sziasztok valaki tudna segiteni mert szétszettem a honda tact robogot és nem tudom hogy a karburátorra meik csö hova megy ha valaki tudna képpelvagy leirással segiteni aszt megköszönném
Üdv!olyan kérdésem lenne hogy kimostam egy yamaha aerox 50 hűtőrendszerét és voltam olyan tróger hogy nem figyeltem a csöveket a vízpumpánál de úgy kötöttem vissza hogy a tágulási tartály ugye adott volt két nagyobb átmérőjű cső maradt még a hűtő alján lévőt kötöttem a vízpumpa alsó bemenetébe aztán a másik vízpumpa bemenetet a hengerre és a hengerfejet kötöttem össze a hűtő fölső csatlakozójával kérdés hogy így jó-e?köszi előre is a válaszokat és tanuljatok a hibámból előbb megjegyez felír lefényképez aztán szétszed
Yamaha XC 125 TR 4T robogó eladó. Nem indul, a karburátor új, többször ki lett tisztítva. A benzincsappal, vagy valami kis elektronikai cuccal lehet gond.
Több szervízben is voltam, azt mondták hogy nincs nagy baja, de csak az hogy körbeszaglásszák került volna 5 ezrembe. Aki ért hozzá annak nem nagy munka.
Nagyon erős kis motor, 2-3 literes fogyasztással, új akksi új gyertya, és új biztosíték van benne. 50 cm3-ként simán használható, mert nem olyan nagytestű robogó.
Fényezése az orrán picit karcos, de különben esztètikailag rendben van.
Ha esetleg valakit érdekel, nyugodtan kereshet itt, a többit pedig telefonon.
yamaha jog aristic spec sport edition bontódik ha bárkit bármi érdekel akár egyben is elvihető kipufogó nélkül ezüst színű kompresszió van szikra van de a berúgó racsni nem szuperál ezért nem indul ha érdekel valakit írjon kishekli69@hotmail.com
nabazz :)
pff hát akkor bármi lehet
akkor azt kéne kideríteni előbb h működik-e egyáltalán. tölts egy üvegbe benzint de a legjobb ha veszel egy fecskendőt a gyógyszertárba kb 20-25 ft. kérd a legnagyobbat. kösd rá a benzincsövet és direktbe juttass benzint a karbiba. ha beindul akkor legalább tudod h működik. ha nem akkor ott is baj van.
ha beindul akkor meg tudod nézni h van-e vákuum. lehúzod a benincsapról a vákuumcsövet és a kezeddel érezned kéne h szív. ha ez megvan akor benzincsap lesz de előtte le kéne venni mindenképpen mert lehet h nem rossz csak el van dugulva a tankkifolyó
na léptem holnap leszek megint v tel
sewa
2 éve vettük, kb fél évig ment tünetmentesen. utána elkezdett szarakodni hogy folyton leállt. ki lett cserélve a karbi ( 20 ezerért), megint kb 2 hónapig jo volt aztán full halál. azota be se indul.
Megpróbáltam megszívni erősen a vákuumcsövet ahogy mondtad de benzin sehol, csak a gőze jön a számba. Akkor a benzincsappal van a baj? Még egy kérdés: a légszűrőház ahogy csatlakozik a karbihoz és a légszűrőház tövében el van válva a gumi a műanyagtól az gond?
a cső a légszűrőhöz csak a kartergáz cső nem kell vele foglalkozni.
ami a tank alján van az a benzincsap. csatlakozik a tankhoz ahonnan a benzin jön és úgy megy tovább h az egyik csövön jön a karbi szívócsonktól a vákuum és amikor az megérkezik akkor kinyit a csap és folyik a benzin.
ezt úgy tudod a legegyszerűbben megnézni h összekötöd a tankot a karbival úgy ahogy eredetileg lennie kell és a vákuumcsövet lehúzod a karbiról. ha van vákuumpumpád fékolaj cseréhez akkor arra kösd rá ha nincs akkor meg vedd a szádba és szívd jó erősen. de ne indítsd be a motort nehogy baj legyen. tehát a száddal képzett vákuumra a csapnak nyitni kell és a benzinnek folynia kell.
ha folyik akkor a vákuum a rossz. ha nem folyik akkor vagy nem szívod elég erősen v el van dugulva a csap.
ha van vmi kérdésed csörögj rám nyugodtan mert nem nagyon leszek most gép előtt
Még egy kérdés: egyetlen olyan cső van amikor ha rárugok a gépre levegőt szív. De ennek semmi köze a tankhoz meg a karbihoz. Az egyik vége az olajbetöltő kupak alatt, a másik a légszűrőház elején van. Most a karbi hogy jut így benzinhez?
Na megnéztem a dolgokat, lehuztam mindkét csövet, rárugtat egyikből se jött semmi. Most kiszereltem a tankot az alján van egy kis fém cucc, abból megy a két cső a karbiba. Leszereltem, kifujkáltam de szerintem nincs eldugulva. Mit próbáljak még?
na szal vákuumos benzincsap van rajta és az azon lévő két cső közül az egyik a benzincső a másik meg a vákuumcső. ezek mennek a karbira rá. elvileg lehetetlenség felcserélni őket mert más átmérőjűek szoktak lenni. a lényeg h a csap alapvetően zárt állásban van és a karbi szívótorkára kötött vákuumcső csinál vákuumot és az nyitja a benzincsapot vagyis az abban lévő membránt húzza el a vákuum. tehát v vmi dugulás van a benzincsapban és amiatt nem engedi át a benzint vagy a vákuummal van vmi. ezeket kellene megnézni. meg h a csatlakozásoknál nincs-e szétrepedve a cső mert ha pl a vákuumcső el van vhol repedve akkor az is okozhat ilyen problémát.
azt is megpróbálhatod h kiiktatod a benzincsapot egy próba erejéig és a vákuumcső csatlakozását ledugózod a karbin. így a benzinnek folynia kell. ha beindul akkor a fenti esetek valamelyike a probléma. de semmiképp ne hagyd így mert túl fog folyni ez csak próbára "jó" megoldás
alapbol nem is szabad folynia huzd le az egyik csövet a karbirol es kezd el rugdosni ha nemfolyik rakd vissza es huzd le a másikat a karbirol es ugy probald a vákuomas benzincsap miatt nemfolyik belöle csak ha vákumot kap
igazság szerint nem értek nagyon a motorokhoz, de gondoltam hogy új gyertya, biztosíték meg akksi megoldja a dolgot (ezekért kb 8 ezret fizettem). az akksi hiába új, az önindítót meg se forgatja meg se világítás stb.. el szeretném adni csak így hogy be se indul biztos nem adnának érte annyit mint szeretném.
szóval akkor lehet hogy csak dugulás miatt nem kap benzint. a tank alján két cső van, ami a karbiba fut, de egyikból se jön benzin (próbáltam szívni de semmi). akkor lehet hogy a tankban van valami?
benzin amúgy van benne
akkor ezt kell végignézni.
van-e benzin a tankban? (tudom banális de...)
kifolyik-e a tankból? (nincs-e dugulás rögtön az elején)
nem tudom csak gondolom, hogy ezen is vákuumos benzincsap van. akkor azt kell megnézni h működik-e rendesen. és így tovább a karbiig.
meg kéne találni azt a pontot ameddig eljut az üzemanyag. ott lesz a hiba.
lehet egy megtört üzemanyag cső is akár egy rossz összeszerelés miatt. ha eddig működött és esetleg babrálva lett vmi akkor mindenképpen ott kezdenék keresni.
Több szervízben is voltam, azt mondták hogy nincs nagy baja, de csak az hogy körbeszaglásszák került volna 5 ezrembe. Aki ért hozzá annak nem nagy munka.
Nagyon erős kis motor, 2-3 literes fogyasztással, új akksi új gyertya, és új biztosíték van benne. 50 cm3-ként simán használható, mert nem olyan nagytestű robogó.
Fényezése az orrán picit karcos, de különben esztètikailag rendben van.
Ha esetleg valakit érdekel, nyugodtan kereshet itt, a többit pedig telefonon.
pff hát akkor bármi lehet
akkor azt kéne kideríteni előbb h működik-e egyáltalán. tölts egy üvegbe benzint de a legjobb ha veszel egy fecskendőt a gyógyszertárba kb 20-25 ft. kérd a legnagyobbat. kösd rá a benzincsövet és direktbe juttass benzint a karbiba. ha beindul akkor legalább tudod h működik. ha nem akkor ott is baj van.
ha beindul akkor meg tudod nézni h van-e vákuum. lehúzod a benincsapról a vákuumcsövet és a kezeddel érezned kéne h szív. ha ez megvan akor benzincsap lesz de előtte le kéne venni mindenképpen mert lehet h nem rossz csak el van dugulva a tankkifolyó
na léptem holnap leszek megint v tel
sewa
ami a tank alján van az a benzincsap. csatlakozik a tankhoz ahonnan a benzin jön és úgy megy tovább h az egyik csövön jön a karbi szívócsonktól a vákuum és amikor az megérkezik akkor kinyit a csap és folyik a benzin.
ezt úgy tudod a legegyszerűbben megnézni h összekötöd a tankot a karbival úgy ahogy eredetileg lennie kell és a vákuumcsövet lehúzod a karbiról. ha van vákuumpumpád fékolaj cseréhez akkor arra kösd rá ha nincs akkor meg vedd a szádba és szívd jó erősen. de ne indítsd be a motort nehogy baj legyen. tehát a száddal képzett vákuumra a csapnak nyitni kell és a benzinnek folynia kell.
ha folyik akkor a vákuum a rossz. ha nem folyik akkor vagy nem szívod elég erősen v el van dugulva a csap.
ha van vmi kérdésed csörögj rám nyugodtan mert nem nagyon leszek most gép előtt
azt is megpróbálhatod h kiiktatod a benzincsapot egy próba erejéig és a vákuumcső csatlakozását ledugózod a karbin. így a benzinnek folynia kell. ha beindul akkor a fenti esetek valamelyike a probléma. de semmiképp ne hagyd így mert túl fog folyni ez csak próbára "jó" megoldás
http://aprod.hu/hirdetes/arzuh...
benzin amúgy van benne
van-e benzin a tankban? (tudom banális de...)
kifolyik-e a tankból? (nincs-e dugulás rögtön az elején)
nem tudom csak gondolom, hogy ezen is vákuumos benzincsap van. akkor azt kell megnézni h működik-e rendesen. és így tovább a karbiig.
meg kéne találni azt a pontot ameddig eljut az üzemanyag. ott lesz a hiba.
lehet egy megtört üzemanyag cső is akár egy rossz összeszerelés miatt. ha eddig működött és esetleg babrálva lett vmi akkor mindenképpen ott kezdenék keresni.