Már emlékszem, te voltál az aki egy időben nem kicsit voltál mérges az említett kft-re, így ismerve a történetet teljesen megértelek. Remélem vállaltak anyagi felelősséget ezek után!
Akkor tulajdonképpen az egy 6000km futott moci, nem lesz nehéz eladni. Sok sikert hozzá.
Ja! Ha 600-as sportmociba gondolkozol és nem újba mindenképpen a CBR-t ajánlanám, ha meg újat akarsz teljesen mindegy, de jótanácsként említem a négy japán márka közűl válassz.
A legjobb az ha nem halgatsz senkire, azt válaszd ami igazán tetszik
szeva
hát a dynojethez és a k&n-hez ugye dukál egy full nyitott rendszer úgy lesz teljes és lesz értelme a dolognak...
a légszűrő olyan 10 körül mocorog,a dynojet az lehet h 20 is van,pontosan nem tudom(a www.louis.de honlapján van fönt ár is...) a rendszer ugye márkafüggő de 100körül van(ha márkásabb még több is lehet...) és ez úgy összesen ha szépen be van állítva(az enyémet az előző osztrák tulaja fékpadon lövette be és ez érződik is rajta ),és itt lemérték hátsó keréken 110 lovas így a moci a gyári 93-95(ha jól emlékszem)-el szemben...de igazából ami érződik az az,hogy nincs benne csuklás a teljes fordultszámtartományba tol mint egy dízemozdony szal nagyon pöpec...
szeva
hát a dynojethez és a k&n-hez ugye dukál egy full nyitott rendszer úgy lesz teljes és lesz értelme a dolognak...
a légszűrő olyan 10 körül mocorog,a dynojet az lehet h 20 is van,pontosan nem tudom(a www.louis.de honlapján van fönt ár is...) a rendszer ugye márkafüggő de 100körül van(ha márkásabb még több is lehet...) és ez úgy összesen ha szépen be van állítva(az enyémet az előző osztrák tulaja fékpadon lövette be és ez érződik is rajta ),és itt lemérték hátsó keréken 110 lovas így a moci a gyári 93-95(ha jól emlékszem)-el szemben...de igazából ami érződik az az,hogy nincs benne csuklás a teljes fordultszámtartományba tol mint egy dízemozdony szal nagyon pöpec...
hogyne, nem titok! Történetesen 8000km-es szervíznél vettem az arrow rendszert a "csodálatos" natix kftnél, ott is rakattam fel. Annyira sikerült elrontaniuk a karburálást (nagyon keveset kapott), hogy 1500kmen belül 2x megragadt. Az elsőnél csak dugót kellett cserélni, viszont a második ragadásnál odalett a henger. Ezért henger + dugó csere volt (természetesen hibátlan nicasilos henger került fel rá). Utána elmentem Aszalós Ádámhoz, aki fényt derített a rossz karburálásra, és beállította rendesen. Azóta minden probléma nélkül tökéletesen megy :)
Ha van még kérdésed, bátran írd meg! Üdv
Hali!
Megint én zaklatlak ,csak azt szeretném megkérdezni hogy a K&N sportlégszűrő,és a Dynojet mennyit dob amotoron? ha tudnál adat mondani! és mennyiért lehet Dynojet-et szerezni?
Szia!
Nagyon szép a moci, de egy dolog nem hagy nyugodni. Azt írtad 17500km van benne és 6000km futott blokkfelújítás óta, ez azt jelenti, hogy 11500-nál fel kellett újítani egy bontatlan gyári blokkot?
Mi történt vele?
Ha egy gyári blokk ennyit bírt akkor a felújított még ennyit se fog? Gondolom nem erről van szó, valami történhetett vele, elárulod mi?
üdv,
Laci
Eladó lett imádott motorom! Első tulaj vagyok, makulátlan szalon állapot. Folyamatosan szervizelt, hitel, teher és költségmentes! 2db gyári kulcs, minden papír, gyári szerszámkészlet. Blokkfelújítás óta 6000kmt ment, tökéletesen bejáratva és beállítva. Új DID O gyűrűs lánc (3000kmt futott). 16e kmnél teljes nagyszervíz. Extrákat adok hozzá. A motoron komplett arrow rendszer van (95e huf az új ára), Aszalós Ádám által bekarburálva. Nyitott gyújtáselektronika. Nagyon megy! Igényes, gondos tulajtól, nagyobbra váltás miatt eladó! Végsebessége 165-170km/h! Az ár (899e HUF) gyári rendszerrel értendő, arrow rendszerrel +40E HUF. Műszaki 2010-ig. Nem zsákbamacska! Hívj v. írj bizalommal!
Leírás: 2006. 4.hó , fekete, vizsga: 2010, 17.500 km, 1. tulajdonos,
csere: 600as sportmotor. 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 35 Le (10500 1/min), vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 140 kg,.
Megtekinthető: Hódmezővásárhely
Részletek: szervizkönyves, Magyarországi, rendszeresen karbantartott, hitelezhető, Board computer, fém fékcső, motorbeszam, sport kipufogó, első tulajdonostól, karburátoros, garázsban tartott, tárcsa-tárcsa, keveset futott,
Elérhetőség:
tyt@vnet.hu
70/6199777
további képek a fotógalériámban
sziasztok! keresek megvételre MZ vagy ETZ (125-150cc) motorblokkot, gyujtással és karbival együtt, lehetőleg fejér megyében, és nem csillagászati áron!
mitoo
Helo.
Van egy eladó aprilia rx 50-esem. Adatlapomon van róla kép. Ha érdekel vagy kérédsed van írj : balazs8838@freemail.hu
125ös cross csere érdekel ráfizetéssel.
Cserélhető egy Aprilia AF1 125/50 Sintezi. 88-as kiadás, törzskönyvvel rendelkezik. A motor működőképes pöcre indul, de szezonvégi átvizsgálásra és apróbb felújításokra szorul. (tömítés, szimering csere)
Bármilyen csere érdekelhet írj bátran. Mail / MSN : djklein@freemail.hu
eddig nem naon találtam a louis oldalon meg de nézelődöm azért