gondolom az 2.5 alatt nem áll meg....sajnos ahogy kihozom az kapun buknék rajta 1 milliót. az nekem nem fér bele. hitelre meg nem akarok venni.
amúgy köszi
de ha veszek egy használtat tudsz segíteni egy kis erősítésben, 4:1 ben titán bódisom van, de azon kívül mit javasolsz, motorba nyúlás nélkül?
Hi! Érdekel még? Nekem most van 2 NSR-em. Az egyik a kockalámpás, annak a motornak a fele nincs meg, a másik elöl dupla körlámpás, amelynek a visszajelzői a tanknál vannak.... Abból még sok megvan, a tárcsa is. Érdekel még? Lehet, hogy jó a tiédre...
a tesztmotor nyilván egy extrém használatot feltételez, de ez nem azt jelenti, hogy automatikusan felejtős. a magasabb igénybevétel mellett (ha egyáltalán a ZZR-nél beszélhetünk ilyenről) a márkaszerviz háttere és odafigyelése áll, szóval akár jó is lehet.
úgy emlékszem, h az enyémnél is van egy kis rés a tank előtt, mondjuk eddig nem tulajdonítottam semmi jelentőséget neki, hiszen újkorától ilyen volt.
számít jimmy1 a lóvé, különben vennék egy újat és legfeljebb eladnám ha nem tetszik, aztán jöhetne a másik..
a k8 busával jó megjelenni minden autós és motoros tudja mi a dörgés és nagyon tetszik nekem, számomra van exkluzivitása. DE 500 km után úgy szálltam le róla mintha egy hétig havat lapátoltam volna. megjegyzem 100 kg és 191 cm vagyok és nem kövér
lehet rosszul írtam le. a résprobléma a tank eleje és a vele érintkező, kormánycsutka alatti fekete műanyag között van. sajnos csak busáim voltak ott tudom hol lehet probléma akár egy szétszedés után is de ezt a típust csak kerülgetem 1 éve....
és hogy tesztmotor volt?
Sziasztok!
Bocs,hogy beleugatok de hogyan lehet vacilálni egy Kawasaki és egy Suzuki közt? Akinek a Kawasaki tetszik nem vesz suzukit,és fordítva.Akkor sem ha 100000lóerővel több! Vedd azt amelyik tetszik!Ez az én felfogásom.Megértem a Tiédet is,de fura nekem.Mindkettő kurvajó gép,itt már csak a szimpátián múlhat a dolog.Na meg a lóvén,de gondolom,ha vki 2milla felett nézeget,akkor nem számít.
az a gáz, h olcsóbban (szépet) tényleg nem adnak, külföldről sem áll meg kevesebből ez a vas.
ha már abs-es, akkor sajnos közel áll a reálishoz, még ebben a dzsuva piaci helyzetben is.
köszi a kimerítő választ..
még egy kérdés, van egy zzr a kawasaki m3-ban, de mint kiderült tesztcsótány volt, 16 e km és jobb oldala volt csúszva.hiába a gyári elemnek és fényezésnek én látok résproblémát az illesztésnél(a fekete műanyagok között), csak azt nem tudom hogy mindegyik olyan vagy csak ez
egyébként filózok rajta, de az ottani szervizvezető fiú nem volt túl szimpi és kedves sem, és persze egy petákot sem akar engedni.. azt elfelejtik hogy ma eladni egy ilyen nagymotort művészet(válság, benzinár stbstb)
amúgy neked is tsr-en volt.?
Eladó/ csere:
2db- Koso karbon tükör
2db- Cagiva kör tükör
4db- Cagiva index
4db- univerzális karbon index
Dell'Orto 34-es karbi!
írjatok!
Széles utat
amúgy köszi
de ha veszek egy használtat tudsz segíteni egy kis erősítésben, 4:1 ben titán bódisom van, de azon kívül mit javasolsz, motorba nyúlás nélkül?
üdv
Péntek este jött áru ugy láttam megvan minden 99,9 % !
1100es Viragohoz keresek index relét.
Bubis plexik eladók sok tipusra 10-12EFt közt,integrált irányjelzős hátsólámpák 12EFt-tól!
Szines Racing fékkarok 14000Ft/párl(felhajlós változatban is!),lábtartók,bukógombák,markolatok,idomba szerelhető irányjelzők,üléspúpok,tükrök kedvező áron!
Azonnal vihető yamaha r6 2006-2008 sötét bubis plexi!(10000Ft) tel:06303210309
mail:bali105@t-email.hu
úgy emlékszem, h az enyémnél is van egy kis rés a tank előtt, mondjuk eddig nem tulajdonítottam semmi jelentőséget neki, hiszen újkorától ilyen volt.
a k8 busával jó megjelenni minden autós és motoros tudja mi a dörgés és nagyon tetszik nekem, számomra van exkluzivitása. DE 500 km után úgy szálltam le róla mintha egy hétig havat lapátoltam volna. megjegyzem 100 kg és 191 cm vagyok és nem kövér
és hogy tesztmotor volt?
Bocs,hogy beleugatok de hogyan lehet vacilálni egy Kawasaki és egy Suzuki közt? Akinek a Kawasaki tetszik nem vesz suzukit,és fordítva.Akkor sem ha 100000lóerővel több! Vedd azt amelyik tetszik!Ez az én felfogásom.Megértem a Tiédet is,de fura nekem.Mindkettő kurvajó gép,itt már csak a szimpátián múlhat a dolog.Na meg a lóvén,de gondolom,ha vki 2milla felett nézeget,akkor nem számít.
ha már abs-es, akkor sajnos közel áll a reálishoz, még ebben a dzsuva piaci helyzetben is.
2 miller..
még egy kérdés, van egy zzr a kawasaki m3-ban, de mint kiderült tesztcsótány volt, 16 e km és jobb oldala volt csúszva.hiába a gyári elemnek és fényezésnek én látok résproblémát az illesztésnél(a fekete műanyagok között), csak azt nem tudom hogy mindegyik olyan vagy csak ez
egyébként filózok rajta, de az ottani szervizvezető fiú nem volt túl szimpi és kedves sem, és persze egy petákot sem akar engedni.. azt elfelejtik hogy ma eladni egy ilyen nagymotort művészet(válság, benzinár stbstb)
üdv