Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy valamelyiknek a fogaskereke még passzol a sajátján kivűl Suzuki gs500-ra?
hát a védőfelszerelés az természetes,hogy kell!
előszőr valami kisebb szeretnék kezdeni,szerintem kezdésnek ez túl nagy lenne nekem.nem szeretném mindjárt összetörni magam,hogy elmenjen a kedvem az egésztől.azért köszönöm a válaszokat.
várom a további javaslatokat!
Üdv.:Ákos
elősször is védő felszerelés,neked és a motorodnak aztán meg sok bátorság és beválalás
haliD hát sztem kezd gsx-r 1000-el ha azzal megy utána akk már mindennel am viccen kívül van egy cimborám aki 2 éve k4 1000-es gixxerel kezdte most is még azt hajtja és nagyon jól már! pont van egy eladó gixxerem nem fighterezésre volt használva csak ez a stílus tettszik. mondjuk h fighterez vele versenyszerűen ahoz azért kellenek alakítások rengeteg! 600 000 ft ba már megválnék tőle!
Sziasztok!

Már elég régóta motorozom és most valami újra vágyom.Arra gondoltam kipróbálom a stunt-ot.Na ehez kell a ti segítségetek!Milyen motorral érdemes elkezdeni?milyen átalakítások szükségesek hozzá?

előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.Ákos
Értem. Alu hegesztés az annyira nem gond mert van egy nagyon jól hegesztő ismerősöm ,avival nagyon szépen hegeszt. A másik simsonom első telójára már hegesztett fület ,de semmi gond nincsen vele. Tavaszig megoldom valahogy Köszi mégegyszer a tanácsokat!
Köszi, igen, tartófüleket kell legyártani a másik nyereghez, de az a baj, hogy az aluval nehezebb bánni, kevesebben is tudják jól hegeszteni, és drágább is. Én vasból csináltam tartót mindkét nyereghez. Mindenképpen egy konzolon kell legyen mindkettő, hogy lánc-állításnál együtt mozogjanak előre-hátra.
Lenne még egy kérdésem apraszaki. A második nyerget hogyan fogassam fel rá? Hegesztessek alu tartókat a másik nyereg tartójához? Mert ha megnézed az egy olyan egybe kiöntött nyereg tartóval együtt. Vagy hegesszek vasat a villához és ahhoz fogassam a felvezetett fék nyergét?(csak akkor az a gond hogy a lánc spanolásakor a nyereg egy helyben áll vagy nehézkes lenne állítani) Annyi lenne a lényeg hogy te hogyan fogatnád fel ,vagy ezt hogyan szokták. Előre köszi! Ja és amúgy nagyon komoly a géped! Már vagy 2-3 tokaji motoros találkozón láttam
Nem igazán tudom hogy működne vele. én is gondolkoztam már ilyenen de még nem láttam sehol ilyet.
Köszönöm szépen a segítséget! Én is erre gondoltam hogy a legjobb talán a két nyereg lenne. Egyenlőre megcsinálom csak sima tárcsafékesnek és ha majd szerzek a bontóból cuccot akkor a felvezetett féket is Amúgy ezek vannak eddig hozzá:
Szerintetek a zsiguli kuplung munkahenger jó lenne hátsó fékmunkahengernek?
huligánok
Véleményem szerint az a legtisztább, ha két külön féknyereg van, a kézi féknek úgyis erősebb kell, nem elég a gyári 1dugós, az maradhat lábféknek, a kézihez meg fel kell szerelni egy 2-vagy 4 dugósat.
hali! ha nem vettél még stunt motort akk szeretném ajánlani az enyémet. ez egy gsx-r 1000 k2 fighternek csinálva de utcán használom túrázásra nekem maga csak a stílus tettszik stunt-olni nemtudok. másik motor vásárlása miatt adnám el és mert sürgős ezért ilyen olcsó. már sajnos 600 000 is odadnám. magyar papíros műszakis,garantáltan 17 000 km-el. megbízható jó motor. ha érdekel dobj egy sms-t visszahívlak. 0670 421 6829 köszi csáó
Én pont tegnap kérdeztem egy szakitól és aztmondta hogy kell egy szelep bele ami nemengedi hogy egymásba dolgozzanak. De énis szeretnék kérdezni. Szerintetek a zsiguli kuplung munkahenger jó lenne hátsó fékmunkahengernek?
Sziasztok! lenne egy kérdésem. Hátra is szeretnék tárcsaféket a stunt gépemre. Meg is van hozzá minden. Csak az a gond hogy felvezetett "kézi "féket is szeretnék rá. Az lenne a kérdés hogy egy fék nyeregre megoldható a két főfékhenger rákötése? Tudom hogy létezik két furatos hosszabb csavar,de ahogy gondolkoztam rajta akkor valami szelep is kell a csövekbe hogy egyik a másikba ne nyomjon vissza. Remélem értitek mit szeretnék
szasztok riderek! eladó lett gsx-r 1000 k2-es motorom ami fighternek lett átalakítva! de én uccán használtam mert nekem csak maga stílus jött be de sajnos 180-200 nál jobban nem lehet vele menni mert letép aszél. nem volt fighterezve vele garantáltan 17 000 km van benne ugyhogy nagyon alkalmas lenne fighterkedni. sztem nem kell tőle megilyedni mert 1000-es nagyon kezes. bár h a stunt motorozásban ez mennyire jelent vmit nemtom. 650 000 ft ha valakit érdekel inkább telón csörögjön 0670 421 6829
Idei első fikkanás.
az biztos szilveszterkol Jimynél vótunk állitólag 80náll akartam kiszálni valami pöcs hidon
érdekes hogy senki nem akart meg akadályozni
ehh próbálják bemagyarázni.. nem megvadulsz legyőzöd a korlátaid
miért nem olyan gépet keresel amiért kest is kaptok
nem ihatok le tiltottak mert meg vadulok
Szép napot mindenkinek.
Szponzorokat keresnék a 2012 es Budapest-Bamakó Rallira.
Amatörként az ipari hulladék kategóriában indulnánk.
Az autónk egy Renault 5 lesz elvileg de ez még képlékeny.
De csak azért mert ebbe nem fér be a cuccaink mellé ojan sok adomány.
Ezen terv kivitelezéséhez szeretném kérni szponzorok segitségét.
Elöre is köszönöm mindenkinek mindenféle segitséget.
Tisztelettel: Szabó Gábor
(A kép csak illusztráció)
ne vissza vinni, inni segíccsé, még kell egy pár üveg