Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Wallisrol meg annyit, hogy az elso tulajos 2008-as hibatlan R1-re azt mondtak, hogy 1,45M forintert szamitjak be... Full lenezo paraszt stilus, okoskodtak, tenyleg eppen csak nem basztak ki minket. Lehetett volna a mackonadrag zsebeben 10 millio, de nekik nyilvan nem erdekuk motort eladni. Ez pedig szo szerint elhangzott: "Most feleslegesen beszelgetunk, majd ha meglesz a penz ra, gyertek vissza."
Szabolcs a fiatal;). Én is egyeztettem mindenkivel, Pesti Zoli hozzáállása tényleg kivételes, ott csak a színen bukott meg a dolog. De ha bárki betéved a budapestiekhez, akkor Szabolccsal egyeztessen. Tesztvezetést is ő intézte nekem.
Úgy látom tele van az ország ilyen kereskedésekkel, ahova ha nem 100 000 forintos göncökbe mész be, akkor kis csicskának néznek azonnal.
Wallisba bementünk Egyszeri úrral, mert mindkettőnknek nagyon tetszett az S1000RR. Rövidgatya, póló (autóval voltunk), nem különösebben kiöltözve, talán borosta is volt egy pici. A helyi erőket Ruttner Tamás képviselte, ő egy korosabb (úr?). Feltettünk pár kérdést, jó, hogy nem dobtam ki minket. Majdnem az volt a válasz, hogy van nálatok kp? Nincs? Akkor gyertek vissza, ha meg is veszitek...basztattok itt engem. Teljesen hülyének nézett minket a faszi, így nem is volt jó kedvünk, mikor kijöttünk. Viszont a szervizes Kelemen normális fazon...legalábbis eddig nekem ez a tapasztalat.
Hát, én Bp-re is elmentem annó az akkori baratnőmmel aki "helyi" volt + egy idősebb úrral beszéltem a kereskedésben (a nevére nem emlékszem DE megvan a névjegy kártyája). Életem legrosszabb motorvásárlási tapasztalata volt: ahogy beszéltek velem, a lenéző duma + a BMW az "Isten" szöveg... A legszebb az volt amikor megkérdeztem: "Legyen szives mondani egy fix árat a motorkerékpárra kézpénzben." Válasz: "5,3 + - 200 forint". Megköszöntem és kimentem... ELLENBEN Bogláron a Pesti Zoltán telefonon pár mondat után emailben küldte a fix árat. Csak azért nem nála rendeltem meg a fekete RR-t mert "megtaláltam" a HP4-et.
Nekem meglepően pozitív volt a tapasztalatom a budapestiekkel, Szabolccsal. (ez előzetes hírek ellenére) Sőt a szervíz sem volt horror egyáltalán.
De ha épp nincs RR tesztmotorjuk..., az kellemetlen.
Sziasztok!
2ximate "megelőzött", én is a Pesti Zoltánt ajánlom: rendes, közvetlen és segitőkész!
Annó én is nála bróbálhattam ki a második generációs RR-t.
Tenyleg azok, nekem mar aznap delutan visszajeleztek, viszont nincs s1000rr-juk
Bogláron eléggé nyitottak a tesztelésre. Szerintem is egyszerűbb, ha direktben megkeresed őket (Pesti Zoltán).
Hát, ez legalább olyan szar érzés lehet, mikor a kupi ajtaján az áll, hogy: terhesség miatt zárva
Én bementem egy kereskedesbe anno es megkérdeztem, hogy ki lehet-e próbálni a kiszemelt típust. Mondtak hogy ok, időpontot egyeztettünk es odaadták egy órára. Szerintem egyeztess direktbe a legközelebbi kereskedéssel, anno a központi regisztrációs kör nekem sem volt sikeres...
Más is kapott ma ilyen levelet? Eléggé elszomorító.... Pedig elsők között voltam aki jelentkezett.

Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük érdeklődését a BMW motorkerékpárok iránt!
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a tesztvezetésre minden időpontunk betelt.
A bukósisakok sorsolásán regisztrációjával részt vesz, a nyerteseket levélben értesítjük.
Amennyiben lehetőség nyílik későbbiekben tesztvezetésre, jelentkezni fogunk Önnél!
Köszönjük a megértését!
Ha lesz lehetőség az eggyel délebbi szigetre is jussatok le, jobb mindenben, főleg motorozásban;)
Sok a kanyar, szép a táj, közel a tenger.
Ha szabad kérdezni, miért Korzika?
Én kérdeztem sztem, köszi a beszámolót. Kíváncsi leszek mennyit fog elmenni a hátsó így vegyesben, hasonlóan használnám én is és a motorom is kb egy kategória. Még nem döntöttem a Racetec RR és az M7RR között.
Metzeler racetec RR gumiképe 20 perc Euroring után. Másfél órával később nap vége felé megtéptem a széleit, akkor már nem volt ilyen szép, mert a guminyomással most nem játszadoztam el...pedig kellett volna. Nagyon jól tapad, ledöntött motornál nagyon stabil, nem csúszkált nekem. Elsőről nem csináltam képet, de az is nagyon szépen kopott. Valaki kérdezte milyen a gumi, nekem eddig bevált, sajnos nem olcsó, de mai világban mi az? Sajnos semmi...

Máté/Greg, Korzikáig már nincs rá mód, hogy nagyon motorozzak, így szépen bekoptatott gumival megyek, amin van még azért hús :D D :D Olajcsere ma ;-)
Végre valami "jó" is történt ma: csodák csodájára megjött a Yoshimura anya (ellenben a "tracking" még mindig azt mutatja hogy az USA-ban van a cucc). Lényeg: megvan és fel is raktam (szebb avagy gyorsabb nem lesz a motor tőle de nekem igy jobban tetszik).
Előbbinél valamilyen igen nyomós ok miatt nem tudta érvényesíteni a garanciát, utóbbit zokszó nélkül cserélték.
Kettő szelepszakadásról hallottam eddig itthon. Az egyik, amelyik a használtató, képes motoron is fent van, politikailag korrekten ebben a rugó tört el, utána akadt össze a rugó a szeleppel, ezt szétpályázta a tulaja (mindettől függetlenül bírnia kellett volna). A második alacsony futásteljesítménynél, de szintén pálya orientált tulajdonossal a hátán. Mint írtam, a 12-eseknél volt kötelező visszahívás, 12-től szebb a feneke is...ha teheted 15-öset vegyél ;-)
Németben biztos kicserélték ,ott kicsit szigorubbak a szabàlyok mint magyarországon. De ha tudsz 2012 es évjárattol vegyél. Viszont azok nem olcsók .
Széria hibákra gondoltam volna, hogy nem éri meg megvenni. Már régóta van fent hahu-n egy szelepszakadásos S1000RR és neki nem cserélték ki garanciába. Ezért is félek tőle, pedig már jó árba vannak.
Egybevág azzal, amit írtam. Egy biztos, a fordulatszámot rendesen feltolták a többihez képest, csodák pedig nincsenek. Aki kipróbálja, az függő lesz...én az lettem. Nem érdekel, ha egyébként alapból is zörgősebb a blokkja, úgyis füldugóval motorozok mert 25 év motorozás hangos gépekkel és szélzajjal megtette a hatását ezen nem is cserélem le a dobot
Tehát nem tudod megindokolni....