Nem én voltam, szerintem bátyámat láthattad. Kicsit, nagyon drága lett volna onnan megvenni a váltót. Motorbontóból vadásztam egy jóóóóót és még viszonylag jó áron is.
a kipuban a rezó ba van a folytásaz ketté flex eled és kivágod belőle de vmenyyitt hadjál benne!nekem 85 úgy h 120 kiló és majdnem 2 méter vok!am naon szar lehet balesetet látni remélem nem megy el a kedved a mocizástól!széles utat ócsó benzint stb.....
Képzeljétek ma láttam egy halálos motor balesetet. Végig láttam az egészet, motoros átsodródott a szembejövő sávba ás ott nekiment egy Ford-nak motorról szegény vagy 15 métert repült majdnem beesett a kocsink alá. sisak leesett a fejéről valószínüleg koponyatöréssel szörnyet halt a 35 éves férfi. Ő volt a hibás mert olyan gyorsan ment hogy a szembejövő autót belökte az árokba és a vezetőnek nyílt törése lett. Nyugodjon békében! Vigyázzatok ti is!
Azt nemtom mennyit pörög, mert digi a kijelző, és nem mutatja, de 80-nál nagyon szenved szegény, szóval nem is szoktam annyival menni. Elöl 10 fogas, hátul 53 fogas a lánckerék. Am terepen, utcán egyaránt használom, de nemmegyek vele crosspályán, ahova kéne az erő.
Nekem 10/44-es fogaskerekek vannak rajta de 45-50nél többet nem is akar menni, erő van benne meg nagyon rövidek a sebességek, ha előre vennék egy nagyobbat pl 13-14 est akkor a végsebesség/erő nagyon sokat változna?
ha 80 körül megy az nagyonis jó... de végülis attól függ h hol szeretnéd használni..? mert utcára nem biztos h elég a sebesség... de viszont ha terepn hazsnálod akkor az a 70-80km/h bővel elég és legalább van benne erő is...elöl mekkora a lánckerék van fent neked? és amúgy ezt a 80at emkkora fordulatonmegy?
Sziasztok!
Még új vagyok itt, most írok először. Télen vettem egy rx 50-eset. Erős, jól húz meg minden, de 75-80 a vége. Valamint ha mondjuk 5-7 percig megyek vele 75 körül, nem full gázon, mert nem akarom tönkrevágni, elkezd fulladni, és leállni. Olyankor visszaváltok egyet, kuplung ki, oszt tovább, de kicsit pihentetem. Ez még "csak" kb 2-3X fordult elő, de nem tudom h mi lehet a hiba forrása, és h miért ilyen kicsi a vége. Hátul egy 53-om fogas fogaskerék van fenn, gondoltam veszek bele egy kisebbet, mert a sebességek rövideknek tűnnek. Meg arra gondoltam, hogy még tuti benne vannak a fojtások, mert első tulaj, akitől vettem, szegény fogyatékos volt, és gondolom nem törődött azzal h kivetesse belőle.
A válaszokat előre is kösz:Ádám
ui: Gondolkoztam egy sport kipufogón is, de nagyon drága. Nem tud v ki használtat?
van nekünk sajátunk de mi legtöbször az erdőbe turázgatunk ijen 30-40km re elmegyünk .... az a baj h a pálya az költséges... (fék, lánc, telezskop stb....)
én is
Az írtad még régen, hogy az új sx 50-esekbe a leömlőnél van fojtás. Az pontosan hol található, és hogy távolítható el?
De azért kössz
(1998-as motom van)
Még új vagyok itt, most írok először. Télen vettem egy rx 50-eset. Erős, jól húz meg minden, de 75-80 a vége. Valamint ha mondjuk 5-7 percig megyek vele 75 körül, nem full gázon, mert nem akarom tönkrevágni, elkezd fulladni, és leállni. Olyankor visszaváltok egyet, kuplung ki, oszt tovább, de kicsit pihentetem. Ez még "csak" kb 2-3X fordult elő, de nem tudom h mi lehet a hiba forrása, és h miért ilyen kicsi a vége. Hátul egy 53-om fogas fogaskerék van fenn, gondoltam veszek bele egy kisebbet, mert a sebességek rövideknek tűnnek. Meg arra gondoltam, hogy még tuti benne vannak a fojtások, mert első tulaj, akitől vettem, szegény fogyatékos volt, és gondolom nem törődött azzal h kivetesse belőle.
A válaszokat előre is kösz:Ádám
ui: Gondolkoztam egy sport kipufogón is, de nagyon drága. Nem tud v ki használtat?