Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát körbemenni biztos-a motorom körül...kormányon ülni is,ha vki be nem hajtja az oldaltámaszt...és valszeg a kitámasztót is le fogom tudni rakni...ha viszek két 17-es kulcsot...
Fülöp Gabesz...jövőre hány elem fog menni ebből, ilyen körülmények között?
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Sziasztok! Komplett összeszerelt kormányfék rendszer eladó! Fém fékcsövekkel! Kormányon lévő fékmunkahenger(12es, jól adagolható,fékkarral)-fém fékcső-láb fékmunkahenger(benne az átalakító)-fém fékcső-CBR600féknyereg. Külön külön is eladóak az alkatrészek! Érdeklődni telefonon lehet érte ha valakit érdekel: 06/70 566 5020.
Külön a CBR 600 féknyereg 5.000 Ft, F4es tartót adok hozzá. Egybe az egész 35.000 Ft. Alkatrész árra is többe kerülne, de én már nem fighterkedek így nekem fölösleges. Az egész cuccot 1 hétig volt időm használni. Sérülésmentes!
Ezt a sportot mi is elkezdtük, egyik jó barátommal, de a rendőrnek nem tetszett. Azóta áll a projekt.
Amikor utoljára próbálkoztam egykerékkel, a holtpontot mondjuk még messze nem értem el, de leginkább az volt a baj, h ahogy húztam a gázt, és engedtem kicsit vissza, nem is tudtam egyanesen lerakni, mert tépni kellett a gázt, h ne basszam oda az elejét,...persze odabasztam... Aztán még jól be is kacsázott a végén . Tehát tleg valami olcsó géppel kéne kezdeni, mert elfektetni egy japán belpiacos idomos gépet nem olcsó mulatság, igy el is álltam az ötlettől akkor. Mondjuk ha vennék valami szoci vasat, akkor meg a faterom dobna ki már végleg a garázsból, így is átköltöztem már a szomszédéba is . Talán egy simó elférne .. ((Csak kiröhögnének vele Igy is azt hallgatom h mért nem veszek nagyobbat mert itt sokan azt hiszik h korfüggő a motornagyság, én meg nem akarok, mer még csak 2 éve nyomom, akkor meg minek A 125ös meg 16 éveseknek való elvileg.))
Ha meglesz a videó küld el!
Azért anyyira nem felesleges, most nem linkelem a youtube-os videókat de azért néhány ügyes ember tud LC4el is érdekes dolgokat művelni! Ha érdekel keress rá! Egyébként pedig csak pusztán baráti vita volt részemről amiből mind aketten vagy legalábbis én csak okosabbak lehetünk
Ajánlj valamit!
Mért nem próbálkozol valami komolyabb trükkel?
úgy tervezem, holnap, ha nem esik a hó, kimegyek, és megtanulok
körbeegykerekezni tankon háttal ülve, elengedett kézzel, lejtőn,
hatodikban...de ha esik a hó, akkor is
KTM topic? Az amatőr sztánt rájderek nem valószinű hogy lc4-el meg exc-vel kezdenek úgyhogy az alább írtak teljesen feleslegesek ide...
bocs, most olvasom hogy 250es exc, én a 115 kg ot 520 ról tudom..
én úgy tudom lc4-lc4 között is van külömbség az enyém 96os egy kipufogós önindító nélkül és sokminden nélkül adataiban mindenhol 140 van a 160 lehet másik tipusué de ezzel az erővel az exc is lehet több mert benzin viz + olaj de várom a reakcódat mert kiváncsi vagyok
És itt van egy lc4 adat...hivatalos:690 Supermoto MŰSZAKI ADATOK MOTOR: egyhengeres 4 ütemű HENGERŰRTARTALOM 654 cc FURAT/LÖKET 102/80 mm VÁLTÓ 6 fokozatú körömös kapcsoló INDITÁS önindító FUTÓMŰ: RUGÓZÁS ELÖL WP-USD 48 mm RUGÓZÁS HÁTUL WP-Monoishock Pro-Lever himbával RUGÓÚT ELÖL/HÁTUL 210/210 mm ÜZEMANYAGTARTÁLY kb. 13,5 liter TÖMEG (MENETKÉSZ) kb. 154 kg (benzin nélkül)
Itt van a 250esnek a hivatalaos honlapról leszedett adata..250 EXC MŰSZAKI ADATOK MOTOR: egyhengeres kétütemű HENGERŰRTARTALOM 249 cc FURAT/LÖKET 66,4/72 mm VÁLTÓ 5 fokozatú körmös kapcsoló INDITÁS berugókar FUTÓMŰ: RUGÓZÁS ELÖL WP-USD 48 mm RUGÓZÁS HÁTUL WP-PDS lengéscsillapító RUGÓÚT ELÖL/HÁTUL 300/335 mm ÜZEMANYAGTARTÁLY kb. 9,5 liter TÖMEG (MENETKÉSZ) kb. 100,8 kg (benzin nélkül)
Forgalmi=szárazsúly...pluszz víz olaj akksi benzin és kész is a 160....én mázsálón mértem a mindkettőt így jőtt ki a nem parányi különbség....Ugyanolyan parasztvakitás mint a lóerők....60meg 70 500ccm egyhengeres endurókba.muhahah leér keékre oszt marad 45
Nyugi, nem vagyok paprika.Amúgy, még mindig a powernél maradva, a 250-es CR-el
énis a szelepnyitás alatt keróztam, mert vot ottis elég kraft.De egy 125-ösnél már más
a helyzet.A tiéd sem 125, v igen?Ügyesen nyomod amúgy...

144 kg van irva a forgalmimba( LC4)
haver exc re azt mondta hogy 115 kg
az csak 30 vagy valamelyikünk téves infóval rendelkezik?
Azé ennyire nem vérkomoly a vita hogy piros fejet kiván Nade komolyan elgondolkodtam és speciel nekem könnyebb volt kerekezni az excvel totál alapról mint az Lc4-el,abból kifolyolag hogy az lc4 jó hatvan kilával nehezebb és ha valóban lassan kerekezel és nem folyamatosan gyorsulva 15-20km-h Nagyon kell korrigálni a gép oldallengéseit ami súly növekedésével bizony egyre nehezebb! Szóval én erre írtam. Az erő legyen veled
Leáttételezni? Én derbimen hosszabb áttétel van 2-vel nagyobb elől és így is könyedén jön föl
50 ccm keró 6.ban
link
gyúrjál rá hogy fel tudd venni.nagy rántás kell vagy nagyon le kell áttételezni!
Énis összefoglalom: poweres géppel nem lehetetlen szépen egykerekezni...
DE NEHEZEBBBBBBB!
Helló és mi van a power nélküli 50-es endurokkal