hát azon a képen épp nálam 3 napos a motor, és csak átlábelozva meg karbi kipucolás meg átnéztuk motort, a sárvédő azért volt le szedve mert kulönben a szállításnál el körbult volna az utánfuton!
Ez gányolás, szépen elhajtod a lendkerekedet és ha ügyes vagy még a tekercseket is megsérted, egyszerűbb ha esztergáltatsz egy lehúzót és így nem b*szod össze az egészet..........
ne megoldódott a probléma.. voltam délután ismerősnél aki szivességből ezstergált eggyet nekem.... segitettem neki vagy 2-3 orát előtte igy ingyen csinálta... le is jött már a kerék.. ja és a csavarhuzos megoldás nem jó .. az gányolás..
a lendkereket nem csak leszedővel lehet leszedni. Azzal a leg könnyebb. de csavarhúzó és kapalács is jó:))
Ha önindítós a géped alendkereken vannak a fogaskerekek azok alá befeszíted a csavarhúzót 2 oldalra a csavarhúzókat. az anyát ami fogta a lendkereket rátekered a tengelyre, hogy ne a tengelyt hanem az anyát ütsd. nem kell túl erősen, cask érzéssel. nekem igy ment, haverok simsonon is igy csinálják. ütögetéssel:D
Sok szerencsét, remélem tudtam segíteni:)
köszi DawidRX de énnem teljessen ienre gondoltam,de megteszi:D ha találok olyat ami kéne...:D
Am csak nem h azért volt szétszedve amotorod mert elszakadt a gázbovden?:D(csak mert láttam ott a cinket stb...)am szép motor:D hol van az első sárvédőd?XD:Dsztem ugy jobb ha fent van:D
Sziasztok!
Valaki tud olyan bontót vagy webes cimet nekem mondani ahol RX-hez tudok rendelni alkatrészeket?(Olaj tartály,lánc védő ienekre gondoltam)előre is köszönöm:)
szvsz.
Ha a blokk ugyan olyan lenne akkor akkor is az rs-en más áttétel van mivel speed motor, igy inkább "végsebességre" van mint "erőre". Tehát lasabban forogna ki, de többet menne a végre.
A másik megoldás hogy a váltóműban a fogaskerekek vannak megvariálva és az azért más.
szerintem még az ujjabakban sincs.. 50esek be tuti nics meg a 1250 be sem.... 2T be nem szoktak rakni felesleges ugyis addig forgatod még van benne erő és ahol erő van ott nem lesz baja a mocinak..
Nekem is van egy eladó rx-em, ha érdekel vegyél fel msn-re: adams16@invitel.hu
a lendkereket nem csak leszedővel lehet leszedni. Azzal a leg könnyebb. de csavarhúzó és kapalács is jó:))
Ha önindítós a géped alendkereken vannak a fogaskerekek azok alá befeszíted a csavarhúzót 2 oldalra a csavarhúzókat. az anyát ami fogta a lendkereket rátekered a tengelyre, hogy ne a tengelyt hanem az anyát ütsd. nem kell túl erősen, cask érzéssel. nekem igy ment, haverok simsonon is igy csinálják. ütögetéssel:D
Sok szerencsét, remélem tudtam segíteni:)
Am csak nem h azért volt szétszedve amotorod mert elszakadt a gázbovden?:D(csak mert láttam ott a cinket stb...)am szép motor:D hol van az első sárvédőd?XD:Dsztem ugy jobb ha fent van:D
az arc olasz motorakat hoz be kulföldröl és bont le
Valaki tud olyan bontót vagy webes cimet nekem mondani ahol RX-hez tudok rendelni alkatrészeket?(Olaj tartály,lánc védő ienekre gondoltam)előre is köszönöm:)
Van valakinek egy komplett gyújtás rendszere rx hez?
Sűrgős lenne ha van akkor küldjetek már egy -e-mailt az e-mail címemre pls!
temikor széthuztad ablokkod a lendkereket mivel vetted le? esetleg van lehuzód?
Ha a blokk ugyan olyan lenne akkor akkor is az rs-en más áttétel van mivel speed motor, igy inkább "végsebességre" van mint "erőre". Tehát lasabban forogna ki, de többet menne a végre.
A másik megoldás hogy a váltóműban a fogaskerekek vannak megvariálva és az azért más.
csak egy tipp, ne vedd biztosra
Az sx 50 (2008-2009) megy úgy mint egy rs 50 (2008-2009) ?
Mert elméletileg nem ugyanolyan blokk van mindkettőbe?
Előre is köszz!