Azért itt van némi fogalomzavar. A munkahenger=féknyereg. Amit te húzol vagy tapsol az a főfékhenger. Munkahenger nem hajt semmiféle féket, mert az maga a féknyereg. Meg lehet csinálni hátra a féket egy nyereggel is, úgy hogy lábbal is tudod tiporni, meg kézről is tudod húzni. A bal csutkára egy kuplungfőfékhengert szoktak rakni, többnyire olyan kawáról mint az enyém, de bármelyik jó lehet, ha elég nagy átmérőjű a dugattyú benne. Innen egy átalakítóval csatalakozik a hátső főfékhenger kiegyenlítőtartály kivezetésébe. Magyarul a hátsó főfékhengerről ami jön le cső a kiegyenlítőtartályhoz, oda egy adapterrel csatlakoztatják az elölről jövő fékcsövet, így mindkettőről működik. Kötéléknek már 2 munkahenger van hátul, két első radiál, ami egy házilag gyártott konzollal rögzül. Ezekre külön külön csatlakozik a hátső főfékhenger és a kézi fék is.
Cső Tomi! Ja most így döntöttem. A JSFT oldalon Írtam az email címre azt gondolom a Kötél nézi de még nem válaszólt. Majd lehet felhívom vagy ha tudsz még emailt akkor írd már meg légyszi
Egy első féknyerget tegyek hátra a mostani helyett? Az érdekelne hogy vezetem a kormányra a hátsóféket és hogy fog működni munkahenger nélkül? Leírnád pontosabban köszi
a hondáknál álltalában nem alakítanak az olajzáson csak több olajat öntenek a motorba!nekem is így van!hátulra meg elég 1 első nyereg is , amit bekötsz a hátsó fék munkahengerébe és nem kell konzol hozzá, igy 1 munkahenger hajt 2 féket!igy kicsit egyszerűbb és ha utcán is használod nem köt bele a rendőr h mért van 2 fék hátul.
4 vagy 5 dugattyús elsőféket kell hátra is rakni. Kell hozzá csináltatni 1 konzolt, amin marad a gyári, és rámegy az első is. Aztán azt be kell kötni a hátsó főfékmunkahengerbe, és onnan fel kell vinni egy hidraulikus kuplungkarba a fékcsövet, h bal kézzel is lehessen fékezni, meg lábbal is.
Olaszországból
behozott gixxer
csak hobby célra! Ezt nem kell fúrni faragni, gerincvédő fel és máris tanulhatsz egykerekezni stoppizni : )
R1 első futómű
Fém fékcsövek
Blokkvédő cső
Kilépő
Bukógomba
Nagy lánckerék
Leo Vince karbon dob
Olajszivattyú átalakítva kerekezéshez
karbon váz és deknivédők (nem matrica)
Sport légszűrő
pazaz kormány
250-es papíros vagy 125 papiros motort beszámítok alku csak beszámítás esetén! Csak hozzáértőknek, mennyit engedsz a feléből kíméljenek! NEM GYEREKJÁTÉK JÓL GONDOLD MEG HOGY ELBÍRSZ-E VELE! Nem mindenáron eladó!
Hidraulikus kuplungkar?
(muhaha)
érdeklődnék hogy megvan-e még a lánc?
ár: 12000 ft
atta916@freemail.hu
06 30 938 5629
http://www.facebook.com/profil...!/video/video.php?v=100408059
996894
http://www.facebook.com/profil...!/video/video.php?v=10040875
9996824
250-es vagy 125 rendszámos nem fostalicska mocit beszámítok
Ezt Kunmadáron csináltam, vidi,- stunt is van rajta! HANGGAL nézd meg!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Olaszországból
behozott gixxer
csak hobby célra! Ezt nem kell fúrni faragni, gerincvédő fel és máris tanulhatsz egykerekezni stoppizni : )
R1 első futómű
Fém fékcsövek
Blokkvédő cső
Kilépő
Bukógomba
Nagy lánckerék
Leo Vince karbon dob
Olajszivattyú átalakítva kerekezéshez
karbon váz és deknivédők (nem matrica)
Sport légszűrő
pazaz kormány
250-es papíros vagy 125 papiros motort beszámítok alku csak beszámítás esetén! Csak hozzáértőknek, mennyit engedsz a feléből kíméljenek! NEM GYEREKJÁTÉK JÓL GONDOLD MEG HOGY ELBÍRSZ-E VELE! Nem mindenáron eladó!
Hirku Ricsi (Hajdú megye)
06/30/206-21-23
richard.hirku@gmail.com