Üdvözlök mindenkit! Elején sérült RSV 4 -hez keresek már elég régen első teleszkópot.Bontókat próbáltam már, az új ára horror.Merre induljak el? Köszöm szépen előre is a tippeket,tanácsokat!
nekem 2011-es RSV4 van, 18.000 km körül , ütöm vágom, 4500 km versenypálya van benne, semmi baja, olajat nem csípi , ami eddig szervizelés volt, az a kuplung deklinél a visszahúzó rugó alatti szimering ( 800 ft) kikopott és kiszivárgott picit az olaj. 4-5 ezerenkén olajcsere motl 15w 50 v 300 as full sintetic vagy agip racing 10w50 full sintetic s ütheted vághatod, esetleg szelephézag után állítás lehetett a motoron 20.000 nél a gépkönyv szerint ellenőrzés szükséges, de csak 2010-es modellévig volt jellemző hogy kellett rajta állítani, a 2011 -es modellévtől igazán stabil a blokk hűtése olajozása és működése idén már ugye kijött a 201 le rsv4 ami eszméletlen meg a 1100-as v4 es tuonó ami szerintem naked/streefighter kategóriában idén aranyérmes lesz csak mint az rsv4 rf a sportgépek között
túrázni is teljesen jó , én 175 vagyok a hétvégén csütörtöktől vasárnapig 1700 km-t mentem vele 3 x eláztam rongyá és az uccsó nap hazafelé ausztriából ahogy gyöngyöshöz értem az M3 on 250km/h utazóval jöttem debrecenig folyamatosan de beleszaladtam itt ott a 290 be is, csak tankolni álltam ki. Volt szerpentin tirolban asuztriában sőt még szlovéniában is nyúztam a hegyekben, most van benne 18700 km amiből 4500 km versenypálya. Tökéletes a blokk, csak olaj kell bele 4-5 ezerneként és természetesen benzin a télen kíváncsiságból mérettem egy kompressziót és endoszkóppal megvizslattuk a szelepeket a hengereket és belekíváncsiskodtunk itt ott ahol lehetett , tökéletes állapotban van minden porcikája. Használtan is nyugodtan rá lehet repülni a 2010 utáni gyártmányokra mert teljesen jól összerakták öket és bírják a strapát csak úgy mint egy japán de ezt ne híreszteljétek
én jól megjárattam vasárnap , 650 km-t tekertem, friss olajjal szűz gumikkal, most van benne 17000 km körül és hibátlan, 20.000 körül vezérlánc és feszítő csere, aztán futhat tovább. Remekül összerakták a v4-est 2010 után.
Most ha jól tudom a környéken van egy v4 aprc 2011 es eladó piros fekete, 26000 körül csak ezen is kell a gyárilag elírt vezérműlánc csere. Hallottam ismerőstől.
Aprilia RSV4 RF VS. (Honda vbr1000rr ; kawasaki zx10r ; ducati panigale r ; Yamaha YZF R1M; BMW S1000 RR) )
Tehát itt a NÉMET superbike teszt végeredménye, természetesen a várakozásokhoz mérten aprilia zsebelte be minden tesztpilóta alatt a leggyorsabb kört ;)
Találtam pár heylen de sokallok 30ezret egy kis darab fémért
Pár nap és megvan a gíp :)
Konkrétan találtam egy nagyon szépnek tűnő Tuonot 30ezerrel. Állapotát nézve nemigen pályáztak vele és nagyon finoman használták.
Most ha jól tudom a környéken van egy v4 aprc 2011 es eladó piros fekete, 26000 körül csak ezen is kell a gyárilag elírt vezérműlánc csere. Hallottam ismerőstől.