Egy srác nézegette a mocim azt megállapította h van benne power szelep! Biztos forrásból tudom h 50-en nem is lehet power szelep, de ő állítja h van benne nah ennyit erről!
nem mondtam egy szóval sem h derbi blokkos csak ha tuningolja vki és ha a kuplungba erőssebb rugót akar akkor Derbi szettet kell vennie!csak a kuplungja különbözik a minarelli am6tól!am hengerszett ftengely fogaskerekek mind u az mint az am 6é!csak a kuplungja olyan mint a derbié(erősebb)
szevasz!bocs lehet nem ide tartozik csak van egy cpi endurom ennek ugyan úgy van supermotoja én csak ajánlani tudom ha tuningolod akkor am6os blokk alkatrészek kellenek (minarelli am6)ezzel egyezik meg a blokkja a kuplungja más mint az apriliáé az erősebb apriliánál 4 rugo van a kuplungba ennél 5!én tuningoltam is és elég "vad",nézd meg az adatlapot!azt nem tudom h m.o.on hol forgalmaznak ilyet enyém külföldi!
Tudtok mondani valamit errős a topusról?Mert van 1 összetört DiTech-em és gondolkodok h 1 ilyenre benevezek mert még A1 nincs de ez a motor naon teccik Arra lennék kivcsi h Megbízható e? Mennyit megy?(úgy is tuningolva lenne ) Bírja a telója az 1kereket és jól tűri e a terepet?Ezen már van e önindító mert a Derbi Sendrán nincs és ha jól toom ez is derbi blokkos? Előre is megköszönöm a válaszokat
Nekem az autón volt direkt szűrő, de levettem, igazából nem sokat jelentett teljesítményben, talán ha max. 1-2 %-ot, de azt nem lehet észrevenni. 2 ütemü mociknál lehet többet jelent, de azt nem próbáltam még.
ez nem teljesen igaz....ha sportlégszűrőt teszel a motorra, nem csak a hangja fog megváltozni, hanem a motor is erősebb lesz tőle....(erősebb,pörgősebb) (10essel nagyobb főfúvóka kell bele, mert ugye ha a motor több levegőt meg benyát éget el, akkor jobban fog menni is.....)nekem kb úgy vette a fordulatot mint egy 125-ös....az viszont tényleg igaz, hogy nem szűri meg annyira a levegőt, szóval a hengerre, karbira nézve káros....de hát kinek mi éri meg....
Aki azt mondta neked hogy nincs az átbaszott