van képed róla?megmondom elmegy e totálba.
kárfelvétel után hozá lehet nyulni de ugye nem érdemes addig költögetni amig nem derül ki hogy megtartod-e.ne tépd a hajad mert elkopik mind
szerdán, pótfelmérés után lesz egy ajánlás a márkaszervíztől.
2007-es tehát a kawához képest újabb a gép, így lehet, h a roncsérték is magasabb...
Nem egyszerű dolgok ezek...Ha odaadom a biztosítónak, akkor már hozzá le lehet nyúlni?Sajnos egy valag pénzt már ráköltöttem, h széppé tegyem, ez a szívás...
Csak ennyi a roncs?Najó, de lehet, h az a kawa jobban sérült!
Tehát, ha eurotaxot adnak, akkor leadom forgalmistul a motort, kulccsal mindennel és heló?
Nem volt rendőrség a dologban.A csávó ráírta, h elismeri a felelősségét a baleset bekövetkezéséért.Ilyenkor lehet reménykedni?
Általában, ha nincs bank, se rendőrség, mennyi időt ölel fel míg döntés születik?
igen,ez egy zárt kör.nagyon kevés olyan van benne aki motorral foglalkozik....legutóbb pl egy 2005 ös zx10 nek 230.000.-lett a roncsértéke.ha nem akarod megtartani akkor kifizetik a tax árat.valszeg igy jársz a legjobban.én csináltatnék egy helyreállítási kalkulációt egy márkaszervízzel.ezzel a kalkulációval besétálnék a biztibe és ezt vennék alapul,mivel annyiért lehet megcsináltatni.valszeg azzal "elmegy" totálkárba.cascos vagy kötelezős volt a mutatvány?mert casconál 70-75% a javíthatósági határ számlás javításra ,kötelezőnél viszont 50-55%
Mivan, ha nem akarom megtartani?Akkor le kell adni a biztosítónak?Akkor kifizeti a teljes árat érte?
Az a "baj", h csak az eleje sérült, így félő, h mégis sokat ér a roncs a bontóknak...
ha magas roncsértéket állapítanak meg akkor kevesebb zsetont kapsz kártérítésként ha megtartod a motort.Ha totálkár elszámolásra kerül sor akkor felrakja a biztosító a roncsbörzére ahol a regisztrált felvásárlók licitet tehetnek rá.A legmagasabb licit lesz a roncsérték.Ha pl 1 milla az Eurotax értéke a motorodnak és valamelyik kereskedő vagy bontó 500.000.-ft ot kiínál a biztosítónak a roncsért akkor ha úgy döntesz hogy megtartod a motort akkor a biztosító csak 500.000.-ft-ot köteles megfizetni kártérítésként.Ha ugyanebben az esetben 250.000.-ft-ot kinál a kereskedő akkor 750.000.- a kártérítési összeg a motor megtartása mellett.Motorokért általában nem adnak sokat a kereskedők igy valszeg alacsony lesz a roncsértéked.
A közös megegyezés alatt gondolom az egyezségi kárkifizetést értette.Ez ugy működik hogy amit felvesz a szakértő arra számol egy összeget általában 1-2000 ft-os óradíjjal 20-40%os alkatrészár csökkenéssel,és a felajánlott összeget vagy elfogadod vagy sem.Ha hitellel terhelt a motor na az még frankón megcifrázza az ügymenetet...
tudom az uj szabályt de ti nem márkaszervízről beszéltetek lentebb hanem szakszervízről.a kettő nem ugyanaz mint a halmazok a suliban.nem minden szakszervíz márkaszervíz,de minden márkaszervíz szakszervíz.....
a biztosító kell hogy értesítsen a kgfb szerződésed terhére kifizetett kártérítési összegről,mely értesítésben felvázolják hogy amennyiben ezt kifizeted,marad az eredeti B/M besorolásod.
károkozásnál ha bonuszod volt akkor abból kettő veszik.ha A00-n voltál akkor M1-be kerülsz tehát A00 alatt egyesével lépkedsz lefelé káronként.
Ez igaz, egyik ismi járt így.A csávó megjavíttatta, hozta a számlát, ismi meg kifizette.Azt maradt minden bonus a régiben...Igaz, akkor csak valami 50k alatti összegről volt szó...
Ha kárt okozol, a biztosítód fizeti, te pedig B/M fokozatban kettőt visszalépsz. De ha a biztosító által kifizetett összeget befizeted a biztosítódnak, a B/M besorolásod nem változik.
Az sv-s topikban ha visszalapozol 3-4 oldalt, talán még látod, oda töltöttem fel a képeket.
köszi a sok jótanácsot