Természetesen a karbi dellorto, a gázbowdent sikerült megbabrálni, kicsit levágtam a burkolatból, és tökéletes lett, igaz ráment 1 órám, majd a külön olajozás csöve is rövid volt, kereshettem hosszabb csövet, ráadásul a gyári torokra rámegy a hűtés, azt is le kellett kötni, mert a malossi torokra nem megy hűtés, szépen elment a napom a szereléssel de már alakul, holnap még az uszót kell beállítani és kész is a levegőszűrőt is kitisztítottam, majd beolajoztam,megnéztem a membránt is, karbon van benne, mostmár legalább megismertem a motort holnap tesztelem a motort
legjobb tudásom szerint a PHBG az Dellorto karbi, nekem is pont az volt rajta elvileg msotmáűr van annyi köze a Malossihoz, hogy a malossi cég gyártja, vagy vmi ilyesmi.....
a gázbovdennel lehet gond....mert ha a gyári hosszabb vagy rövidebb akkor nem valószínű, hoy be tudod rakni, bovdent kell venni....kivéve ha a különolajozás ki van kötve.....
de ha a gyárinál kisebb fúvókát teszel rá, vagy ha nagyobbat teszel is, utána kell állítani, vagy különben LEHET hogy dadogni fog....persze nem biztos, viszont ha nincsbeállítva, akkor eszi a benyát mint állat.....a 90essel meg jóhogy jobban megy mondjuk a gyári az sztem 67 körüli azokban is.....
az áttétel meg elöl 11 hátul 51 fog.. :) szal elég jol gyorsul.... de sztem nem cserélem le a gyorsulási élményt a végsebességre:P nekem a gyorsulás fontosabb + sokat megyek terepen... enyémben is 14es karbi van amugy :)
egyáltalán nem dadog a motor és a gyorsulása joval jobb 90es fúvókával szal sztem nem rakom vissza, max kiprobálom h. azzzal milyen ehez képest :) a motor kb 4litert fogyaszt.. az elmegy sztem :)
haveromnak 16os karbival ( a tuaregeken ez a gyári méret) ment a motor, 50esként is, meg 70esként is....annyi, hoy a karbi dellorto SHA volt, az pedig olyan, hogy egyetlen állító csavar van rajta, az pedig asszem, az alapjárat.....és azzal ment tökéletesen.....
Biztos hogy beállítási gond, mert 14-es karbival valóban nem kellene sokat ennie, de az se biztos hogy a 14 es karbit normáliosan be lehet állítani a polini hengerhez. Majd kipróbálom a nagyobb karbival, csinálok fotót is a hengerről, mert nem tudom pontosan a típusszámát, csak annyit hogy a hengerfejen polini jel van, a hengeren meg valami számok.
jah és Hullarablo - 14es karbival keveset kéne fogyasztania.....ha sokat evett akkor az valószínűleg, csak beállítási gond volt...lehet, hogy az úszó.....a 21es karbival emg szintén meg fogja enni a 6 litert....nekem azt mondték, hogy a 70es henger + a 19es karbi, az legalább 5 literes fogyasztás.....
hát ha msot dadog a motor ezzel a 90es fúvókával akkor cseréld csak vissza....meg a angyobb fúvókának az az átka, hogy ugye több benzint enged át....és ha túl nagy a fúvóka, akkor sokat kap, és dadog, meg nem égeti el az összes benzint amit kap, és az csak átfolyik rajta.....vagyis a fogyasztása is nő, és ezzel csak a gyorsuláson tudsz változtatni, a végsebességen sztem nem.....am ha vkinek van kérdése kérdezzen nyugodtan, nem vok szerelő, 17éves vok....de vmennyit már tudok a motorról muszáj volt az enyémnél tanulgatni, mert volt vele pár gond szóval ha van kérdés, és úgy gondoljátok, hogy esetleg tudnék segíteni akkor szóljatok nyugodtan:) nah széles utat!
nekem a 70es hengerhez az NGK B9ES gyertyát ajánlották...az van benne és szépen megy is....
a főfúvóka meg.....az a végsebességen nem angyon változtat, max ha nagyobbat teszel bele, és nem állítasz a karbin, akkor dadogni fog meg nem fog úgy menni.....valószínűleg.....ha azt akarod hogy a végsebessége jobb legyen, vegyél rá másik áttételt....nekem a motor 3 sebességes, elöl 12es hátul meg 36os van.....és így megy 110et kb.....a fogyasztásról majd jövőhéten írok, mert akkor derül ki
Szétszedtem a gyári karbit, nekem 76-os fuvoka volt benne, nem is rakom vissza ezt, majd a 21-est szerelem be ha megjön holnap. Engem is érdekelne milyen gyertyát érdemes használni tuningolt hengerhez!
nekem is 21es karbi volt rajta, és elég sokat, 5-6 litert evett meg....és nekem nem is ment jól vele, most 19es van rajta, ezzel sokkal jobb....igaz nekem 70es hengerem van.....
helló! ha nem gond, akkor én is írnék most ide....nekem 70ccm-es Tuareg Rallym van....persze Aprilia:) nah szóval.....én nem tudom, hogy nektek, hogy néz ki pontosan, de a membrán az nem a karburátorban van, hanem a hengernél, a szívócsonknál.....am itt egy kép a membránról:) a fogyasztás meg, sztem se sok a 4-5 liter, ha mondjuk 16-17es karbi van a gépen, akkor viszont lehet, hogy csak 3-4litert eszik.....nekem am dellorto phbg 19es van rajta....most fog nemsokára kiderülni a fogyasztása:) jah és a főfúvóka meg, általában 70-80 között van az ilyen motorokban, viszont nekem a gyári fúvóka az 67 volt....de am a motor leírásában tuti bene van.....
nah széles utat!
a főfúvóka meg.....az a végsebességen nem angyon változtat, max ha nagyobbat teszel bele, és nem állítasz a karbin, akkor dadogni fog meg nem fog úgy menni.....valószínűleg.....ha azt akarod hogy a végsebessége jobb legyen, vegyél rá másik áttételt....nekem a motor 3 sebességes, elöl 12es hátul meg 36os van.....és így megy 110et kb.....a fogyasztásról majd jövőhéten írok, mert akkor derül ki
előre is kösz
a képen a gyári fúvókám van
nah széles utat!