a ZZR a mellett, hogy veszett gyors (nem csak egyenesben) nekem egy utazómotor lesz, és semmi kétségem, hogy a napi 1000 kilométer feletti túrák sem fognak gondot okozni vele.
egyszerűen úgy tűnik, mint ha sokkal-sokkal többet foglalkoztak volna a fejlesztéssel, mint pl. a Hayánál. az egy méregerős motor, ami megy, mint a veszedelem, és a negatív gyorsulása is valamivel keményebb, mint a ZZR-nek, de nagyjából ki is merül ebben...
nem véletlen, hogy a ZZR-en nincs teljesítmény-kapcsoló a kormányon, hiszen ökör erővel húz alulról is, de ez az új, 2008-tól típus már új injektort (vagy legalább is új programot) kapott, és eszméletlen kezesen viselkedik, ha ne makarod épp hajtani. anno a 2006-ossal mentem pályán, de az még a ringen sem tetszett, ez viszont halálos jó, imádom.
nem nagyon akarom lelőni a poént, mert hamarosan kint lesz a sportmotoron a ZZR-sztori második része, ahol külön egy hosszabb fejezet lesz erről a vasról, de tény, hogy hatalmas gondban lennék, ha azt mondanák, h szabadon választhatok BÁRMILYEN új motort helyette...
egyszerűen imádom amilyen stabilan fordul, amennyire egyszerűen kezelhető, és éppen ezért nem fárasztó vele menni: a bal kezem volt műtve párszor, ezért féltem is tőle, hogy a csutka-kormánnyal lesz bajom, de semmi. kanyargós, cammogós utakon is lenyomtunk vele 4-500 km-t egy nap és simán bírtam.
kutya,
gratulálok . én vaciláltam rajta....
az hogy kevesebb 10 lóerővel azon egy jó rendszer segíthet
ha van időd leírnád hogy mivel,miben jobb. te legalább nem a promót mondanád
tényleg vacilálok, mert pofára jobban bejön a busa, de elég fárasztó vele motorozni
üdv
Csak javasolni tudom a ZZR-t a busával szemben: sokkal kezelhetőbb és (nekem) egyszerűen szebb is, minden tekintetben jobb választás.
a hátsó keréken leadott max. teljesítményben valamivel (ca 10 lóval) jobb a suzuki, de minden másban erősebb a kawa.
kösz Kawazsolti,
még nem döntöttem el hogy marad a busa vagy zzr 1400, biztos te is tisztában vagy mindkettő előnyeivel, hátrányaival. új k8-as busa van 2.8 millért. a pesti kawánál volt 2.390-ért 2008-as új ezüst 8 hónapja. milyen árat tudsz mondani, amire nem lehet nemet mondani?
Üdv Motorosok.
Utángyártott buborék plexik /típusonként akár több színben/, ezenkívül irányjelzővel egybeépített hátsólámpák, valamint fék és kuplungkarok, valamint üléstakarók. Fizetni előre semmit nem kell, utánvétellel postázok. Érdeklődni emailben. Köszönöm.
Sziasztok ! olyat kérdeznék hogy hol lehetne kapni cagiva planet 125-re hátsó fogaskereket melyik boltba de csak új érdekel! válaszotokat előre is köszönöm !
KTM 2000-2007 450-525 EXC Szervíz ill.gépkönyvet MAGYAR NYELVEN! Ha van valakinek írjon FONTOS!