Ha a színeket összekötötted és nincs szikra, akkor hiba van. Ez a gyújtás nem 12V rendszerű hanem gyújtótekercses, ami minden energiát előállít a CDI-Trafó számára.
Sajnos nem tudom, milyen feszültségértékek közlekednek rajta.
Ellenállást mérj, a fekete és a piros között 1750 Ohm körül kell lennie, a zöld és fekete között 23. A képen látható műszer bal alsó 2000 és 200 állásában. Gondolom a tiéd is hasonló.
Sikerült szereznem egy multimétert.
Az alaplapból kijövő piros vezetéken 4.7 Voltot mértem indítás közben
A zöld vezetéken szintén.
A kérdés az h a trafónak elég-e ez a feszültség vagy többnek kellene h legyen.
A piroson kell kijönnie feszültségnek, de nem 12 volt. http://transmic.pagesperso-ora... itt van egy táblázat, a STATOR szó alatt egy multiméterrel ellenállást mérj. Leginkább a fekete és a piros között.
Üdv mindenkinek.
Esetleg valaki megtudja mondani,hogy hogyan kössem be a gyújtásomat,mert ahogy én próbáltam az nem volt sikeres mert nincs szikra.(ahogy próbáltam:színre színt azaz alaplapból kijövő vezetékeket a gyújtótrafóval összekötöttem és a trafóban lévő maradék narancssárgának adtam 12voltot.A blokkot összekötöttem az aksi negatívjával.
Az alaplap 2 kék vezetékét összekötöttem.
Ha valakinek van ötlete hogy miért nincs szikra,lègyszi írjon.
Aprilia AF1 alkatrészek eladóak.Érdeklődni üzenetben vagy telefonon
06308740159