Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1200 ajróért van öhlins
?!
József Mo-n belül hova valósi vagy? Lámpát tudok kompletten hozza 35-40 ert
Üdvözlök mindenkit! Elején sérült RSV 4 -hez keresek már elég régen első teleszkópot.Bontókat próbáltam már, az új ára horror.Merre induljak el? Köszöm szépen előre is a tippeket,tanácsokat!
Hűű srácok, kipróbáltam hétvégén az 1.1es tuncit. Beszartam. Aszzem nekem is cserélnem kell.
Valaki beszerzési forrást fordított váltókarra?
Találtam pár heylen de sokallok 30ezret egy kis darab fémért
Úgy legyen!
Fasza!
Pár nap és megvan a gíp :)
nekem 2011-es RSV4 van, 18.000 km körül , ütöm vágom, 4500 km versenypálya van benne, semmi baja, olajat nem csípi , ami eddig szervizelés volt, az a kuplung deklinél a visszahúzó rugó alatti szimering ( 800 ft) kikopott és kiszivárgott picit az olaj. 4-5 ezerenkén olajcsere motl 15w 50 v 300 as full sintetic vagy agip racing 10w50 full sintetic s ütheted vághatod, esetleg szelephézag után állítás lehetett a motoron 20.000 nél a gépkönyv szerint ellenőrzés szükséges, de csak 2010-es modellévig volt jellemző hogy kellett rajta állítani, a 2011 -es modellévtől igazán stabil a blokk hűtése olajozása és működése idén már ugye kijött a 201 le rsv4 ami eszméletlen meg a 1100-as v4 es tuonó ami szerintem naked/streefighter kategóriában idén aranyérmes lesz csak mint az rsv4 rf a sportgépek között
Semennyire, konkrétan ugyan annyira megízható mintha veszel egy 2007 es cbr 1000 rr-t ugyan enyivel
2011 utáni V4 es blokk mennyire kényes a kilóméterre?

Konkrétan találtam egy nagyon szépnek tűnő Tuonot 30ezerrel. Állapotát nézve nemigen pályáztak vele és nagyon finoman használták.
Én leendő tulaj vagyok. Most vadászok de még nem találtam szép példányt
túrázni is teljesen jó , én 175 vagyok a hétvégén csütörtöktől vasárnapig 1700 km-t mentem vele 3 x eláztam rongyá és az uccsó nap hazafelé ausztriából ahogy gyöngyöshöz értem az M3 on 250km/h utazóval jöttem debrecenig folyamatosan de beleszaladtam itt ott a 290 be is, csak tankolni álltam ki. Volt szerpentin tirolban asuztriában sőt még szlovéniában is nyúztam a hegyekben, most van benne 18700 km amiből 4500 km versenypálya. Tökéletes a blokk, csak olaj kell bele 4-5 ezerneként és természetesen benzin a télen kíváncsiságból mérettem egy kompressziót és endoszkóppal megvizslattuk a szelepeket a hengereket és belekíváncsiskodtunk itt ott ahol lehetett , tökéletes állapotban van minden porcikája. Használtan is nyugodtan rá lehet repülni a 2010 utáni gyártmányokra mert teljesen jól összerakták öket és bírják a strapát csak úgy mint egy japán de ezt ne híreszteljétek
nekem v4 rsv van de nem ismerek tuono v4 es tulajt
Sziasztok! V4 tuono tulaj van itt esetleg?
én jól megjárattam vasárnap , 650 km-t tekertem, friss olajjal szűz gumikkal, most van benne 17000 km körül és hibátlan, 20.000 körül vezérlánc és feszítő csere, aztán futhat tovább. Remekül összerakták a v4-est 2010 után.

Most ha jól tudom a környéken van egy v4 aprc 2011 es eladó piros fekete, 26000 körül csak ezen is kell a gyárilag elírt vezérműlánc csere. Hallottam ismerőstől.
na mi a szitu összerakták a gépet?
a drágaság :)
hthandras@gmail.com