hello4
én most cseréltem nemrégen.. elmondom a menetét: előszöris kiveszitek az első kereket..majd a kormánynál van felül mind a 2 szárnak egy csavarja(nagy imbuszos..)azt kitekeritek majd majd felnyomod a bal villaszárat és kiveszed azt a 2 kis éket...ezután kitudod huzni a szárat, de óvatosan mertmajd folyik az olaj tegyetek alá valamit.. a másik szárat anyniból nehéz kivenni h oda egy 3as csavart kell beletekerni és azal lehet felhuzni a villaszárat aztán ki az ék és ki a szár.. ha kintvannak a szárak akkor már látod is a szimerongeket.. előbb leveszed a porvédőket... majd a szimeringet fogja 1-1 gyűrű.. azt kivezsed aztán már csak ki kell venni a szimeringet ha már roszz akkor csvarhuzóval nyugodtan feszisd ki... aztán vissza az uj szimering.. vissaz uygan az az egész... csak a jobb villaszárat ugy kell visszahuzni h beleteszed a 3as csavart és arra kötsz egy madzagot mundjuk és azzal fogod felhuzni majd.. olajjal ugy kell feltölteni h a szárakad még nem huzod fel teljesen és felül a csavarnál beleöntöd én kb 5decit tettem egy szárba.. na remélem h érthető és segitettem ha kérdésed vanirj..
Én is most cserélek rajta szimeringet. Én egy szerelőnek odaadtam és ő szedte szét. és aszem 10 mm es 2 gyűrűs szimering van rajta de most nincs a közelembe a szimering. 97 es aprilia kel pontosan a szimering száma
na srácok ma sikerült összerakni a mocim már sépen járogat... elkezdem ma járatni és remélehetőleg jövőhéten már lehet használni rendesen járatás alaltt kienk mennyit fogyasztott?
Szia Motormánia:)
lehet egy kérdésem?nem uyg volt h eladtad unokatesodanak a motort?:) csak azért kérdem mert nem tudom emléxel-e rám de én akartam volna megvenni a a motorodat:) és azt mondtad h unokatesod veszi meg de nézegettem a képeid és unokatesodnak egy mtx-e van:D nah mind1:) azért ird le h miért nem akartad eladni nekem:SXD:)
nem tom h mien ha eltörik a gyűrű nekem még nem volt ijen de azt amúgy észrevennéd mert nem ugy menne... hidegen soha nem huzom neki.. egyszerűen nem tom h miért ment tönkre be volt járatva.... lehet h kapot kics port... más nem lehet.. olajpumpám is jó..
2T arra van h pörögjön ezt igy mondta szószerint az apriliás csávó amúgy elég sokat járok tudod terepen meg páylán is néha szal kapja rendesen.. de leeht h port kapott és ezért kopott el
csá
már pénteken levettem a hengert és mint kiderül a gyűrűknek lett annyi 2500km birt alattam, és be votl járatva rendesen ma rendeltem az uj gyűrűket gyári minőségűt... csütön jön meg aztán összerak és bejáratás és go a pálya...
szia nemkell széthuzni a blokot és nem is olyan nehéz kiszedni a szimeringet lendkerék le gyujtás le de jelöld ösze szimering ki és be, másikfele nehezeb de meg lehet csinálni kuplug le 4 csavarhuzos csavar lamelák ki ne kekerd ösze mert igyvan öszekopva középen nagycsavar le vigyáz nehogy letörd a lamelaházat ahogy elenfogsz fogaskerék közé nehogy benyomd a csavarhuzot mert letörik a fog lameleház le mögöte a alátétekre figyelj és ne keverd ösze és ne fogasd meg fötengöröl csavar le fogaskerék le könyen lejön ék ki mögöte van egy csuszo gyürü azt is huzd le nyugotan de vigyáz van mögöte egy gumigyürü ha nincs az szarügy mert már kokányolták és ott is sziv hat levegöt és olajat figyelj a szimering csuszo gyüröre mert ha véletlen forditva rakod ösze elcsipi a mögöte lévö gumigyürüt szimering ki be másik de csak odáig amedi amaz volt tulehet nyomni ja és nézd meg hogy volt a regi szimering ezt ird meg nekem mert én találkoztam igy is ugyis és öszerakod és kész .ja és a csapágat nézd meg nem e log mert az szokot kimeni na csá jo szerelést .
na megint punnyadás van vagy mindenki motorzik kint cska énnem? nekemost szétkelelt szednem a mocit meignt elkoptak a gyűrűk... nem csoda hiszen az utóbbi időkben kapta rendesen remélem már jövőhéten jó lesz...
Szia atox!
Azt a kipufogot te csináltad vagyis ugy értem h nem vetted h vmi "tuning"kipu hanem te vagy haverod csinálta nem?:)am jobb lett tőle vagy rosszab?(nem sebességre értem erőre):)
Nekem a régebbi (fekete) blokkos van abban ha szimeringet akarsz cserélni nem kell széthúzni a blokkot, nemtudom hogy az újabbaknál hogy van. Apropó valakit nem érdekel egy komplett blokk? 4 sebességes de viszont foghíjas a 2.-ik sebessége a többi jó.
Igen néhány napja szedtem szét. Főtengelyszimering cseréhez nem kell széthúzni a blokkot elég ha leveszed a lendkereket meg a kis fogaskereket a kuplung mellet, de ha széthúzod akkor vigyázz a váltóra nehogy szétessen mert utána azt a sok sebességet nehéz lessz összelegózni. Véletlenül nem tudsz 4-es váltót ? Mert ha nem tudok sehonnan akkor vagy megy alkatrésznek vagy megy a vasba mert egy blokk majdnem annyi mit magam a motor
Elvileg lehetséges.De nagyon sok pénzbe kerül.nem elég csak fogas kerék csere.Kell vezérműpálya hozzá, fogaskerekek, léptető villák,léptető villákra a fogak.
csá! te moszt szedted szét a blokot ugye? és menyire vlt nehéz szétszedni meg nagyon figyelni kell a cuccokra? mert neek valszeg főtengő szimeringet kel cserélnem
én most cseréltem nemrégen.. elmondom a menetét: előszöris kiveszitek az első kereket..majd a kormánynál van felül mind a 2 szárnak egy csavarja(nagy imbuszos..)azt kitekeritek majd majd felnyomod a bal villaszárat és kiveszed azt a 2 kis éket...ezután kitudod huzni a szárat, de óvatosan mertmajd folyik az olaj tegyetek alá valamit.. a másik szárat anyniból nehéz kivenni h oda egy 3as csavart kell beletekerni és azal lehet felhuzni a villaszárat aztán ki az ék és ki a szár.. ha kintvannak a szárak akkor már látod is a szimerongeket.. előbb leveszed a porvédőket... majd a szimeringet fogja 1-1 gyűrű.. azt kivezsed aztán már csak ki kell venni a szimeringet ha már roszz akkor csvarhuzóval nyugodtan feszisd ki... aztán vissza az uj szimering.. vissaz uygan az az egész... csak a jobb villaszárat ugy kell visszahuzni h beleteszed a 3as csavart és arra kötsz egy madzagot mundjuk és azzal fogod felhuzni majd.. olajjal ugy kell feltölteni h a szárakad még nem huzod fel teljesen és felül a csavarnál beleöntöd én kb 5decit tettem egy szárba.. na remélem h érthető és segitettem ha kérdésed vanirj..