biztos van nekik vagy esetleg netről leszedik vagy valami katalógusból mert yamaha dt-re és a gsxr-emre egyből tudták milyen kell még a lenkerekek távolságát is megmondták.
Azt nem tudod hogy megvan nekik a rajz hozzá vagy nekem kell adni? Mert azt nem tudok csinálni. Gondolok itt a felfogatásra lyuk kiosztás ilyesmi. Am köszi a címet
A lényeg: a kézi hátsófék működtetéséhez NEM kuplung főhengert kell felszerelni, már csak azért sem, mert azt kuplung kiemeléséhez gyártották, hanem egy különtartályos első fékpumpát, fejjel lefelé. Egy ilyennel egyébként simán elfér a gyári, vagy utólag felszerelt univerzális hidraulikus kuplung pumpája is. A hátsó fékhengerbe pedig valóban a tartály csatlakozásának a helyére szoktak egy csonkot hegeszteni, és abba csatlakoztatják a felső kézi pumpát, így annak a tartályáról működik mindkettő. A gixxeren látszik egyébként nagyítva.
Miért te hogy neveznéd? Főkuplunghengernek? Második kérdésed: igen, oda csatlakoztatják, nem hiába nem a másik fékcső áteresztőcsavarjához, hogy miért? Mert így működik, ahogy te írod úgy nem. Valószínű egyszerűbb lenne a dolog, ha úgy is működne. És igen, nekik nincs kiegyenlítőtartály a hátsó FŐFÉKHENGEREN.
Nálad is van némi forgalomzavar.
"kuplungfőfékhengert " Az milyen? Miért van a kuplungba fék?
Valami itt sem jó, vagy csak én nem értem? "Innen egy átalakítóval csatalakozik a hátső főfékhenger kiegyenlítőtartály kivezetésébe. " A kiegyenlítőtartály kivezetésébe? Miért oda? Miért nem arra a fékcsőre ami megy hátra a féknyereghez? Vagy leveszik a kiegyenlítőtartályt onnan és az "helyett" kötik be?
Nem kuplungkart szoktak rakni, hanem sima első fékpumpát, csak fejjel lefelé! A hidraulikus kuplung pumpájától nem is férne el normálisan a bovdenes kuplungkar! Valahogy így:
Hát akkor asszem beszélnem kell vele. Bár CNC-s haver van nekem is de gondolom a Kötél már vágja fejből mit hogyan kell csinálni az RR-re. Most néztem a Fülöp G. válaszolt de ő ist azt mondta mennyek ki a gyakorlásra nézzem meg az RR-t meg beszéljek a Pistával. Majd valami lesz. köszi
Át van alakítva mindegyik olajozása, még így is elmegy egy idő után a nyomás ha gyertyában haladsz, ezért van nekik olajnyomáslámpa helyett egy sípoló lófasz, mert azt biztos meghallod.
Lácnkereket láncot bármilyet olcsón: http://www.gorgoslanc.hu/
"kuplungfőfékhengert " Az milyen? Miért van a kuplungba fék?
Valami itt sem jó, vagy csak én nem értem? "Innen egy átalakítóval csatalakozik a hátső főfékhenger kiegyenlítőtartály kivezetésébe. " A kiegyenlítőtartály kivezetésébe? Miért oda? Miért nem arra a fékcsőre ami megy hátra a féknyereghez? Vagy leveszik a kiegyenlítőtartályt onnan és az "helyett" kötik be?