatt fel evig szoptam a generatorral).
A 954 is eleg traktoros, foleg a kuplungkosar morgasa miatt, ami gyari betegseg ezeknel es folosleges kicserelni. Hogyha behuzom a kuplungot, akkor megszunik a traktorhang (foleg hidegebb idoben, amig be nem melegszik rendesen, akkor hallani). Most tartok 62ezer km-nel es harom hibanak mondhato dolog volt csak:

- egyszer elkaptam egy k.rvanagy katyut, ami ugy felutott, hogy leallt a motor es utana random modon neha megallt alattam. Hogy mi koze volt a kettonek egymashoz? A katyuban valahogy mozdult egyet az akksim es elrepedt az egyik saru, ide-oda mozgott, amitol neha elment a gyujtas. Akksicsere megoldotta

- pici olajszivargas a henger elso oldalan, uj tomites megoldotta a dolgot, azota nincs gond

- kilometerora jelado megadta magat, vettem bele egy bontottat...

Ennyi, most egyelore csak benzinre koltom a penzem, meg kene egy uj/hasznalt utcai, meg egy slick gumigarnitura is a palyazas miatt, de kozvetlenul nyaralas elott most erre nem akarok kolteni

Szoval ha 954-ben gondolkodsz, akkor szerintem az is jo valasztas. Es szerintem szebb is, mint a K1
Úgy látom már el is vitték azt a Z-t. Nekem a Red-Line szervizben azt mondták, hogy ez is egy olyan konstrukció, aminek nem igazán van hibája... Ha olcsón meg tudsz venni egyet, akkor műszakilag csak ajánlani tudom: a blokk nyomatékos, 6000-nél "rázhat" picit a kormány, de tényleg csak picit (Z1000 "betegség"); elejét emelgeti, így kormánycsapágyat ennél is nézni kell, kuplungra kell figyelni, mert az idővel a 140 lótól és főleg a városi tötymörgéstől hajlamos elfogyni, azt kb. ennyi.
Egyszerűen ez nem volt egy jó választás! Legalábbis nekem nem, talán a színe az ami miatt nagyon nem jöttem ki vele (pezsgő szín), de nem voltam azért sem oda, hogy 220KG. A csatolt kép viszont bizonyítja, hogy azért voltak jó közös pillanataink is!
Most egy olyan motort keresek, ami ugyan tetszik, de mégsem annyira patika, hogy lehessen menni nyugodtan pályázni és állatkodni is. Ezért jött képbe a 750K1, de akár 600K1-2-3 is ócójé. Köszi, de a K6 nekem ilyen megközelítésben már drága.
Jövő évi cél pedig valami jó kis túragép mellé másodiknak!

Egyébként próbáltam egy kívülről-patika 954-est. Baromi jó volt vezetni, tényleg egyben volt, de volt egy furi zaj, amit nem tudtunk hová tenni, így inkább passzoltuk, utána jött a projekt, hogy akkor nem egy mindenes motort veszek, hanem inkább 2 specifikusat!
-szazhetven
mennyi volt az a "nagyon alamentem" az arnak?
Durva sérülés nyomait nem vettem eszre. Sőt a kupufogók sértetlenek. De mint mondtam nagyon alá mentem az árnak. Meglátjuk,még nem jelentkeztek. A tank valóban nem eredeti fényezésű,hogy mi az oka nem tudom. A kormányról nem tudom megállapítani gyári vagy sem. Nem sok Z-t láttam eddig. Összességében a gazdátlanság a legnagyobb baja. A tulaj Angliában van. 1 eve lejart a műszakija is.
Igazabol allapotot veszel, nem pedig kilometerfutast, meg egyeb kulsosegeket. A keprol nem nagyon latni tul sok mindent igy kicsiben, de a tukrok tenyleg nem gyariak. Hozzatennem en is lecsereltem a tukroket, szoval nekem sem gyariak, de hogyha az elado adja a gyariakat is a motor melle, akkor ebbol a szempontbol nem kell gyanakodni.
Ebben a szinben a tankon feher kawasaki feliratnak kellene lennie elvileg, amit en igy a kepek alapjan nem latok, vagy valami rovasiras van helyette?
Valamint a huto takaroeleme is vagy hianyzik, vagy nem gyari, vagy csak ismetelten vak vagyok
Hello! Pont most szemezek egy nagy Z-vel persze a zxr marad,ez már max nyugdíjba megy Persze nem mindenáron vennék,jó sokkal kevesebbet ajánlottam a kiírt árnál. Ha bejön lesz egy futkosós Z-m ha kirohognek,akkor is motorozok tovabb. Kíváncsi is lennék mit látsz a képekből. hasznaltauto.hu -n 790,egy fekete z1000. A helyszínen semmi kirívót nem lattam,kiveve a tank fenyezeset,az ulesek pontatlanul zarnak,tukrok nem gyaariak (szerintem) gumik kopottak epprn elfutnak. Ilyenek.
Ugy latszik megjott az eszed
Bar azert a Z is egy nagyon jo motor, de ha nem mukodott a kemia, akkor cserelni kell.
Ismerosom kihasznalatlansag miatt eladna a motorjat. 750 gixer, 2006-os evjarat. Tudom, hogy nem egy arkategoria a K1-el, de ha erdekel, akkor megkerdezem tole a reszleteket.
Sziasztok kedves motorosok!
Szeretném figyelmetekbe ajánlani motorblokk-, felni-, karosszéria- és alkatrészek sérülésmentes tisztítását.
Holland technológia, nálunk még gyerekcipőben jár, most bevezető áron kínálva!
http://www.homokszoras-fuvas.h...
Most, hogy eladtam a vasat újra van időm fórumozni!
Szegény Z nem az volt, amit szerettem volna. Egy év alatt nem tudtam igazán megszeretni, szóval bye-bye.

Most úgy néz ki, hogy valami nem túl drága sportmotort szeretnék (Gsxr 750 K1 környéke), amit nem igazán kellene félteni, de az élmény faktor meglenne!