szerintem ne beszélgessünk.Föld hívja akos27-et akos jelentkezz.
felelősségi kár felső javítási határa 50-55%
Casco kár felső javítási határa 70-75 egyedi elbírálás esetén 80%....
szerintem te valami roncsbörze aktivista vagy..
Mert nem tudom honnan veszed az 50%-ot. Ilyen semilyen jogszabályban nincs leírva. Akkor (lehet) gazdaságtalan egy javítás illetve gazdasági totálkárban rendezni egy kárt, ha a javítási költség meghaladja a káridőponti minusz roncsértéket...
50%os javítási árajánlat felett beszélünk gazdasági totálkárról.
benne van a nevében:gazdasági-tehát gazdaságosan nem javítható.
1 millás motornál ha 800e a roncsérték akkor ugye nem totálkárról beszélünk.
miért jó neked hogy ha leírok valamit akkor kontrázol rá mással?
Néztem, de abból nem igazán látszik minden, pl. ahogy írta a tulaj repedt a felni stb. Csak azért írtam a példát mert a totálkárrendezésnek nincsenek merev szabályai. Ha a tulaj semmi esetre se akarja megjavíttatni a sérült járművét és van rá matematikai lehetőség, akár az említett számok is elképzelhetőek.
Én bízom bennük!Mikor odavittem, látszott, h értenek hozzá, nem először bonyolítanak ilyen biztosítós dolgot.Szóval remélem, h a pótfelvételin semmi nem marad ki.
Tehát ami karcos, az mind csere?Fúúúú, akkor még jópár dolgot rá lehetett volna írni!Én azt hittem, h csak ami kampec azt cserélik...
Akkor a bal index is leradírozódott egy darabon.
Nem Gtk?Az idom alatt van pár finom sérülés.Van az a bütyök ott a kormánynál az alsó villa"híd"-on, na az pl. félig eltűnt.A kerék és a kormány rendellenesen áll.A kerék megrepedt.A bal telószár alján a csavarok félig lekopva.Ezeket hallottam, amikor diktálta a mociszerelő a kárfelvevőnek, az meg fényképezett és ikszelt.
Nekem nyóc, a lényeg, h olyan legyen mint volt .
Ha kész a helyreállítás, be kell mutatni a biztosító egy emberének?
Az nem ilyen egyértelmű. Km futástól nagyban függ lehet több is és kevesebb is. Szerintem addig felesleges "agyalni" amíg nincsenek konkrétumok. Totál vagy nem. Ha totál mennyi a káridőponti érték. Ha nem totál vonnak- e le valamit vagy sem. Ha ezeket tudni akkor érdemes továbbgondolni.
És ha a baleset előtt volt benne egy használt telószár stb. ami már x éven y ezer kilóméteren kopott akkor egy ugyanolyant lehet beletenni. Ha új kerül bele vonhatnak le értékemelkedést...
ebből totálkár nem lesz.viszont mindent kérj cserére.a pótszemlén.javitgatásról szó sem lehet még egy karcos idom esetén se!de ezt a márkaszervíz ugyis igy fogja kérni és számlázni.és ők fogják tudni mit kell tenni ,felesleges aggódnod.viszont a javításba csak akkor kezdjetek ha a jogalap a biztosító szerint rendben van.kérhetsz első villát is cserére ha a márkaszervíz a szakvéleményben azt állapítja meg hogy sérült.
KGFB szerződés kimondja:" felelősségi káreseménynél az ügyfelet a biztosítónak oly módon és mértékben kell kártalanítania,hogy a kártérítés összege teljes mértékben fedezze a baleset előtti állapot visszaállítását.
szóval ha a baleset előtt nem volt rajta javított elem akkor ki kell fizetniük számla alapján és esetleg leadott alkatrész alapján az újat.még akkor is ha "csak" karcolódott valami.
ezt a szívást...
felelősségi kár felső javítási határa 50-55%
Casco kár felső javítási határa 70-75 egyedi elbírálás esetén 80%....
szerintem te valami roncsbörze aktivista vagy..
benne van a nevében:gazdasági-tehát gazdaságosan nem javítható.
1 millás motornál ha 800e a roncsérték akkor ugye nem totálkárról beszélünk.
miért jó neked hogy ha leírok valamit akkor kontrázol rá mással?
A sisakon két gyufafejnyi kopás, de nemtom, h ezt be lehet-e jelenteni...Kesztyű szintén semmi.
A csizmán ami a dainese axial race, na ott a csavar a bokacsontnál karcolódott meg egy picit.
Ha ezeket féláron átveszik az nem jó...Teljesen meg ki tudja, h mit fizetnek ki...
Meg ki tudja, h ez mekkora macerával jár és milyen sikerrel ezeknek a bejelentése...
Tehát ami karcos, az mind csere?Fúúúú, akkor még jópár dolgot rá lehetett volna írni!Én azt hittem, h csak ami kampec azt cserélik...
Akkor a bal index is leradírozódott egy darabon.
Nem Gtk?Az idom alatt van pár finom sérülés.Van az a bütyök ott a kormánynál az alsó villa"híd"-on, na az pl. félig eltűnt.A kerék és a kormány rendellenesen áll.A kerék megrepedt.A bal telószár alján a csavarok félig lekopva.Ezeket hallottam, amikor diktálta a mociszerelő a kárfelvevőnek, az meg fényképezett és ikszelt.
Nekem nyóc, a lényeg, h olyan legyen mint volt .
Ha kész a helyreállítás, be kell mutatni a biztosító egy emberének?
Az nem túl sok mi?
KGFB szerződés kimondja:" felelősségi káreseménynél az ügyfelet a biztosítónak oly módon és mértékben kell kártalanítania,hogy a kártérítés összege teljes mértékben fedezze a baleset előtti állapot visszaállítását.
szóval ha a baleset előtt nem volt rajta javított elem akkor ki kell fizetniük számla alapján és esetleg leadott alkatrész alapján az újat.még akkor is ha "csak" karcolódott valami.