Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg elég ha több olajat teszek a gépbe és nem kell az olajzáshoz nyúlni?
Azért itt van némi fogalomzavar. A munkahenger=féknyereg. Amit te húzol vagy tapsol az a főfékhenger. Munkahenger nem hajt semmiféle féket, mert az maga a féknyereg. Meg lehet csinálni hátra a féket egy nyereggel is, úgy hogy lábbal is tudod tiporni, meg kézről is tudod húzni. A bal csutkára egy kuplungfőfékhengert szoktak rakni, többnyire olyan kawáról mint az enyém, de bármelyik jó lehet, ha elég nagy átmérőjű a dugattyú benne. Innen egy átalakítóval csatalakozik a hátső főfékhenger kiegyenlítőtartály kivezetésébe. Magyarul a hátsó főfékhengerről ami jön le cső a kiegyenlítőtartályhoz, oda egy adapterrel csatlakoztatják az elölről jövő fékcsövet, így mindkettőről működik. Kötéléknek már 2 munkahenger van hátul, két első radiál, ami egy házilag gyártott konzollal rögzül. Ezekre külön külön csatlakozik a hátső főfékhenger és a kézi fék is.
Cső Tomi! Ja most így döntöttem. A JSFT oldalon Írtam az email címre azt gondolom a Kötél nézi de még nem válaszólt. Majd lehet felhívom vagy ha tudsz még emailt akkor írd már meg légyszi
Át akarod alakítani a gépet? Kérdezd a Sénig Tibót, vagy a Kötél Pityut!
Igazából a munkahengerbe bekötés és működése érdekelne a többit nagyából vágom. köszi
Egy első féknyerget tegyek hátra a mostani helyett? Az érdekelne hogy vezetem a kormányra a hátsóféket és hogy fog működni munkahenger nélkül? Leírnád pontosabban köszi
Ok, javítottál, bocs, nemszótam!
5 dugattyús elsőfék?
Hidraulikus kuplungkar?
(muhaha)
a hondáknál álltalában nem alakítanak az olajzáson csak több olajat öntenek a motorba!nekem is így van!hátulra meg elég 1 első nyereg is , amit bekötsz a hátsó fék munkahengerébe és nem kell konzol hozzá, igy 1 munkahenger hajt 2 féket!igy kicsit egyszerűbb és ha utcán is használod nem köt bele a rendőr h mért van 2 fék hátul.
köszi
4 vagy 6, bocsi...
Olajzás az jó kérdés, de az a leglényegesebb dolog. Van BP-en pár műhely akik csináltak/nak ilyet. Kilépőt meg a segédvázra kell csinálni vaslemezből.
4 vagy 5 dugattyús elsőféket kell hátra is rakni. Kell hozzá csináltatni 1 konzolt, amin marad a gyári, és rámegy az első is. Aztán azt be kell kötni a hátsó főfékmunkahengerbe, és onnan fel kell vinni egy hidraulikus kuplungkarba a fékcsövet, h bal kézzel is lehessen fékezni, meg lábbal is.
Milyen féket tegyek hátra pluszba és hogyan? Nem sokan járnak itt ugy látom és elég ritkán.......
Mekkora lánckerék fér el hátul anélkül hogy flekszelni kéne a lengővillát. A Kötél Pistának asszem 70 fogas van de ott már vágni kelllett.
Üdv mindenkinek. CBR 1000RR átalakításához kérnék tanácsokat stuntra. Olajzás kilépő segédváz kormányfék ilyesmi köszi
Elkelt már rég...
hello
érdeklődnék hogy megvan-e még a lánc?
CBR 600ra 275 mm-s hátsó féktárcsa stunt célra eladó! F3,F4,RR..

ár: 12000 ft
atta916@freemail.hu
06 30 938 5629
http://www.sportmotor.hu/motor... kispajtás tolja a 250es quadnak :D
videk

http://www.facebook.com/profil...!/video/video.php?v=100408059
996894

http://www.facebook.com/profil...!/video/video.php?v=10040875
9996824


250-es vagy 125 rendszámos nem fostalicska mocit beszámítok
http://www.tommot.hu/video/39-kunmadaras-motorfesztival-2

Ezt Kunmadáron csináltam, vidi,- stunt is van rajta! HANGGAL nézd meg!
már látom, bocs
mennyi az annyi?
Akit érdekel a kerekezés meg a stunt riding eladó lett a gixxerem



http://www.kepesmotor.hu/suzuk...


Olaszországból
behozott gixxer
csak hobby célra! Ezt nem kell fúrni faragni, gerincvédő fel és máris tanulhatsz egykerekezni stoppizni : )

R1 első futómű
Fém fékcsövek
Blokkvédő cső
Kilépő
Bukógomba
Nagy lánckerék
Leo Vince karbon dob
Olajszivattyú átalakítva kerekezéshez
karbon váz és deknivédők (nem matrica)
Sport légszűrő
pazaz kormány

250-es papíros vagy 125 papiros motort beszámítok alku csak beszámítás esetén! Csak hozzáértőknek, mennyit engedsz a feléből kíméljenek! NEM GYEREKJÁTÉK JÓL GONDOLD MEG HOGY ELBÍRSZ-E VELE! Nem mindenáron eladó!


Hirku Ricsi (Hajdú megye)

06/30/206-21-23

richard.hirku@gmail.com