nem tudom h ki hogy van ezzel de én eleve nem tennék direktszűrőt endurora supermotora!am meg nem ér semmit max akkor minimálisat h ha átfúvókázod!fölösleges!inkább vegyél olajat azon a pénzen:D
Hali, tényleg semmi értelme? se malossi, polini , stage 6 ... -nak se?
rendszert nem akarok mert ugyebár 50 HUF körül mozog, annyit meg azért nem akarok költeni rá.
Na hali! Szerintetek melyik sportlégszűrő lenne a legjobb? (melyiktől menne "legjobban?", jah és a keretre 6 ropit szánék rá .) Annyit kell tudni, h 03-as évj. tiszta alap csak a folytás van kiszedve.
Sziasztok szeretnéma segítségeteket kérni hogy veszprém megyében avgy valamelyik szpmszédos megyében van e olyan pálya ahol lehet mocizni mondjuk go-cart pálya ami fekszik az ötveneseknek légyszi irjatok angyon fontos lenne
elöre is köszi
üdv.:DoDo
héjj srácok, ti mien idöközönként feszititek utánna a láncot? mert nekem mikor megfeszitem ideálisra akkor 5 km után ugyanolyan laza mint volt hiába huzom meg a támasztó csavart ennyire nyúlik a lánc vajon?
Csak ki kell cserélnem a fogaskereket, mert nagyon vigyázni kell hogy a motor ne pörögjön 10ezer felé, mert még simán pörögne felette is.
Mennyibe kerül egy hőfokmérő?
Megnéztem a fogaskerekeket, 12/51, megnéztem a fogyasztást is, 160 km-t tudtam menni mikor tartalékra kellett állítani a tankot, ez 5 literes fogyi, ami már nem olyan rossz a 21-es karbival
hát sztem új szivattyút ne nagyon akarj venni, mert drága.....am meg, hogy-hogy ki volt kötve? ezek fiatal motorok nem? sosem értem meg miért kell kikötni..... (max akkor kötném ki, ha besülne a motorja, amiatt, mert hogy nem kapna elég olajat....de más okból soha.....hát am nem hiszem, hogy tönkrement volna....havernak a szerelő kötötte ki (mert besült a motorja 2* is) és ő is csak kiszedte a szivattyúból a kábeleket, csöveket, és ennyi.....nem hiszem, hogy tönkrement volna, de ki tudja....
hát nem tudom h mennyi lehet!de nekem volt már úgy h kivolt kötve le is volt szedve (tankba kevertem én is)és most nem rég vissza került ,akkor levegős volt van ott egy kis csavar is azt tekerd ki légtelenítsd le aztán nézd meg!am nem nyomja erősen fordulaton má elég szépen jön de nem is erősen!
ez elég nagy baj hogy levolt levan kötve és aszivattyú meg rajta van a motoron!annak sztem má kakukk van azé mert ugye az áthaladó olaj keni a belsejét és ha az olajnélkül "működött"akkor annak vége van,sztem!
de amúgy az a legfontosabb, hogy alapjáraton, gáz adása nélkül is nyomja az olajat....az másodlagos, hogy magas fordulaton nyomja e.....
am 1:40es keveréket tegyél a tankba azt csá
annyi az egésznek a lényege, hogy olaj menjen a szivattyúhoz....és ha a szivattyú azon a csövön ami a karbiba megy, nyomja az olajat, akkor jó.....amúgy ha meg mostanság mész vele, és nem sül be, akkor valószínűleg működik a szivattyú meg mi van kikötve? az olajtartály? akkor hogy van különolajozás? de am nem nehéz ezt megnézni tényleg....egy fél perc....meg egy tank benya, mert miután visszakötöd a szivattyút a karbira, utána is keverék kell, hogy a tankba legyen különben lehet, hogy egy ideig nem kap olajat, és besül....
rendszert nem akarok mert ugyebár 50 HUF körül mozog, annyit meg azért nem akarok költeni rá.
Előre is köszi a tanácsokat, tapasztalopkat! THX
elöre is köszi
üdv.:DoDo
Mennyibe kerül egy hőfokmérő?
am 1:40es keveréket tegyél a tankba azt csá