Bár tudom, hogy ez motoros fórum, de eladom hőn szeretett Sony Ericcson C902-es mobiltelefonomat eredeti tartozékaival, 2GB-s memóriakártyával és olvasóval. Az irányára 40.000 ft, de ebből azért engedek ha komolyabb az érdeklődő. Amit tudni kell róla, hogy 5megapixeles autófókuszos kamerája van, nagyon szerethető telefon, gyors, giroszkópos, stb.
Azért,nert nekem sürősen kellene egy autó!A motort meg az autót együtt nem akarom tartani főleg igy hogy ebben az évben a motorba olyan 1000 km ha belement....tehát nem használom ki.A te motorod viszont elég lenne arra a pár km amit elmegyek itt a környéken....igy megmarad a motorozás élménye,érzése is :)
Van hozzá ajándék is igy ahoy mondod,csak siess mert pl a csizmát most eladom külön is ,de ha meggondolod magad és méigs kell a motor akkor meghagyom azt is ajándékba neked!
Valahogy nem tudom megérteni, vagy én vagyok kevés hozzá, hogy miért cserélnéd le kissebbre és kényelmetlenebbre...
A törlesztőn van lehetőség csőkkenteni (gondolom a futamidő hosszabbodásával)?
Hát igen a GSR kényelmesebb!Ismerősömnek van egy 2008-s Z 1000 de már megbánta hogy megvette az út tartása és a kényelem miatt....nem ezt várta tőle.A 400-s pedig nem lebecsülendő motor,mert havernak volt egy és meglepetéseket tudott okozni nem beszélve a hangjáról!Ja és én meveszem tőled a 400-st ha te ezt megveszed tőlem
Kulfoldi papiros, csak ausztriaban, olaszoknal volt hasznalva + par palyanap, jo gumikkal, lanc betetek meg egy szezont birnak. A kulfoldi tulajdonostol elado
Az XT az nem SM, maximum hasonlít rá. Viszont amire a leírásod alapján használnád, arra teljesen megfelel. Utasnak is ez a legkényelmesebb a 3 motor közül.
A KTM meg a Husky azok már valódi supermotok, a KTM kicsit utcaibb, kényelmesebb (viszont tartósabb), a Husky meg kicsit könnyebb, sportosabb, cserébe a 3 típus közül várhatóan ehhez kéne a legkevesebb km után hozzányúlni.
Amúgy alkatrészben szerintem túl sok különbség nincs, a Yamaha mindig is elég drága volt, a KTM-nek meg az utóbbi években szálltak el (itthon legalábbis) az árai, Husky meg ugye elég ritka...
A GSR kényelmesebb, mint a Z... szerintem, na meg a hátsó kényelme is fontos, és itt is a gsr a nyerő, meg a régebbi hornet. Pályára néha kinézek, de annyit nem, hogy lenne értelme egy literesnek. Ha elviszik a bicajt, lehet róla szó, de valahogy lenézik a 400asokat.... pedig nem egy literest kerültem már ki offán, és ezt nem a magam fényezése miatt mondom, hanem mert sokan nem merik használni az erőt, mert az erő veled van Lúúúk, de mit ér ha nem tudod uralni:D:D
supermotot akarok venni a tavasszal. kinéztem már több típust meg utánnuk is néztem neten de még mindig nemtudom melyik lenne a legjobb. ebben kérném segítségeteket. ami számomra fontos benne, hogy:
- megbízható legyen
- fenntartása olcsó legyen (alkatrész árak)
- városban lenne használva ink ill rövidebb szakaszokon
mobilon: 0630 544 88 08